Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

Інтегроване заняття – гра

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

02.02.2020

299

4

0

Опис документу:
Тема: Інтелектуальна гра «Діти проти Смішариків» Це підсумкове заняття проводиться в кінці року для визначення рівня засвоєних знань та вмінь дітей. Заняття проводиться в стилі програми "Що?Де?Коли?".
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Інтегроване заняття – гра

Тема: Інтелектуальна гра «Діти проти Смішариків»

Мета: закріпити знання дітей про живі та неживі обєкти природи, вміти визначати спільні та відмінні риси; удосконалювати та систематизувати знання дітей про гроші, як універсальну річ обміну на задоволення власних потреб; закріплювати назву української валюти; закріплювати знання дітей про склад числа в межах 10 та арифметичні дії; удосконалювати вміння робити звуко – буквенний аналіз слів; закріплювати знання про жанри живопису і називати їх; закріплювати та систематизувати знання дітей про частини тіла людини, її будову; закріпити назву місяців; вчити логічно мислити, аналізувати та робити висновки; розвивати логічне мислення, пам'ять, звязне мовлення, увагу; виховувати ввічливість, повагу один до одного, вміння працювати в команді, цікавість до навчання, посидючість, дисциплінованість, активізувати словниковий запас дітей.

Матеріал: Смішарики, сонечко з промінчиками, картки із завданнями, сюжетна картина, таблиця для оцінювання команд, смайлики – оцінки.

Хід заняття

  1. Організаційний момент

Психогімнастика «Сонячні промінці»

Промінчик сонця землю зігріває,

Все починає від тепла рости.

І гарна квітка в полі зацвітає,

Тож будь чарівним промінцем і ти…

Діти по черзі беруть промінець – стрічку і говорять побажання один одному на день.

  • Подивіться, яке гарне сонечко засяяло у нас в групі. Це ви його засвітили своїми теплими словами і добрими серцями.

  1. Основна частина

  • Коли ви прийшли в цю групу ми звикали один до одного. Тут ми знайомилися, знайшли нових друзів, вчилися дружити, розумнішали та дорослішали. І зараз ми не дітлахи, а дорослі, майбутні першокласники. Пропоную не грати в дитячі ігри, а зіграти в дорослу інтелектуальну гру. Для цього вам треба поділитися на дві команди. 1 команда – це діти в іменах яких 1- 2 склади, 2 команда – це діти в іменах яких 3- 4 склади.

  • Запитання для вас приготували герої улюбленого мультфільму «Смішарики». Уважно слухайте правила гри.

  • Питання ви обираєте самостійно, але спочатку називаєте героя, а я читаю від нього питання.

  • Команди відповідають по черзі.

  • Відповідає той, хто підняв руку.

  • Відповідати на питання повним реченням

  • За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал.

  • Якщо запитань немає, пропоную розпочати нашу гру.

  • Для початку проведемо невеличку розминку. 1 команда називає обєкти живої природи; 2 команда називає обєкти неживої при роди.

1 раунд.

Чим відрізняються тварини і птахи?

2 раунд.

Чим схожі і чим відрізняються дерева та кущі?

3 раунд.

  • Що таке гроші?

  • Чи завжди були гроші?

  • Що раніше використовували замість грошей?

  • Що можна придбати за гроші?

  • Як називаються гроші в Україні?

  • Як ще називаються гроші в інших країнах?

4 раунд.

На аркушах написані приклади. Ваше завдання порахувати і визначити результат.

  • Що означає знак «+»?

  • Що означає знак «-»?

Пальчикова гімнастика

Кошенятко чеше вуса лапками двома,

На базар пішла матуся,

Вдома я сама.

Вмиюсь чисто, вмиюсь біло,

А тоді візьмусь за діло.

Підмету гарненько в хаті,

Молока дам кошеняті.

Своє ліжко застелю,

Квіти в горщику поллю.

Заплету я кіски русі

І чекатиму матусі.

5 раунд.

  • В нас є зашифровані слова. Вам треба їх розшифрувати і поставити під тією картинкою, яка відповідає зашифрованому слову.

6 раунд.

Фізультхвилинка.

1,2,3,4,5 час прийшов нам спочивать,

Тож піднімем руки вгору,

Ніби глянемо на зорі,

А тепер всі руки вбоки,

Наче зайці скоки -скоки.

7 раунд.

  • Перед вами три картини. Вам треба сказати під яким номером портрет, натюрморт, пейзаж.

  • Коли малюють портрет, то зображують…

  • Коли малюють пейзаж, то зображують….

  • Коли малюють натюрморт, то зображують …

  • Хто може назвати хоча б одну картину із представлених?

8 раунд.

  • Розгляньте картинку і складіть за нею речення.

9 раунд.

  • Розвяжіть задачі на логічне мислення.

  • На дубі росло 5 груш. 2 впало. Скільки залишилося?

  • В кошику лежало 3 яблука. Як їх розділити між трьома дітками, щоб одне залишилося в кошику?

  • Летіло 2 синиці і 2 лисиці. Скільки птахів летіло?

  • Мама купила 3 шарфика і 6 рукавиць. Скільки дітей у мами?

10 раунд.

  • Назвіть всі місяці року (вірш «Від зими до зими»)

11 раунд.

  • Назвіть частини тіла людини.

  1. Підсумок заняття

  • Слово надається журі. Підбиваємо підсумки гри.

  • Діти, ви молодці. Смішарики задоволені вашими відповідями.

  • А що вам сподобалося найбільше?

  • Яке запитання було найлегше? Найважче?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.