Інтегрований урок інформатики , математики в 3 класі.

Опис документу:
Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню. Математика «Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел» познайимити учнів з поняттям меню. навчити створювати папки, наповнювати їх інформацією.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема : Інструктаж з БЖД. Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню. Математика «Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел» Розумники.

Мета: навчальна: сформувати поняття про меню та структурування інформації в документах і папках;

розвивальна: розвивати логічне мислення, сприяти всебічному розвитку;

виховна: виховувати любов до інформатики та інформаційну культуру, повагу до авторського права інших людей.

Тип уроку: урок повторення, систематизації й узагальнення вивченого

І. Організаційний етап

Налаштування дітей на роботу

Продзвенів дзвінок,

Всіх покликав на урок.

Тож і ми часу не гаємо,

Працювати починаємо.

ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ УРОКУ

  • Отже, клас готовий працювати,

Додавати й віднімати,

На доданки розкладати

Вчасно руку піднімати,

Щоб гарно працювати.

Вправа «Очікування результатів»

  • Як ви думаєте, чому ви навчитеся сьогодні на уроці?

  • Побудуйте міркування:

Цей урок мене навчить….

  • Як ми можемо скористатися в житті цими вміннями?

  • Сьогодні оцінювати свою роботу на уроці та роботу своїх товаришів будете за допомогою смайликів.

Як завжди ми розпочнемо із розминки – цікавих завдань, які допоможуть нам налаштуватися на роботу.

  • Ребуси (відповіді: коровай, козак, година)

  • Знайди «зайвий» предмет

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку

Сьогодні я запрошую вас до бібліотеки.подивимося розміщення книжок, та зробимо висновок для нашої теми уроку. На уроці ми повторимо усне додавання і віднімання трицифрових чисел. А також, сьогодні ми поговоримо про інформацію та дії, що виконуються над нею. А саме:

  • Отримання

  • Опрацювання

  • Передавання

  • Збереження

  • Захист

  • Пошук

Отже подивіться уважно на приміщення нашої бібліотеки.

Як розміщені книжки?

Вірно за темами і в алфавітному порядку. Чи легко знайти тут потрібну книгу?

А зараз повернемося до класу і поговоримо про порядок в комп’ютерах .

Спочатку повторимо правила поведінки в комп’ютерному класі.

ІVВивчення нового матеріалу

Розповідь з демонстрацію:

Спочатку розгадайте ребус відгадайте ключове слово нашого уроку.(Меню)

Меню – це список команд, що виводиться на екран і пропонується користувачу.

Список команд, який викликається для об’єкта правою кнопкою миші, називають контекстним меню.

Для того, щоб і в нас накомпютері був такий же порядок, як в бібліотеці потрібно структурувати інформацію в папки.

Папка– це група файлів, що зберігаються під одним ім’ям.

Зазвичай у папці зберігаються файли, що мають якусь спільну властивість.

У папках можуть зберігатися не тільки файли, а й інші папки. Папка, що зберігається в іншій, називається  вкладеною папкою.

Кожна папка повина мати свою назву.

V Фізхвилинка

VІ Практична робота

Сьогодні ви створите свої папки, і які протягом року будете наповнювати матеріалами з уроків.

Для цього дайте своїй папці назву.

1.Знайди в мережі Інтернет зображення улюбленої пори року та збережи його в свою папку. Для цього за допомогою контекстного меню – сохранить картинку как, збережіть у своїй папці.

2. На робочому столі знайдіть папку математика. Відкрийте її та знайдіть тести «Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел» скопіюйте їх у свою папку, а тоді виконайте завдання.

VІІ Підведення підсумків

  • Що таке меню?

  • Які є типи меню?

  • Для чого на комп’ютері створюють папки?

  • Яка папка називається вкладеною?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
3
міс.
1
8
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!