Інтегроване заняття з пріоритетом інтелектуально – мовленнєвих завдань «Майстерня маленьких акторів»

Опис документу:
Інтегроване заняття з пріоритетом інтелектуально – мовленнєвих завдань з використанням засобів арт- терапевтичного спрямування в старшій логопедичній групі

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Дошкільнийнавчальний заклад

комбінованого типу ( ясла- садок) №1

«Олімпієць»

Голопристанськоїміської ради

Херсонськоїобласті

Інтегроване заняття з пріоритетом

інтелектуально – мовленнєвих завдань з

використанням засобів

арт- терапевтичного спрямування

в старшій логопедичній групі

Тема: «Майстерня маленьких акторів»

Практичний психолог: Імшеницька Ю.М.

Вихователь : Милосердова Т.Ю.

м. Гола Пристань, 2017р.

Мета:

  • психопрофілактика та психокорекція дитячої невпевненості в собі через методи психогімнастики, музикотерапії, ізотерапії, зниження психофізичної напруги, розвиток тактильної чутливості. Формування у дітей вмінь та навичок практичного володіння виразними рухами: мімікою, жестом, пантомімікою;

  • уточнити й розширювати знання дітей про театр та кіно,правила поведінки у театрі; закріпити терміни, пов`язані з цими видами мистецтва. Вправляти в умінні групувати предмети за їх функціональним призначенням.Формувати уявлення про те, що фільм знімають за сценарієм;

  • формувати у дітей навички цікавого оповідача; вчити зв’язко будувати розповідь - міркування,логічно висловлюватися;розвивати зв’язне мовлення дітей, бажання висловлювати свої думки;

  • розвивати емоційну сферу, творчу уяву, комунікативні та творчі здібності , уміння фантазувати, розмірковувати, самостійно робити висновки;

  • створити емоційно-позитивну атмосферу у дитячому колективі;

  • виховувати доброзичливе ставлення до інших, згуртованість, естетичний смак та інтерес до різних видів мистецтв.

Попередня робота :складання сюжету «мультфільмів», малювання кадрів, перегляд мультфільмів, уривків із фільмів.

Обладнання:  магнітна дошка, декорація кіно, афіша, дидактичні ігри : «Що для чого», «Німе кіно», сундук, «білети», заготовки до оформлення афіші, ватман, різноманітні матеріали для нетрадиційної ізодіяльності.

Хід заняття:

Вихователь .

Привітання в колі.

Звучить спокійна музика.

- Діти, сьогодні в нас гостей багато,

  • Треба всім нам привітатись! Привітаємось оплесками.

У мене гарний настрій, дуже.

Посміхнись і ти, мій друже!

  • Доброго дня, хлопчики! (плескають в долоні )

  • Доброго дня, дівчатка! (плескають в долоні )

  • Доброго дня, гості! (плескають в долоні )

  • Доброго дня, всі у кого гарний настрій! (плескають в долоні ).

Психолог .

  • Діти, давайте візьмемося за руки і станемо в коло, і, дивлячись (один одному) в очі, привітаємо один одного лагідним ім’ям і милою посмішкою... (Привіт, Юля!)

Діти по черзі обмінюються поглядом, говорять привітання.

- А зараз привітаємося своїми долоньками. Ви відчуваєте долоньками тепло своїх друзів і передаєте їм своє все тепло, яке є в вашому сердечку.

(Психолог по черзі вітається з кожною дитиною поглядом, посмішкою, торкаючись своїми руками долоньок дітей.)

Психотренінг “Тепло серденька-сонечка”.

- Діти, від ваших сердечок йдуть промінці, а це значить, що в вашій душі є сонечко. Промінчики вашої любові, посмішки йдуть від вашого сердечка. Ось зараз притуліть серденько-сонечко до свого серця міцно-міцно, щоб воно ввібрало усі найкращі ваші почуття, усю любов, тепло і передайте його один одному. (Звучить ніжна мелодія, діти по черзі передають серденько-сонечко, притуляючи кожен до своїх грудей.)

- Сьогодні, малята, заняття у нас незвичне, навіть трохи артистичне . Ми будемо : акторами, сценаристами, монтажерами, режисерами. Ось, погляньте, що я принесла вам сьогодні!

- Як ви вважаєте, з чим буде пов`язане наше заняття? (з театром і кіно). Чи були ви в театрі ? кінотеатрі? Що найбільше запам`яталося в театрі, кіно? Як ви гадаєте, що є спільним між театром і кіно? (схожі професії людей: актор, сценарист, режисер, звукорежисер, костюмер, тощо; цікаві історії).

Гра «Що для чого?»

  • В цій скриньці зберігається багато цікавих речей. А для чого вони потрібні ви мені розкажете.

(Вихователь разом з дітьми по черзі дістають зі скрині різні атрибути, які використовуються у театрі або кіно та розкладають їх на різні столи .(Костюми,маску, капелюх, квитки у кінотеатр, віяло, кінокамера, окуляри 3D, букет квітів, кіноплівка, хлопавка для знімання кіно, фрак, поп – корн.)

Сідаємо на килимок

  • Сьогодні ми підемо…, а куди, ви скажете мені самі, коли відгадаєте загадку.

Загадка:

Там можна подивитися мультфільми

Та різні – різні кінофільми.

Йдемо туди гуртом завчасно.

Цікаво там і просто класно!

Не були ми там давно,

Пора б навідатись в …(кіно).

  • Скажіть, діти, хто виконує ролі в кіно? Актор.

  • Кожен актор повинен впевнено поводитись на сцені, щоб глядач повірив його грі. Якщо актор впевнений , собою задоволений то й грає він добре. Коли ми впевнені,пишаємось собою, пригадайте, як наше тіло виражає цей стан: голівка піднята , плечі розправлені, спина рівна, обличчя усміхнене . А коли у нас сумний настрій, нас хтось образив,ми не впевнені у собі (голова опущена, без усмішки, плечі опущені, тощо ) .

Щоб актором відомим стати.

Треба вміло ролі грати.

А сьогодні ми для вас

Проведемо майстер – клас.

Психолог:

Пантомімічна вправа «Німе кіно». Звучить спокійна музика.

  • Давайте пограємо з вами. Уявіть себе актором кіно, якому потрібно без слів донести до глядача свої емоції, почуття, а допоможе вам наш чарівний капелюх.

Кожна дитина вибирає картинку з зображенням: настрою, почуттів людини, предметів одягу, виконуваної дії, потім одягає капелюх і показує жестами , мімікою , всі інші відгадують.

Вихователь.

  • Ну, ось, побували ми акторами.

  • Від того, які емоції наповнюють сюжет кінофільмуабо мультфільму, вони бувають різні.

  • Які бувають мультфільми та кінофільми за жанром? (комедії про шпигунів, розвідників, пригодницькі, фантастичні, пізнавальні, для дівчаток, хлопчиків );

  • за кількістю серій ? (односерійні, багатосерійні).

Щоб до кінозали нам потрапить,

Треба всім квитки придбати.

Квитки в нас не прості,

В них картинки чарівні.

  • Діти, де можна придбати квитки? (у касі)

Хто квиток придбає,

Той місце в залі займає.

  • В залі є два ряди вільних місць. Місця в першому ряду займають ті, у кого білет з картинками пригодницьких мультфільмів, в другому – з фантастичними , пізнавальними та про шпигунів та рятувальників.

Вихователь перевіряє квитки. Чи правильно діти зайняли місця у кінозалі.

Діти розповідають про правила поведінки у кінотеатрі.

Знаю я, що кожен з вас, малята,

Любить вдома мультфільми переглядати.

Ще й вміє сценарій складати.

І з улюбленими героями

Веселі пригоди монтажувати.

  • Діти, розкажіть, який ваш улюблений герой? Чому?

  • Як називається ваш мультфільм? Розкажи його.

  • Пропоную вам показати його та озвучити свій «мультфільм».

Діти розповідають сюжет, який придумали і намалювали разом з батьками.

Психолог:

Музикотерапія .

  • Час нам трішки відпочити, пропоную музичну паузу зробити. Діти шикуються в ряд, звучить музика, і всі починають рухатися. Причому перший учасник стає ведучим. В якості ведучогодитина спонтанно і вільно самовиражається,максимально використовуючи свій танцювально-експресивний репертуар. Решта дітей слідують за ним, намагаючись повторювати його рухи. Через деякий час перший учасник переходить в кінець ряду і ведучий змінюється.

Ізотерапія .

Творчий проект «Виготовляємо афішу із запрошенням на Новорічний бал».

  • Ми відпочили, а тепер на нас чекає дуже важлива справа. Скоро Новий рік, де ми будемо виступати на сцені, грати ролі. Але яка ж вистава без глядачів! Тому я пропоную зробити афішу на Новорічний бал.

  • Як ви гадаєте, що повинно бути у цій афіші? Яка вона має бути? З чого можна зробити її? Погляньте, ми приготували багато різних матеріалів для вашої афіші, виберіть, що вам більше подобається робити малювати, клеїти, штампувати, видряпувати,моделювати.

Кожна дитина обирає вид діяльності для її оформлення . Вихователь звертає увагу на основні елементи афіші, назва, дата і час, головні персонажі.

Психолог походу роботи задає питання:

  • Що ти будеш робити? Що саме тобі подобається! Які почуття викликає ця робота?

Рефлексія .

  • Що сподобалось вам сьогодні на занятті , що не сподобалось?

( обговорення )

Прощання .

  • Діти стукають кулачками один об один промовляючи :

- До побачення!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
9
дн.
0
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!