Інтегроване заняття з ОБЖД "Пригоди козенят"

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

13.04.2020

1005

0

30

Опис документу:
заняття:Пригоди козенят Програмовий зміст: викликати у дітей емоційний настрій від прослуховування знайомої казки; продовжувати практично ознайомлювати зі способом моделювання за кольором та величиною; закріплювати геометричні фігури (круг, трикутник) та поняття «менший», «більший», «найбільший», «багато», «один»; ознайомити з властивостями вогню, небезпечними предметами; повторити правила поведінки з незнайомцями та небезпечними предметами; закріплювати вміння визначати небезпеку в середовищі.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Красноградський дошкільний навчальний заклад

(ясла- садок) №17

Пригоди козенят

Інтегроване заняття для дітей II молодшої групи

Підготувала:

Касминіна О.С.

Програмовий зміст: викликати у дітей емоційний настрій від прослуховування знайомої казки; продовжувати практично ознайомлювати зі способом моделювання за кольором та величиною; закріплювати геометричні фігури (круг, трикутник) та поняття «менший», «більший», «найбільший», «багато», «один»; ознайомити з властивостями вогню, небезпечними предметами; повторити правила поведінки з незнайомцями та небезпечними предметами; закріплювати вміння визначати безпечне та небезпечне в навколишньому середовищі; розвивати вміння орієнтуватися у показниках здорового способу життя та факторах, що загрожують життю та здоров’ю людини; виховувати в дітей потребу в турботі про свою безпеку та самостійність.

Обладнання: ілюстрації із зображення героїв казки «Вовк та козенята»; фланелеграф; геометричні фігури — замінники; наголівнички для дітей (ролі кози і козенят); сюжетні картинки з безпеки життєдіяльності дітей; дидактична гра «Небезпечні предмети».

Хід заняття:

Вихователь:

По дорозі бігла мишка

І несла в торбинці книжку,

А у книжці — казочки,

Ті, що люблять малюки.

Одна казка загубилась,

До садочка прикотилась,

Вранці я її знайшла,

Вам, малята, принесла.

В цій казочці — про вовка і козенят. Ви пам’ятаєте цю казку? (Відповіді дітей.)

Допоможете мені її розповісти?

Жила собі коза...(з козенятами). Часто ходила коза у ліс травичку їсти, водичку пити. Тільки піде, козенята зачинять за нею хатинку, а самі нікуди не виходять. Повернеться коза, постукає в двері й заспіває:

  • Козеняточка, діточки!

Відчиніться, відімкніться!

Ваша мама прийшла,

Молочка принесла.

Козенятка зразу ж двері відчинять і впустять матір. Вона їх нагодує і знову у ліс піде, а козенятка зачиняються.

Вовк усе це підслухав. Та й захотів він зїсти козеняток. Дочекався, поки коза в ліс піде, підійшов до хатинки і закричав своїм товстим голосом:

  • Козеняточка, діточки!

Відчиніться, відімкніться!

Ваша мама прийшла,

Молочка принесла.

А козенята відповідають:

  • Чуємо, чуємо - не матінки то голосок! Наша матінка співає тоненьким голосочком. Вовк пішов і заховався. Приходить коза і стукає у двері, примовляючи:

  • Козеняточка, діточки!

Відчиніться, відімкніться!

Ваша мама прийшла,

Молочка принесла.

Козенятка впустили матір і розповіли їй як приходив до них…( сірий вовк) і хотів їх поїсти. Коза нагодувала їх і, йдучи у ліс наказала, коли хтось прийде до хатинки, дверей нікому…( не відчиняти).

Тільки пішла коза з дому, прибіг сірий вовк до хатинки, й почав примовляти тонесеньким голосочком:

  • Козеняточка, діточки!

Відчиніться, відімкніться!

Ваша мама прийшла,

Молочка принесла.

Козенята не впізнали вовчого голосу і…( відчинили двері). Вовк увірвався в хатинку, розкрив свою величезну пащу і кинувся на бідолашних козеняток.

Усіх поїв, лише одне козенятко вціліло, і те в печі заховалося. Повернулася коза. Бачить – скрізь відчинено. Вона тоді в хату, а там нікого немає. Зазирнула у піч і знайшла там…( однісіньке козенятко). Як дізналася коза про свою біду, сіла на лаву та й стала гірко…( плакати) й голосити:

  • Ох, ви, діточки, мої козеняточка!

Нащо відчинялися, відмикалися?

Злому вовкові доставалися?

Почув про це вовк, зайшов до хатинки й каже:

  • Ох, кума- кумонько! Не їв я твоїх козенят! Ходімо краще погуляємо.

  • Ні, куме, не до гуляння!

  • Та ходімо! – вмовляє вовк.

Пішли вони в ліс, та й натрапили вони на яму…( з вогнищем). От коза й каже вовкові:

  • Куме! Давай- но спробуємо, хто через цю яму перескочить.

Стали вони стрибати. Вовк стрибнув і звалився прямо в гарячу яму, черево в нього лопнуло, а козенята вибігли звідти та скік до мами.

І стали вони жити – поживати та добра наживати.І

(Розповідь казки супроводжується показом ілюстрацій)

Сподобалася вам казка? Як вона називається? (Відповіді дітей.)

Що трапилося з козенятами? Хто врятував козенят? Чи можна відчиняти двері незнайомцям? А якби ви були козенятками, ви відчинили двері злому вовкові? Чому?

А у моїй торбинці крім казочки ще щось є. Це якісь фігури. Погляньте на них! Як називаються ці фігурки? (Трикутники). Якого кольору? Ці фігурки відображають героїв казок. Спробуйте впізнати казку. («Колобок», «Про трьох поросят», «Три ведмеді», «Марійка та ведмідь»). Ви здогадалися, що це за трикутники? Кого вони можуть зображати? (Героїв казки) Яка фігура найбільше підходить для козенят? (Маленькі сірі трикутники) Чому? (Козенята сіренькі й маленькі.) (Вихователь виставляє фігури на набірному полотні.) Яку візьмемо фігуру, щоб зобразити маму-козу? (Великий сірий трикутник) Чому? (Коза більша за козенят) Кого буде зображувати найбільший трикутник? (Вовка) Ще раз назвемо наші трикутнички. (Менший, більший, найбільший) Скільки у нас вовків? (Один) А козенят? (Багато)

А чи хочете ви побувати в ролі героїв казки? (Так)

Хто мешкав у лісовій хатинці? (Коза з козенятами.)

(Вихователь надягає дітям наголівнички.)

Що казала мама-коза своїм діткам, коли йшла пастися? (Відповіді дітей.)

Залишилися козенятка самі у хатинці. Спочатку погралися.

Фізкультхвилинка

Забавлялись козенята,

(Підводяться, руки піднімають вгору.)

Виглядали з лісу маму.

(Руки на поясі,

повертаються праворуч-ліворуч.)

Ось так поплескали.

(Плескають у долоні.)

Ось так пострибали.

Стриб-стриб-стриб!

(Стрибають на місці.)

Ось так потанцювали.

(Кружляють.)

І раптом вони побачили сірники. А гратися із сірниками можна? Чи знаєте ви чим гасять пожежу? Кого викликають? (Відповіді дітей.) Діти у хатинці є ще багато предметів, які можуть зашкодити вашому здоров’ю та життю. (Запрошую дітей до столу, на якому лежать картки із зображенням небезпечних предметів).

Діти запам’ятайте:

Не можна без дозволу дорослих чіпати небезпечні предмети. Не можна наближатися до вогню, можна обпектися. Сірниками не можна гратися ніколи, тому що вогнем можна обпектися, може трапитися пожежа.

Де найчастіше ми можемо побачити вогонь? (На газовій плиті, в печі)

Чи можна наближатися до вогню? Вмикати електроприлади без дорослих? (Підвести дітей до висновку про те, що, ще можна близько підносити до вогню предмети, вони можуть загорітися і завдати шкоди людині, спричинити пожежу і т. ін.)

У які ігри гралися козенятка, коли залишалися в хатинці самі? (Відповіді дітей.)

А тим часом наша мама-коза повернулася і похвалила своїх діток за те, що були слухняними.

Які, ви молодці, мої козенятка, не чіпали небезпечних предметів. А якими предметами не можна гратися?

( Мама- коза пригощає малят морквою та яблучком).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця