Інтегрований урок інформатики , природознавства в 3 класі.

Опис документу:
Конспект містить детальне роз’яснення нового матеріалу, з акцентовано увагу на важливій інформації, яку слід опрацювати, та продемонструвати. Продумано та прописано поетапне практичне завдання до теми.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема : Інструктаж з БЖД. Перегляд карт. Пошук рідного краю на картах. Природознавство : тема «Карта»

Мета: ознайомити з картою та навчити шукати рідний край на карті;

розвивати логічне мислення, сприяти всебічному розвитку; виховувати любов до інформатики та інформаційну культуру, повагу до авторського права інших людей, любов до рідного краю.

Тип уроку: інтегрований- інформатика та природознавство ;

Обладнання: ПК, підручники.

І. Організація учнів до уроку

Приготуйтеся швиденько

Станьте біля парт рівненько.

Ми урок розпочинаєм

Багато нового на уроці пізнаєм.

-Я дарую вам усмішку, гарний настрій, тепле слово і бажаю вам успіху на уроці. Подаруйте посмішку своїм друзям. Сідає краса потім сила.

І. Організація учнів до уроку

Приготуйтеся швиденько

Станьте біля парт рівненько.

Ми урок розпочинаєм

Багато нового на уроці пізнаєм.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Відгадайте загадку.

Країна без людей, міста без будинків,

ліси без дерев ,моря без води. (Карта)

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку .

Діти, на уроці природознавства ми вивчили тему «Карта»

Ми дізналися ,що для того щоб подорожувати потрібна карта. Познайомилися з картою корисних копалин, навчилися читати карту, використовуючи умовні позначення і масштаб.

А на уроці інформатики познайомимося з електронними картами. Та навчимося ними користуватися. Але про це пізніше. Спочатку перевіримо яка погода сьогодні.

Виступи дітей

  • За даними гідрометеоцентру на сьогоднішній день
    в НВК №11, а зокрема в 3 класі очікується такий прогноз погоди, а саме: безхмарне небо на уроці, сильний вітер від піднятих рук та глибоких знань, температура плюс 10 – 12 балів, опади у вигляді великої кількості емоцій та високих балів.

Нашій вчительці і присутнім гостям синоптична лабораторія бажає: нехай проблеми та незгоди не роблять вам в житті погоди.

Але це, звичайно, жартівливий прогноз.

2-га учениця

-А насправді сьогодні на території Сумської області спостерігається така погода (температура, вітер, опади).

Температура повітря -

Вітер -

Опади –

Біля дошки учень за допомогою інтерактивної дошки та інтернету коментує прогноз погоди.

Як бачите погода сприятлива, тому час перевірити знання, які отримали на уроках природознавства.

ІV Повторення вивченого матеріалу

Чи можна зображувати нашу землю на карті?

— Хто легко орієнтується по карті?

— Як на картах позначають поверхню Землі?

— Що називають географічною картою?

— Який масштаб використовують на картах?

— Які лінії вказують напрям північ — південь, а які — захід — схід?

— Чому масштаб на карті півкуль менший, ніж на карті України?

— На якій з карт — півкуль Землі чи України — буде зображено більше об’єктів земної поверхні? Чому?

— Яке значення мають географічні карти в житті та господарській діяльності людини?

— Чи правильне твердження, що карта — джерело важливих знань про поверхню Землі. Чому?

— Для чого людям потрібні географічні карти? Наведіть приклади.

— Для чого на картах використовують умовні лінії екватора, паралелі та меридіани? Поясніть.

V.Вивчення нового матеріалу.

Молодці , ви гарно засвоїли матаріал. Переходимо до теми уроку.

Сьогодні ми познайомимося з електроними картами. Навчамося ними користуватися.

Кожен з вас мабуть бачив в автомобілі маршрутизатор. А для чого він призначений?

Вірно, щоб орієнтуватися на дорозі. А ми з вами навчимося

за допомогою онлайн карт, знаходити рідний край та прокладати

маршрути між різними об’єктами.

V Фізкультхвилинка

Відео

Формування вмінь і навичок. Практична робота за комп’ютером

Зараз ви сядете за комп’ютери , тому повторимо правила поведінки під час роботи за комп’ютером .

Практична робота

Завдання

Знайти рідний край на карті.

Інструктивна картка

  1. Відкрий програму Google Chrome;

  2. В рядку пошукового сервісу Google введи слово «карта»;

  3. Перейди на вкладку Карти:

  1. В рядку пошуку напиши Суми;

  2. Роздивись карту міста

Додаткове завдання:

Знайди свою вулицю і свій будинок на карті.

  1. Підведення підсумків

  • В яких програмах ми можемо створювати графічні зображення?

  • Порівняйте програми Paint i Tux Paint?

  • Які інструменти ми можемо використовувати в Paint та Tux Paint?

  • За допомогою якого інструмента ми можемо зафарбувати замкнуті фігури одним кольором?

VІІ. ПІДСУМОК УРОКУ

  • Що було цікавим на уроці?

  • Чому навчився кожен з вас?

  • Що вам допомагало в роботі?

  • Оцініть свою роботу на уроці.

  • Урок закінчено. Дякую всім за активну роботу та бажаю вам цікавих і плідних мандрівок.

6

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
3
міс.
1
1
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!