інтегроване заняття "Доброта врятує світ"

Опис документу:
Конспект інтегрованого заняття для дітей старшої групи. Знайомство з дітьми з обмеженими можливостями, Виготовлення аплікаці ї- подарунка для дитини-інваліда, перегляд мультфільму та обговорення його. Виховування небайдужості, ввічливості толерантності до таких людей.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: «Доброта врятує світ»

(Конспект інтегрованого заняття для дітей старшої групи)

Сич Н.В.,вихователь ЗДО №9

Мета: формувати уявлення дітей про моральні якості людини, сприяти їхнім проявам в повсякденному житті; уточнити, що діти є різні, не схожі між собою, але між ними є багато спільного; викликати в дітей позитивні емоції, вчити дружити з дітьми з обмеженими можливостями; створити сприятливі умови для розвитку навичок художньої праці; розвивати вміння працювати з папером: виготовлення аплікації сердечок з паперових серветок; виховувати ввічливість, небайдужість, толерантність.

Хід заняття

- Діти, я сьогодні йшла до дитячого садка і побачила маленького собачку, який перебігав мені дорогу. Я сфотографувала цього песика і фотографію принесла вам( Діти 1-2 хвилини розглядають цуценя, в якого три лапки)

- Що є у цуценяти?(Голова, тулуб, лапи, хвіст)

- Що у нього на голові?( Очі, ніс, рот, вуха)

- Які очі у цуценяти? Для чого вони потрібні?

- А які вуха? Для чого потрібні вуха цуценяті?

- Чим вкрите тіло? Якого кольору хутро?

- Скільки лап має цуценя?

- Так, цей песик не такий, як інші тваринки. Він не має однієї лапки.

- Як ви, думаєте, йому важко пересуватися чи ні?( Відповіді дітей)

- Цей песик з інвалідністю. У світі є дуже багато таких тваринок і навіть людей.

- Чи бачили ви, коли-небудь, людину на візку, або людину, яка не може бачити? ( Відповіді дітей)

- Інвалідність-це коли людина не може робити певні речі, які ми можемо робити ми з вами.

Погляньте уважно на екран. ( На екрані дитина в інвалідному візку)

-Який цей хлопчик? У чому він сидить?

Цей хлопчик з дитячим церебральним паралічем, він не може ходити. Тому йому потрібен візок, щоб пересуватися.

-Є дітки, які ходять за допомогою милиць і їм не легко це робити.( Пропоную діткам походити на дитячих милицях)

- Хто зображений на екрані?

- Ці дітки, які дуже погано, або зовсім не бачать. Вони можуть лише уявити сонечко, деревце, комашку… Вони можуть тільки відчути руками, який може бути мяч, лялька. Давайте спробуємо, що відчувають такі люди. (Пропоную маски на очі, включаю музику)

- Що ви відчули малята? Чи приємно вам, нічого не бачити?

- Є ще діти, які дуже погано, або зовсім не чують( Вмикаю і показую на екрані діток, які співають з вимкненим звуком, потім вмикаю цей звук)

- Ви відчули, вони бачать своїми оченятами, але нічого не чують.

- Чи легко жити таким дітям?

Ми діти, наші тата і мами, повинні допомогти таким діткам радіти життю. Не боятися з ними спілкуватися, гратися, дружити.

- Як ви думаєте, діти, в які ігри грають діти з інвалідністю?

- Чи їм потрібні спеціальні іграшки? (Відповіді дітей)

- Звичайно, ні!

Гра « Мікрофон»

(Діти передають з рук в руки мікрофон і називають в які ігри вони можуть пограти з дітками з обмеженими можливостями)

- Ці дітки, так само люблять дивитися мультфільми, гратися лялечками, грати у футбол…

- Ми напередодні з вами виготовили з фетру сердечка і це недарма. Тепер ми створимо велике, добре серце з маленьких сердечок.

- Які добрі вчинки ми можемо зробити для таких діток?( Відповіді дітей)

( Кожна дитина бере своє сердечко, прикріплює до великого серця, називаючи добрі вчинки)

- Чи є у вас такі друзі?( Відповіді дітей)

- Як спілкуєтеся з ними ви ?

Перегляд мультфільму « Подарунок»

Чи сподобався вам, цей мультфільм?

Який подарунок отримав хлопчик?

- Яким був собачка? А хлопчик?

- Чи сподобався хлопчику подарунок? Чому, ні?

- Чи змінив хлопчик своє ставлення до нього? Чому змінив?

- Як ми повинні відноситися до таких тваринок, діток?

Сьогодні ми з вами виготовимо аплікацію-подарунок . Нас чекає на вулиці ще один сюрприз: ми познайомимося з хлопчиком, який не такий, як ми, але він дуже добрий, лагідний, привітний і подаруємо йому свої подарунки, пограємо з ним в ігри. ( Діти виконують аплікацію, зустрічаються з мамою та хлопчиком-інвалідом в якого хвороба «Дауна», дарують свої подарунки і грають в ігри.)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00