Інтегроване заняття з сенсорно-пізнавального та художньо-естетичного розвитку. (молодша вікова група)

Опис документу:
Тема: Допоможемо Ведмедику. Вправляти в знаходженні відмінностей та спільних ознак геометричних фігур (колір, розмір, форма), групувати предмети за величиною (великий, маленький ), продовжити формувати навички лічби в межах п’яти і уявлення про частини доби (ранок, день, вечір, ніч).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Інтегроване заняття в молодшій групі з логіко-математичного розвитку + малювання.

Підготувала: вихователь Кончуковська Л.А. ДОЗ №71

Тема: Допоможемо Ведмедику.

Освітні завдання: вправляти в знаходженні відмінностей та спільних ознак геометричних фігур (колір, розмір, форма), групувати предмети за величиною (великий, маленький ), продовжити формувати навички лічби в межах п’яти і уявлення про частини доби (ранок, день, вечір, ніч).навчити дітей використовувати для малювання зім’ятий папір. створити умови для розвитку логічного мислення, гарного настрою у дітей, розвивати уяву, сенсорні здібності, дрібну моторику, естетичні почуття. Виховувати наполегливість і самостійність під час виконання завдань.

Обладнення: дидактичні іграшки: маленьке ведмежа і ведмедиця, поїзд із стільців, білети у вигляді геометричних фігур, дидактичні ігри: «Велике - маленьке», «Геометричне лото», «Скільки», «Наш день», «Математична руханка», горішки, шаблони з тонованого паперу у вигляді діжечок з медом, фарба жовта, зім’ятий папір, серветки, печиво.

Хід заняття.

Психогімнастика.

Доброго ранку, небо блакитне,

Доброго ранку, сонце привітне,

Доброго ранку мої малюки,

Сьогодні ми з вами попрацюємо залюбки!

Сюрпризний момент. Мотивація.

Звернути увагу дітей на те чи вони нічого не чують, чути плач. Плаче ведмежатко.

Вихователь – Дітки хто це?

Діти –Ведмедик.

Вихователь - Що сталося ведмедику? Чого ти плачеш?

Ведмежатко – Я Михасик, я пішов збирати квіти і заблукав. Живу я в лісі. Допоможіть мені будь-ласка знайти дорогу додому!

Вихователь – Дітки, допоможемо Михасику?

Діти – Да.

Вихователь – Ми поїдемо на чарівному поїзді, і у нас вже є чарівні білетики на ручках. Погляньте в кого яка фігура і якого кольору і сідаємо в поїздзгідно своїх білетів. (всі сідають в поїзд із стільців, на кожному стільці відповідна фігура (коло, квадрат, трикутник). Всі кажуть віршик:

Їде поїзд через гай,

Я гукаю: – Постривай!

Він, почувши, не тікав,

Нас, маляток, почекав:

Ту-ту-ту – гуде гудок,

Їдем всі ми у лісок.

Вихователь – Перша зупинка дидактична гра «Велике, маленьке».

Мета: створити умови для розвитку предметних ігрових дій у дітей, учити групувати предмети за величиною.

Вихователь – Молодці малята, гарно справилися із завданням. (звертається до ведмедика) Ну що, Михасику, ти тут живеш?

Ведмежа – Ні.

Вихователь –Тоді дітки, поїхали далі?

Діти – Да.

Вихователь – Тоді сідаємо в наш поїзд і продовжуємо нашу подорож.

Їде поїзд через гай,

Я гукаю: – Постривай!

Він, почувши, не тікав,

Нас, маляток, почекав:

Ту-ту-ту – гуде гудок,

Їдем всі ми у лісок.

Вихователь – Наступна зупинка дидактична гра «Геометричне лото».

Мета: вправляти в знаходженні відмінностей та спільних ознак геометричних фігур (колір, розмір, форма)

Вихователь – Молодці дітки. А зараз незвичайна фізкультхвилинка «Математична руханка» беруть участь діти і гості.

Вихователь – Може тут твоя домівка, Михасику?

Ведмедик – Ні.

Вихователь – Ну що дітки, поїхали. Сідаємо в наш поїзд.

Їде поїзд через гай,

Я гукаю: – Постривай!

Він, почувши, не тікав,

Нас, маляток, почекав:

Ту-ту-ту – гуде гудок,

Їдем всі ми у лісок.

Вихователь – Наступна зупинка дидактична гра «Скільки».

Мета : формувати навички лічби в межах п’яти.

Вихователь – Бачиш Михасику, які у нас розумні дітки.

Ведмедик – Бачу.

Вихователь – А ще вони знають коли буває ранок, день, вечір і наступає ніч. Хочеш і тебе навчать?

Ведмедик – Звісно хочу.

Вихователь – Діти, навчимо ведмедика?

Діти – Да!

Дидактична .гра «Наш день».

Мета : формувати уявлення про частини доби (ранок, день, вечір, ніч) .

Вихователь – Молодці дітки. Михасику, а чому ти такий сумний?

Ведмедик – Додому до мами хочу.

Вихователь – Дітки, а як нам розвеселити ведмедика? Що ви робите коли вам сумно?(відповіді дітей). А давайте зробимо йому подарунок. Що полюбляють їсти ведмеді? (відповіді дітей). Давайте ми йому намалюєм і подаруєм діжечки з медом.

Діти – Да.

(Розгляд зразка діжки з медом.)

Вихователь – Сьогодні я навчу вас малювати без пензлика. Ми будемо малювати зім’ятим папером.Але перш ніж малювати, ми підготуємо наші пальчики до роботи. Ось чарівна торбинка, а в ній горішки від білочки, беремо кожен по горішку в руки. Ми горішка візьмемо і по долоньці поведемо, кожен пальчик обведемо і вверх по ручці поведемо. Молодці. А тепер кладемо горішки в торбинку і я вам покажу, як це малювати зім’ятим папером(показ малювання вихователем). Ну що дітки до роботи!

(діти працюють, вихователь допомагає)

Вихователь – Ось подивись Михасику , які подарунки тобі зробили дітки.

Ведмедик – Дякую. Дуже гарні.

(чути голос ведмедиці – Михасику, де ти?)

Ведмедик – Тут я . мамо, з дітками шукаю дорогу додому.

Ведмедиця – Дякую вам дітки, що допомогли Михасику. В мене для вас також є подарунок ось печиво пригощайтеся.

Вихователь – Дякуємо тобі мамо-ведмедице за гостинці, але нам вже час повертатися в дитячий садок. А печиво ми з собою візьмемо і в групі посмакуємо.. Допобачення.

Ведмедиця з ведмежам - Допобачення!

Вихователь – Сідаємо малята в наш поїзд і їдемо в наш дитячий садочок.

Їде поїзд через гай,

Я гукаю: – Постривай!

Він, почувши, не тікав,

Нас, маляток, почекав:

Ту-ту-ту – гуде гудок,

Їдем всі у дитсадок.

Перед тим, як їсти печиво діти миють руки.

КІНЕЦЬ.

.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
1
міс.
2
4
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!