Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Сучасні методики засвоєння норм нової редакції "Українського правопису"
»
Взяти участь Всі події

інтегроване заняття Тема: «Зимова мандрівка з чарівною паличкою» молодший дошкільний вік

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

02.02.2020

424

5

0

Опис документу:
Розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення, творчу уяву, пізнавальний інтерес до інформації природничого змісту. Виховувати емоційно-позитивне ставлення до природи організованості. Розширити уявлення дітей про зиму та зимові явища в природі. Сформувати вміння будувати текст-опис, використовуючи мнемотаблицю. Закріплювати вміння малювати мочалкою. Удосконалювати дрібну моторику рук.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

інтегроване заняття

Тема: «Зимова мандрівка з чарівною паличкою»

молодший дошкільний вік

Мета: Розвивати логічне мислення, звязне мовлення, творчу уяву, пізнавальний інтерес до інформації природничого змісту.

Виховувати емоційно-позитивне ставлення до природи організованості.

Розширити уявлення дітей про зиму та зимові явища в природі. Сформувати вміння будувати текст-опис, використовуючи мнемотаблицю. Закріплювати вміння малювати мочалкою.Удосконалювати дрібну моторику рук.

Хід заняття

Привітання з гостями.

Підійдіть до мене діти,

Домовляємося не шуміти,

Голосно відповідати

І знання мерщій хапати.

Тож, гаразд, часу не гаймо –

Гратися розпочинаймо.

Ігрова мотивація

Діти, коли я зранку поспішала в дитячий садок , мене зустріла чарівниця Зима. Вона дала мені ось цю паличку й приготувала для вас завдання. Якщо ви виконаєте правильно завдання, паличка засвітиться. Давайте спробуємо.

Основна частина

Д/гра «Зима яка?»

Передаючи сніжинку, діти називають ознаки зими (біла, холодна, морозяна..)

(Паличка засвічується).

Погляньте малята, у вас на столах наступне завдання. Сідайте всі зручно до столів. Вам потрібно викласти сніговика.

- З яких геометричних фігур будете викладати?

- Якого вони кольору?

- Візьміть круг найбільший.

- Візьміть із залишених кругів більший.

- Візьміть із залишених кругів більший.

Які круги залишилися у вас? Що з ними зробимо?

Молодці. Погляньте на паличку, вона засвітилася.

Погляньте на схему-таблицю. Спробуємо скласти розповідь за картиною.

  • Що на ній зображено?

  • Що зображено на наступній картинці?

  • А що на цій картинці вибачите?

  • На наступній картинці що бачите?

Розповіді дітей за таблицею. (Паличка засвічується).

Фізкультхвилинка

Білий сніг, білий сніг

Заміта стежинки

(колові рухи руками)

Цілий день, цілий день

Падають сніжинки.

(нахил тулуба вперед)

Вітерець жартівник

Віхолу здіймає

(повороти навколо себе)

А мороз жартівник з діточками грає.

Молодці.

Сідайте за столи. Нам зима підготувала ще одне завдання. Погляньте на аркуш паперу. Що ви на ньому бачите? Давайте спробуємо затонувати його. Мочалкою будемо проводити зліва на право.

(Паличка засвічується).

Ось і закінчилася наша подорож із чарівною паличкою.

Підсумок

Ви сьогодні дуже гарно попрацювали, я думаю, що й нового дізнались.

Що найбільше вам сподобалось?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.