і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Інтернет-олімпіади як засоби мотивації учнів
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Інтегроване заняття: «Весна іде – красу несе»

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Інтегроване заняття з рідної природи, мовленнєвого розвитку та малювання «Весна іде – красу несе» (середня група)

Тема: Весна іде – красу несе

Мета: розширити знання дітей про весняні явища у природі, вчити бачити красу довкола себе, словами та емоціями передавати свій настрій, ставлення до баченого і почутого, передавати та відтворювати свої враження у малюнках, використовуючи різні види малювання; продовжувати знайомити дітей з першоцвітами: медункою, фіалкою, проліском, підсніжником, рястом, крокусом, горицвітом, анемоною, зірочником, мати й мачухою, кульбабою. Вчити дітей добирати прикметники, дієслова, придумувати назву для свого малюнка, читати вірші про весну. Розвивати сприймання кольору, спостережливість, вміння передавати характер музики у малюванні, творчу активність. Виховувати бережливе ставлення до квітів та природи.

Матеріали та обладнання: ілюстрації картин із весняним пейзажем, ілюстрації квітів, вірші, загадки, фарби, пензлики, поролончики, ватні палички, зубні щітки, штампики.

Попередня робота з дітьми:

1. Розгляд репродукцій картин та ілюстрацій на весняну тематику.

2. Спостереження в природі.

3. Індивідуальне розучування віршів про весну і весняні квіти.

4. Ознайомлення із нетрадиційною технікою малювання.

Хід заняття:

Вихователь загадує загадку:

Зійшли сніги, шумить вода

Земля вже квіти викида,

Буяє травка молода,

Все оживає,

Коли це буває?

(Навесні)

Вихователь запитує дітей:

– Скільки місяців має пора весна?

– Як називається перший місяць?

Вихователь декламує вірш:

Весна

У березні, у березні

Верба цвіте на березі.

Осика від граків рясна,

Бо вже весна, весна, весна.

І сонця тепле колесо

Зігріло ніжний пролісок,

І дзюркотять потічки

До голубої річки.

(В. Бондаренко)

– А як називаються другий і третій весняні місяці? (Діти відповідають)

– Давайте ми сьогодні відвідаємо з вами «весняний вернісаж».Це виставка картин, на яких зображена природа нашого рідного краю.

Вихователь звертає увагу дітей на пейзажі із зображенням весняної пори року.

– А якими словами можна назвати весну? Весна яка?

Діти підбирають прикметники до іменника «весна».

– Ось бачите, діти, якими гарними словами ми назвали цю пору року. Бо вона дійсно прекрасна. Після довгого зимового сну пробуджуються дерева, оживає і росте молоденька травичка, земля дарує нам чудові запашні квіти. А які первоцвіти ви знаєте? Первоцвіти – це квіти, які першими розквітають навесні.

Діти називають знайомі квіти.

– А ще рано навесні, коли ще лежать сніги, розцвітають крокуси. Вони бувають білими, оранжевими, фіолетовими. Подивіться, яка краса. Не потрібно рвати квіти, щоб милуватися ними.

х можна намалювати чи сфотографувати і дивитися на цю красу та показувати іншим людям.

Вихователь демонструє ілюстрації весняних квітів. Діти називають відомі і розглядають нові.

– Тому і називають весну кольоровою, квітучою за її чудові квіти. Також весну називають дзвінкоголосою, співучою. Діти, як ви думаєте, чому? (Відповіді дітей) А які пташки до нас прилітають? Дуже багато письменників, поетів, написали твори, вірші про весну:

Весна-чарівниця,

неначе цариця,

Наказ свій послала

Щоб краса вставала

І проліски, і травка

І зелена муравка

І кульбаба рясна

І фіалка ясна –

Всі квіти весняні,

Веселі, кохані,

З-під листя виходять

Голівки підводять

Від сну зимового

До сонця ясного.

– Ми теж деякі вивчили. Давайте пригадаємо їх:

1. Встала весна

Чорну землю сонну розбудила

Уквітчала її рястом,

Барвінком укрила

І у полі жайворонок

Соловейко в гаї

Землю, убрану весною

Вранці зустрічають

2. Ось іде до нас весна

Все навколо ожива:

Підсніжники прокидаються

Проліски посміхаються,

Пташки прилітають,

Дерева листочки одягають.

В гості до дітей заходить Весна:

– А ось і я – весна-красна

Іду лісами, йду лугами

Встеляю землю килимами

Куди ступаю – сонце сяє,

усе навколо оживає,

А ще пробуджую від сну

Я нашу землю чарівну!

Тепло я вам принесла

І сонечка додала.

Щоб міцніли усі діти

Й розцвітали, наче квіти.

– Я почула. що ви мене чекали, такі чудові слова про мене говорили. Тож давайте пограємося з вами.

Гра «Добери слова»

Весна називає слово і ставить запитання, а діти добирають потрібне слово у відповідь.

– Сонечко яке? – Підсніжник який? – Пташки що роблять?– Сонечко що робить? – Струмочок що робить?

– Молодці, діти! А зараз пограємося в гру «Відгадай, яка квітка»

Перші квіти проростають

З цибулиночок малих

Красну весну зустрічають

Розпізнайте, діти, їх.

Весна показує ілюстрації квітів, діти називають їх, вказують на кольори, читають вірші про квіти. Веснапропонує:

– А тепер пограємося у гру «У весняному лісочку». Але спочатку скажіть, що відбувається навесні у лісі? (Діти відповідають).

Психогімнастика «У весняному лісочку»

– Уявіть собі, що ви – сонечко, яке цілу ніч спало.

Час прокидатися – ранок всміхається,

Сонечко сходить, день починається.

Сонячні зайчики скрізь проникають,

Квітам весняним пісню співають.

Діти імітують рухи сонечка, яке встає і сонячних зайчиків, які рухаються у різні сторони.

– Тепер уявіть себе квіточкою:

Пролісок синій першим прокинувся

І на фіалочку він озирнувся.

Доброго ранку, доброго ранку,

В лісі вітаються всі на світанку.

Імітація дітьми рухів квітів, що розцвітають

– Зараз ми станемо травичкою...

Сніг вже розтанув, земля п’є водичку

Всюди росте зелена травичка

Вітер травицю гойдає легенько

Лагідно й тихо – вона ще маленька.

Діти імітують рухи-похитування в різні сторони

– Тепер ми перетворимося на струмочок...

Весняні струмочки цілу зиму спали.

На тепло чекали.

А тепер прокинулись,

Зразу бігти кинулись.

Діти, зловившись за руки, біжать змійкою.

– Чуєте, струмочок дзвінко співає, птахів із вирію він викликає. Зараз ми перетворимося на пташок.

Діти імітують рухи пташок

– А зараз, діти, уявіть, що ми прийшли в ліс. Тепер тихесенько присядемо і послухаємо музику. Що вона нам розкаже? Давайте заплющимо очі і вслухаємося у звуки музики. Що ви собі уявляєте? (Відповіді дітей) А тепер, діти, цю красу, яку ви побачили, яку уявили собі, коли слухали музику, ми відтворимо у своїх картинах. Давайте підійдемо до робочих столів, де на нас чекають фарби і різні інструменти.Ви вже знаєте, що цими всіма інструментами можна малювати. Тож вибирайте їх за своїм бажанням і намалюйте те що ви собі уявили, коли слухали нашу весняну музику. Діти зображують свій малюнок, вихователь і Весна при потребі допомагають дітям. В кінці вихователь пропонує дітям назвати свої картини.

Вихователь: Які гарні ваші малюнки. Я дивлюся на них і уявляю себе у весняному лісі.

Весна: А я, діти, хочу подарувати вам картинки-замальовки із зображенням своїх квітів. Пам’ятайте, що все живе – потрібне на землі. Любіть нашу землю, бережіть природу, милуйтеся її красою, а цю красу передавайте у своїх малюночках.

Вихователь: Дякуємо Весно, що завітала до нас. А ми для Тебе ще й веснянку поведемо.

Веснянка

Весна красна вже прийшла,

Вже прийшла.

І тепло нам принесла,

Принесла.

Ясне сонце угорі,

Угорі.

Засміялось дітворі,

Дітворі.

Славлять весну і пташки,

І пташки.

Зацвітають всі садки,

Всі садки.

Весна: Дякую вам, дітки, за вірші, малюнки, веснянку

Ну а я піду далі лугами і лісами

Встеляти землю килимами.

Заквітчаю різним зелом,

Щоб усім було весело.

Я теплом людей зігрію

І здоров’я всім навію.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Останні роки все більше уваги приділяється інноваційним формам проведення занять у ЗДО. Основною формою навчання дошкільників у процесі організованої пізнавальної діяльності було й залишається заняття.
  • Додано
    16.04.2019
  • Розділ
    Дошкілля
  • Клас
    Дошкільнята
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    35
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    UZ794632
  • Вподобань
    0
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти