• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Дошкілля
  • Інтегроване заняття " У гостях у "Рукавички"" з пріоритетом логіко-математичного та мовленнєвого розвитку в середній групі.

Інтегроване заняття " У гостях у "Рукавички"" з пріоритетом логіко-математичного та мовленнєвого розвитку в середній групі.

Опис документу:
Інтегроване заняття з пріоритетом логіко-математичного та мовленнєвого розвитку у середній групі. Діти вивчають число і цифру 7.Для заняття використовують допоміжний матеріал :рукавичка, іграшкові звірі ( герої казки " Рукавичка"),картинки з тваринками,цифри і т.д.)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Конспект заняття з логіко-математичного розвитку для молодшого дошкільного віку.

Мета :Познайомити дітей з утворенням числа 7 та цифри 7;вправляти в умінні користуватися цифрами,закріпити вміння рахувати;розвивати вміння порівнювати групи предметів,виховувати спостережливість.

Гарно оформлена група . По центру лежить рукавичка. На столі стоять казкові герої з казочки.

На столиках лежать цифри.

-Дітки сьогодні ми будемо вивчати цифру і число 7.Подивіться на цю цифру ,що вона вам нагадує?.(відповіді дітей)

-Діти,а скажіть ви казки любите?

-Так!

- А яка ваша улюблена казка?

Відповіді дітей.

В цей час в групу хтось стукає!.

-Діти ,а хто це до нас стукає?

Звучать відповіді дітей. Тим часом вихователь заносить до групи собачку.

Запитує в дітей.

-А хто це до нас завітав?

-Собачка.

-А як його звати?

Діти дають свої імена.

-Дітки ,в нашого собачки трапилась біда! Знаєте яка? Він шукає рукавичку.!

Допоможемо її знайти?

Так!

Давайте з вами відправимося в подорож шукачів рукавички!Допоможемо нашому другові!.Але для початку потрібно пригадати казочку про « Рукавичку». Діти, а хто загубив рукавичку?

-Дід.

А де він її загубив?

-В лісі!

- То де нам потрібно шукати її? Правильно в лісі.

=Ой,дивіться рукавичка! А якого вона кольору?

-Червоного!

-Діти,погляньте,хтось в нашій рукавичці є! Хто це там?

Чути стукіт в двері! З рукавички вихователь дістає мишку ! Кладе на стіл!

-Але там ще є хтось! Давайте ми їх дістанемо і порахуємо!

Вихователь дістає :жабку,зайчик,лисичку,вовк, кабан,ведмедик.

-Дітки,а давайте ми їх порахуємо.Скільки всіх звіряток було у рукавичці?

Діти починають рахувати.

-сім.

-Правильно говорити семеро.

-А тепер пригадайте з казочки ,хто прибіг до рукавички першим?

-Мишка-норушка!

-А другим?

-Жабка-цокотушка!

-А третім?

Вихователь запитує в дітей по черзі,а діти надають відповідь.

-А тепер давайте узагальнимо і дамо звірятам свій номер від 1 до 7. І порахуємо.

Вихователь показуючи на кожне звірятко присвоює соє число.

- Перший,другий,третій,четвертий і т.д.

-А тепер давайте зіграємо у гру. Я буду називати порядковий номер ,а ви будете садити до рукавички тваринку відповідного номера.

Третім до рукавички зайшов?

-Зайчик!

- П’ятим до рукавички зайшов? Сьомим до рукавички зайшов? І т.д.

Зараз ми з вами сідаємо за столики. Дітки давайте повторимо цифри! Перед вами лежать циферки.Хто може назвати їх.

_1.2.3.4.5.6.7.

-Підніміть мені вгору цифру 4.

Діти піднімають картку з тією цифрою,яку назве вихователь.

-Цифру 6

-Цифру 3.

-цифру 1.і т.д.

Фізкультхвилинка:

Ми лісочком йшли,

(ходьба на місці)

Шишку знайшли,

Нагнулися,підняли,

(Нахили тулуба)

У кошик поклали

І далі пішли.

( ходьба)

Ми лісочком йшли,

(ходьба на місці)

Горобинку знайшли,

Дотягнулися,зірвали,

(Потягування)

У кошик поклали

І далі пішли

(ходьба).

-А зараз на столиках перед вами лежать картинки тварин .Покладіть їх в такому порядку,в якому вони заходили в рукавичку.Тепер покладіть цифру відповідного номера до кожної тваринки.

Діти працюють за столиками.

А тепер кожен назве порядкові номери тваринок.( кожен з дітей повинен назвати перший,другий,третій…)

-А зараз уважно подивіться на тваринок і скажіть ,хто з тваринок був найбільший?

-А найменший ?

- А хто більший зайчик чи ведмедик? Мишка чи лисичка? Тощо

_ А якщо ми розділимо тваринок на дві групи : мишка,жабка ,зайчик,лисичка і ведмідь,вовк,кабан. В якій групі більше тварин? На скільки?

Якщо Поділимо по іншому: Мишка,жабка ,а в іншурешта ,то кого більше? На скільки? А разом скільки?

-Молодці! Ви гарно справилися з поставленим завданням.

-

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
0
3
дн.
1
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!