і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Інтегроване навчання

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Інтегроване навчання Бінарні уроки

Слайд № 2

Що таке інтеграція ? Інтеграція ( від лат. integer – повний, цілісний) - об’єднання в ціле будь-яких окремих частин

Слайд № 3

Що таке інтегративний підхід у навчанні ? Окремі розділи тісно поєднані Можливості такого поєднання використовуються максимально

Слайд № 4

Необхідно розрізняти ! Короткі вкраплення в урок відомостей з інших предметів Інтеграцію Міжпредметні зв’язки

Слайд № 5

Які є види інтеграції ? За змістом: залучення матеріалу інших предметів За способами пізнавальної діяльності: спостереження мислення мовлення

Слайд № 6

Види міжпредметної інтеграції Часткова полягає у поєднанні матеріалу різних предметів, підпорядкованих одній темі Повна передбачає об’єднання у одному курсі різних навчальних предметів (хімія+фізика+біологія=природознавство)

Слайд № 7

Що таке інтегрований урок? Новий тип уроку, у якому навколо однієї теми поєднано відомості різних навчальних предметів

Слайд № 8

Що необхідно для підготовки інтегрованого уроку ?

Слайд № 9

Чому сприяють інтегровані уроки?

Слайд № 10

Що таке бінарний урок ? Бінарний урок (від лат. binarius – подвійний) – різновид інтегрованого уроку, що органічно поєднує вивчення двох предметів

Слайд № 11

Які труднощі в проведенні бінарних уроків? Не завжди теми в програмах предметів, які об’єднуються, сформульовано однаково Часто уроки, які можна інтегрувати, відповідно до вимог програм мають проходити з великим розривом у часі

Слайд № 12

Подолання вказаних труднощів Переформульовування тем після виявлення спільного для обох предметів Внесення коректив до навчального плану з метою синхронізації обраних тем уроків

Слайд № 13

План підготовки до бінарного уроку Учителі-однодумці визначають тему, мету, задачі уроку, спільні для обох Залежно від теми, мети, завдань уроку визначається його тип У відповідності до теми, задач, типу уроку, з урахуванням особливостей класу, добирається дидактичний матеріал

Слайд № 14

План підготовки до бінарного уроку 4. Обирається найбільш ефективне поєднання методів і прийомів 5. Обмірковується структура уроку. Визначається місце самостійної пізнавальної роботи учнів 6. Визначається ступінь участі кожного з учителів

Слайд № 15

Алгоритм оцінювання ефективності бінарного уроку Якість знань учнів з теми Які форми мислення (індукція, дедукція), які мисленнєві операції (синтез, аналіз, порівняння та ін.) застосовувались на уроці Чи мало місце проблемне навчання

Слайд № 16

Алгоритм оцінювання ефективності бінарного уроку Наскільки ефективними були способи організації пізнавальної діяльності учнів Яким був емоційний тонус уроку Якою мірою інтеграція двох предметів дала змогу реалізувати принцип нерозривності навчання і виховання

Слайд № 17

Алгоритм оцінювання діяльності вчителя Особистісні якості , які сприяли реалізації мети уроку Рівень ефективності дидактичної діяльності Міра володіння вчителем поняттями інтегрованих дисциплін

Слайд № 18

Алгоритм оцінювання діяльності учнів на уроці Глибина і міцність одержаних знань Здатність до мислення Спроможність розуміти суть явищ, робити висновки і узагальнення Розуміння глибоких, а не поверхневих зв’язків між інтегрованими предметами

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
В презентації розглянуті теоретичні засади інтегрованих/бінарних уроків
  • Додано
    25.02.2018
  • Розділ
    Історія України
  • Клас
    7 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    4322
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    FL536592
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання