і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

інтегрований урок

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Додавання суми до числа. Знаходження виразів різними способами.

Мета: формування предметних компетентностей:

пояснити спосіб додавання суми до числа, ознайомити зі сполучним законом додавання;

вдосконалювати вміння розв'язувати задачі різними способами ; актуалізувати знання учнів з теми «Додавання в межах 100 з переходом через розряд»; обговорити з учнями, які осінні турботи людей, як тварини готуються до зими ;пригадати, що таке гриби, їхню будову а класифікацію ;розвивати пізнавальний інтерес; розширювати світогляд;

формування ключових компетентностей:

уміння вчитися – розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії;

комунікативної- розвивати математичне мовлення, вміння формулювати висловлювання, доводити свої думки;

соціальної- розвивати вміння працювати в парі, в групі.

Хід уроку:

І. Організаційний момент.

Математика – наука

Точна і серйозна.

І прожить без неї нам

Навіть дня не можна.

-Отож часу не гаймо, наш урок розпочинаймо!

-Щоб урок у нас пройшов плідно, давайте встановимо правила:

1. Не варто викрикувати.

2. Не крутись та не заважай іншим.

3. Не перебивай .

4. Поважай думки однокласників.

5. Будь активним,працюй швидко.

-Працювати ми будемо за таким девізом:

Навчайся, щоб знати,

Знай, щоб уміти.

Вмій, щоб робити.

-Намалюйте на полях смайлик з відповідним настроєм.

ІІ. Опрацювання навчального матеріалу.

1) Робота в зошиті

1.  Каліграфічна хвилинка

- Яку цифру будемо повторювати , ви дізнаєтесь розв'язавши задачку.

А. Білочка знайшла 3 білих гриба і 6 лисичок. Скільки грибів знайшла білочка?

9 99 999 9999 99999 999999

- Прочитайе друге число, третє, четверте.

Б. Установити закономірність і продовжити ряд.

24,34,44,…

- Отож, яка закономірність числового ряду? ( кожне наступне число збільшується на 10) Які числа записали?

-Що ви можете про них сказати? (двоцифрові, парні).

- Назвіть найбільше число? Найменше?

В.( Усно ) Які числа треба закреслити, щоб кожне наступне число було на дві одиниці менше за попереднє

14, 13, 12, 11, 10, 9, 8,7, 6, 5, 4.

-Що ви можете сказати про закреслені числа?(непарні)

-Назвіть сусідів числа 14. ( 13, 15)

-Охарактеризуйте число 5 ( одноцифрове, непарне, сусіди 4 і 6)

2. Проблемне завдання ( робота в групах) - Складіть вираз для розв'язання задачі.

8 грибів 8+2+3=13 8 грибів 8+5=13

8 грибів 8+3+2=13

3. Опрацювання підручника с. 52 № 312 (перевірка правильності складання виразів.)

4. Засвоєння правила с 52. ( Щоб додати суму до числа, можна послідовно додати до числа кожний доданок) (а+ b)+c = a+(b+c)- сполучний закон додавання ми можемо по-різному сполучати доданки, а відповідь все одно виходить однакова.

5. Бесіда про осінь, осінні турботи людей та тварин.

- Яка пора року дарує нам гриби? Пригадайте що таке гриби? ( окрема група організмів)

- Яка будова гриба? Назвіть отруйні гриби.

- Молодці, але осінь приносить нам не лише свої дари, а ще й осінні турботи.

- Які турботи восени у тварин? ( готуються до зими) У людей? ( збирають урожай, згрібають листя)

- Наступне завдання осінь принесла нам на листочках.

6. Фронтальна робота з використанням прийому «Коментування»

( вибірково даю окремим учням листочок, вони зачитують приклад)

- Коментуючи , зачитуйте приклади по-різному.

6 + (3+4)= 7+(3+8)= 9+(6+1)=

5+(3+2)= (5+4) +10 = (6+3)+4=

7. Робота в групі – Складіть задачу про осінні дари ( шишки, горішки, калину, жолуді, моркву,капусту,) щоб вона розв'язувалась одним із виразів.

8.Фізхвилинка ( про хом'ячка)

- Які ж осінні турботи у хом'ячків, як вони готуються до зими?

Зимовий час мабуть, найбільш напружений і відповідальний час в житті дрібних гризунів. Щоб уникнути голодної та холодної смерті багато дрібні звірки запасаються значними запасами кормів. Наприклад, звичайний хом'як, до зими готується наступним чином: гризун за осінь набирає кілька кілограмів (!) добірних зерен і коренеплодів. Робить він це старанно і поступливо: хом'як цілими днями переправляє урожай з полів у свої «засіки», перетягуючи зерна в защічних мішках.

9. Розв'язування задачі різними способами № 313 (двоє учнів біля дошки)

- А що ж люди запасають на зиму, щоб не голодувати?

-Розв'яжемо про це задачу.

Було- 36кг

Привезли – 14 кг і 15 кг

Стало- ?

І - 36+ (14+15)= 65 (кг)

ІІ – (36+14) +15=65 (кг)

10. Усні обчислення № 316

43+ (38+7)= 43+7+38=50+38=88

52+(14+26)= 14+26+52=40+52=92

64+(16+15)=64+16+15=80+15=95

-Обчислюючи ці приклади ви скористалися сполучним законом.Ви сполучали доданки які було зручно і швидко обчислювати.

11. Геометричний матеріал.

317 - Накресліть прямокутник і знайдіть периметр.

- Що таке периметр? 8+3+8+3=22 (см)

- Уявіть , що вам потрібно загородити ділянку городу дротом. Якою мірою довжини буде зручно вимірювати дріт? (метрами)

- Якщо ділянка має такі самі розміри, як наш прямокутник тільки в метрах. Скільки нам потрібно метрів дроту?

ІІІ. Підбиття підсумків, рефлексія.

-Як додати суму до числа? ( Щоб додати суму до числа, можна послідовно додати до числа кожний доданок)

-Що нового ви дізнались з уроку?

-Що сподобалось робити? Що було найважче?

-Як ви будете використовувати ці знання в житті?

-Як ви можете допомагати батькам восени?

- Як ви можете допомогти тваринам?

- Чи сподобався вам урок? Чи змінився ваш настрій від того смайлика, що був на початку уроку?

8 грибів

8 грибів

8 грибів

8 грибів

8 грибів

(а+b)+c = a+(b+c)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
інтегрований урок з маематики та природознавства тема : Додавання суми до числа. Знаходження виразів різними способами. Як звірі готуються до зими.
  • Додано
    28.02.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    2 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    173
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    DJ759587
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь