Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Інтегроване навчання

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №FL536592
За публікацію цієї методичної розробки Хряков Олег Вікторович отримав(ла) свідоцтво №FL536592
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Інтегроване навчання Бінарні уроки
Слайд № 1

Інтегроване навчання Бінарні уроки

Що таке інтеграція ? Інтеграція ( від лат. integer – повний, цілісний) - об’єднання в ціле будь-яких окремих частин
Слайд № 2

Що таке інтеграція ? Інтеграція ( від лат. integer – повний, цілісний) - об’єднання в ціле будь-яких окремих частин

Що таке інтегративний підхід у навчанні ? Окремі розділи тісно поєднані Можливості такого поєднання використовуються максимально
Слайд № 3

Що таке інтегративний підхід у навчанні ? Окремі розділи тісно поєднані Можливості такого поєднання використовуються максимально

Необхідно розрізняти ! Короткі вкраплення в урок відомостей з інших предметів Інтеграцію Міжпредметні зв’язки
Слайд № 4

Необхідно розрізняти ! Короткі вкраплення в урок відомостей з інших предметів Інтеграцію Міжпредметні зв’язки

Які є види інтеграції ? За змістом: залучення матеріалу інших предметів За способами пізнавальної діяльності: спостереження мислення мовлення
Слайд № 5

Які є види інтеграції ? За змістом: залучення матеріалу інших предметів За способами пізнавальної діяльності: спостереження мислення мовлення

Види міжпредметної інтеграції Часткова полягає у поєднанні матеріалу різних предметів, підпорядкованих одній темі Повна передбачає об’єднання у одн...
Слайд № 6

Види міжпредметної інтеграції Часткова полягає у поєднанні матеріалу різних предметів, підпорядкованих одній темі Повна передбачає об’єднання у одному курсі різних навчальних предметів (хімія+фізика+біологія=природознавство)

Що таке інтегрований урок? Новий тип уроку, у якому навколо однієї теми поєднано відомості різних навчальних предметів
Слайд № 7

Що таке інтегрований урок? Новий тип уроку, у якому навколо однієї теми поєднано відомості різних навчальних предметів

Що необхідно для підготовки інтегрованого уроку ?
Слайд № 8

Що необхідно для підготовки інтегрованого уроку ?

Чому сприяють інтегровані уроки?
Слайд № 9

Чому сприяють інтегровані уроки?

Що таке бінарний урок ? Бінарний урок (від лат. binarius – подвійний) – різновид інтегрованого уроку, що органічно поєднує вивчення двох предметів
Слайд № 10

Що таке бінарний урок ? Бінарний урок (від лат. binarius – подвійний) – різновид інтегрованого уроку, що органічно поєднує вивчення двох предметів

Які труднощі в проведенні бінарних уроків? Не завжди теми в програмах предметів, які об’єднуються, сформульовано однаково Часто уроки, які можна ін...
Слайд № 11

Які труднощі в проведенні бінарних уроків? Не завжди теми в програмах предметів, які об’єднуються, сформульовано однаково Часто уроки, які можна інтегрувати, відповідно до вимог програм мають проходити з великим розривом у часі

Подолання вказаних труднощів Переформульовування тем після виявлення спільного для обох предметів Внесення коректив до навчального плану з метою си...
Слайд № 12

Подолання вказаних труднощів Переформульовування тем після виявлення спільного для обох предметів Внесення коректив до навчального плану з метою синхронізації обраних тем уроків

План підготовки до бінарного уроку Учителі-однодумці визначають тему, мету, задачі уроку, спільні для обох Залежно від теми, мети, завдань уроку ви...
Слайд № 13

План підготовки до бінарного уроку Учителі-однодумці визначають тему, мету, задачі уроку, спільні для обох Залежно від теми, мети, завдань уроку визначається його тип У відповідності до теми, задач, типу уроку, з урахуванням особливостей класу, добирається дидактичний матеріал

План підготовки до бінарного уроку 4. Обирається найбільш ефективне поєднання методів і прийомів 5. Обмірковується структура уроку. Визначається мі...
Слайд № 14

План підготовки до бінарного уроку 4. Обирається найбільш ефективне поєднання методів і прийомів 5. Обмірковується структура уроку. Визначається місце самостійної пізнавальної роботи учнів 6. Визначається ступінь участі кожного з учителів

Алгоритм оцінювання ефективності бінарного уроку Якість знань учнів з теми Які форми мислення (індукція, дедукція), які мисленнєві операції (синтез...
Слайд № 15

Алгоритм оцінювання ефективності бінарного уроку Якість знань учнів з теми Які форми мислення (індукція, дедукція), які мисленнєві операції (синтез, аналіз, порівняння та ін.) застосовувались на уроці Чи мало місце проблемне навчання

Алгоритм оцінювання ефективності бінарного уроку Наскільки ефективними були способи організації пізнавальної діяльності учнів Яким був емоційний то...
Слайд № 16

Алгоритм оцінювання ефективності бінарного уроку Наскільки ефективними були способи організації пізнавальної діяльності учнів Яким був емоційний тонус уроку Якою мірою інтеграція двох предметів дала змогу реалізувати принцип нерозривності навчання і виховання

Алгоритм оцінювання діяльності вчителя Особистісні якості , які сприяли реалізації мети уроку Рівень ефективності дидактичної діяльності Міра волод...
Слайд № 17

Алгоритм оцінювання діяльності вчителя Особистісні якості , які сприяли реалізації мети уроку Рівень ефективності дидактичної діяльності Міра володіння вчителем поняттями інтегрованих дисциплін

Алгоритм оцінювання діяльності учнів на уроці Глибина і міцність одержаних знань Здатність до мислення Спроможність розуміти суть явищ, робити висн...
Слайд № 18

Алгоритм оцінювання діяльності учнів на уроці Глибина і міцність одержаних знань Здатність до мислення Спроможність розуміти суть явищ, робити висновки і узагальнення Розуміння глибоких, а не поверхневих зв’язків між інтегрованими предметами

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
В презентації розглянуті теоретичні засади інтегрованих/бінарних уроків
  • Додано
    25.02.2018
  • Розділ
    Історія України
  • Клас
    7 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    4934
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    11
  • Номер матеріала
    FL536592
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №FL536592
За публікацію цієї методичної розробки Хряков Олег Вікторович отримав(ла) свідоцтво №FL536592
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти