і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

інтегрований урок

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

Тема: Додавання суми до числа. Знаходження виразів різними способами.

Мета: формування предметних компетентностей:

пояснити спосіб додавання суми до числа, ознайомити зі сполучним законом додавання;

вдосконалювати вміння розв'язувати задачі різними способами ; актуалізувати знання учнів з теми «Додавання в межах 100 з переходом через розряд»; обговорити з учнями, які осінні турботи людей, як тварини готуються до зими ;пригадати, що таке гриби, їхню будову а класифікацію ;розвивати пізнавальний інтерес; розширювати світогляд;

формування ключових компетентностей:

уміння вчитися – розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії;

комунікативної- розвивати математичне мовлення, вміння формулювати висловлювання, доводити свої думки;

соціальної- розвивати вміння працювати в парі, в групі.

Хід уроку:

І. Організаційний момент.

Математика – наука

Точна і серйозна.

І прожить без неї нам

Навіть дня не можна.

-Отож часу не гаймо, наш урок розпочинаймо!

-Щоб урок у нас пройшов плідно, давайте встановимо правила:

1. Не варто викрикувати.

2. Не крутись та не заважай іншим.

3. Не перебивай .

4. Поважай думки однокласників.

5. Будь активним,працюй швидко.

-Працювати ми будемо за таким девізом:

Навчайся, щоб знати,

Знай, щоб уміти.

Вмій, щоб робити.

-Намалюйте на полях смайлик з відповідним настроєм.

ІІ. Опрацювання навчального матеріалу.

1) Робота в зошиті

1.  Каліграфічна хвилинка

- Яку цифру будемо повторювати , ви дізнаєтесь розв'язавши задачку.

А. Білочка знайшла 3 білих гриба і 6 лисичок. Скільки грибів знайшла білочка?

9 99 999 9999 99999 999999

- Прочитайе друге число, третє, четверте.

Б. Установити закономірність і продовжити ряд.

24,34,44,…

- Отож, яка закономірність числового ряду? ( кожне наступне число збільшується на 10) Які числа записали?

-Що ви можете про них сказати? (двоцифрові, парні).

- Назвіть найбільше число? Найменше?

В.( Усно ) Які числа треба закреслити, щоб кожне наступне число було на дві одиниці менше за попереднє

14, 13, 12, 11, 10, 9, 8,7, 6, 5, 4.

-Що ви можете сказати про закреслені числа?(непарні)

-Назвіть сусідів числа 14. ( 13, 15)

-Охарактеризуйте число 5 ( одноцифрове, непарне, сусіди 4 і 6)

2. Проблемне завдання ( робота в групах) - Складіть вираз для розв'язання задачі.

8 грибів 8+2+3=13 8 грибів 8+5=13

8 грибів 8+3+2=13

3. Опрацювання підручника с. 52 № 312 (перевірка правильності складання виразів.)

4. Засвоєння правила с 52. ( Щоб додати суму до числа, можна послідовно додати до числа кожний доданок) (а+ b)+c = a+(b+c)- сполучний закон додавання ми можемо по-різному сполучати доданки, а відповідь все одно виходить однакова.

5. Бесіда про осінь, осінні турботи людей та тварин.

- Яка пора року дарує нам гриби? Пригадайте що таке гриби? ( окрема група організмів)

- Яка будова гриба? Назвіть отруйні гриби.

- Молодці, але осінь приносить нам не лише свої дари, а ще й осінні турботи.

- Які турботи восени у тварин? ( готуються до зими) У людей? ( збирають урожай, згрібають листя)

- Наступне завдання осінь принесла нам на листочках.

6. Фронтальна робота з використанням прийому «Коментування»

( вибірково даю окремим учням листочок, вони зачитують приклад)

- Коментуючи , зачитуйте приклади по-різному.

6 + (3+4)= 7+(3+8)= 9+(6+1)=

5+(3+2)= (5+4) +10 = (6+3)+4=

7. Робота в групі – Складіть задачу про осінні дари ( шишки, горішки, калину, жолуді, моркву,капусту,) щоб вона розв'язувалась одним із виразів.

8.Фізхвилинка ( про хом'ячка)

- Які ж осінні турботи у хом'ячків, як вони готуються до зими?

Зимовий час мабуть, найбільш напружений і відповідальний час в житті дрібних гризунів. Щоб уникнути голодної та холодної смерті багато дрібні звірки запасаються значними запасами кормів. Наприклад, звичайний хом'як, до зими готується наступним чином: гризун за осінь набирає кілька кілограмів (!) добірних зерен і коренеплодів. Робить він це старанно і поступливо: хом'як цілими днями переправляє урожай з полів у свої «засіки», перетягуючи зерна в защічних мішках.

9. Розв'язування задачі різними способами № 313 (двоє учнів біля дошки)

- А що ж люди запасають на зиму, щоб не голодувати?

-Розв'яжемо про це задачу.

Було- 36кг

Привезли – 14 кг і 15 кг

Стало- ?

І - 36+ (14+15)= 65 (кг)

ІІ – (36+14) +15=65 (кг)

10. Усні обчислення № 316

43+ (38+7)= 43+7+38=50+38=88

52+(14+26)= 14+26+52=40+52=92

64+(16+15)=64+16+15=80+15=95

-Обчислюючи ці приклади ви скористалися сполучним законом.Ви сполучали доданки які було зручно і швидко обчислювати.

11. Геометричний матеріал.

317 - Накресліть прямокутник і знайдіть периметр.

- Що таке периметр? 8+3+8+3=22 (см)

- Уявіть , що вам потрібно загородити ділянку городу дротом. Якою мірою довжини буде зручно вимірювати дріт? (метрами)

- Якщо ділянка має такі самі розміри, як наш прямокутник тільки в метрах. Скільки нам потрібно метрів дроту?

ІІІ. Підбиття підсумків, рефлексія.

-Як додати суму до числа? ( Щоб додати суму до числа, можна послідовно додати до числа кожний доданок)

-Що нового ви дізнались з уроку?

-Що сподобалось робити? Що було найважче?

-Як ви будете використовувати ці знання в житті?

-Як ви можете допомагати батькам восени?

- Як ви можете допомогти тваринам?

- Чи сподобався вам урок? Чи змінився ваш настрій від того смайлика, що був на початку уроку?

8 грибів

8 грибів

8 грибів

8 грибів

8 грибів

(а+b)+c = a+(b+c)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
інтегрований урок з маематики та природознавства тема : Додавання суми до числа. Знаходження виразів різними способами. Як звірі готуються до зими.
  • Додано
    28.02.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    2 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    96
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    DJ759587
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти