• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Діловодство
  • Інструктажі з охорони праці та техніки безпеки в Літній школі. План роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності літній школі «Інтелект»

Інструктажі з охорони праці та техніки безпеки в Літній школі. План роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності літній школі «Інтелект»

Опис документу:
Найвищі цінності суспільства – це людина, її життя і здоров’я, недоторканість і безпека. Головною метою в роботі Літньої школи є створення для кожного учня та працівника безпечних умов праці та безпечної експлуатації обладнання зменшення або повна нейтралізація дії шкідливих факторів на організм людини .

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Документація літньої школи «Інтелект»(примірна):

- акт прийомки ЛШ,

- положення про роботу ЛШ«Інтелект»,

- книга наказів __________,

- список дітей _________,

-дані про медогляд педпрацівників ___________________,

- наказ про відповідальність педагогічних працівників за збереження життя і здоровя дітей під час роботи ЛШ,

- наказ про попередження усіх можливих випадків дитячого травматизму ( наявність посадових обов’язків у педагогічних працівників згідно Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 01.08.2001 р. № 563) обов’язкова ;

- наказ про відповідального за профілактику дитячого травматизму,

- наказ про відповідальних за пожежну безпеку,

- наявність куточків:

- поради про надання першої допомоги потерпілим у різних життєвих ситуаціях,

- схема безпечних шляхів від закладу до транспорту,

- наглядна агітацію з правил дорожнього руху,

- наглядна агітацію з правил пожежної безпеки;

- наглядна агітацію з правил безпечної поведінки.

- акт випробування спортивного та ігрового обладнання, що знаходиться на території закладу ,

- журнал реєстрації вступного інструктажу з працівниками ,

- журнал реєстрації вступного інструктажу з дітьми,

- журнал реєстрації інструктажу з питань охорони праці на робочому місці з працівниками,

- журнал реєстрації первинного, позапланового, цільового інструктажів вихованців, учнів з безпеки життєдіяльності,

- журнал реєстрації інструктажу з пожежної безпеки з працівниками.

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор школи

«___»_________20 р.

План роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності літній школі «Інтелект»

№ п/п

Назва заходу

Дата проведення

Відповідальні

1

Перевірка приміщень, в яких буде працювати літня школа, з метою дотримання у них норм охорони праці та безпеки життєдіяльності

Травень

Комісія з охорони праці

2

Проведення вступного та первинного інструктажів з працівниками ЛШ

Травень

Начальник ЛШ

3

Перевірка засобів пожежогасіння, наявності планів евакуації, інформаційних матеріалів з безпеки життєдіяльності тощо

Травень

Відповідальний за пожежну безпеку, начальник ЛШ

4

Проведення вступного інструктажу з дітьми, які перебувають у ЛШ

01.06.20 р.

Вчителі

5

Проведення первинного інструктажу з дітьми, які перебувають у ЛШ

01.06.20 р.

Вчителі

6

Проведення цільових інструктажів з дітьми, які перебувають у ЛШ, перед проведенням лабораторних робіт,тощо

Відповідно до плану заходів

Вчителі

7

Проведення Дня безпеки життєдіяльності

Відповідно до плану роботи ЛШ

Вчителі

8

Проведення позапланових інструктажів з працівниками

У разі необхідності

Начальник ЛШ

9

Проведення позапланових інструктажів з дітьми, які перебувають у ЛШ

У разі необхідності

Начальник ЛШ, вчителі

Наказ

___________ № __________

Про організацію роботи із ОП, БЖ

в літній школі «Інтелект»

Згідно з Положенням про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 01.08.2001 р. № 563)

НАКАЗУЮ:

  1. Затвердити план роботи з охорони праці, безпеки життєдіяльності в ЛШ (план роботи додається).

  2. Начальнику ЛШ ____________:

    1. Призначити відповідальним за організацію роботи з ОП, БЖ в ЛШ ______________

    2. Провести з педагогічними працівниками і технічними працівниками, які працюватимуть у ЛШ, вступний та первинний інструктажі з реєстрацією у відповідних журналах.

    3. Провести з дітьми вступний і первинний інструктажі з реєстрацією у відповідних журналах.

    4. Забезпечити проведення із дітьми , які перебуватимуть у ЛШ, бесід з питань безпеки життєдіяльності та пожежної безпеки.

    5. Забезпечити дотримання санітарно – гігієнічних вимог у приміщеннях де відбуваються заняття ЛШ.

    6. Здійснювати контроль за проведенням вчителями цільових інструктажів з дітьми перед проведенням розважальних програм, екскурсій, походів тощо.

    7. Провести День безпеки життєдіяльності 7 червня 2017р.

    8. Покласти персональну відповідальність на __________.

  • за збереження життя і здоров'я дітей під час перебування в ЛШ,

  • за проведення вступного, первинного, цільового інструктажів з дітьми,

  • за проведення профілактичної роботи щодо запобігання травматизму серед вихованців під час перебування в ЛШ,

  • за проведення розважальних програм, екскурсій, походів тощо згідно з вимогами чинних законодавчих та нормативно – правових актів з охорони праці,

  • за термінове повідомлення адміністрації закладу про кожний нещасний випадок, що трапився з дитиною, яка перебуває у ЛШ, організацію надання першої долікарської допомоги потерпілому, виклик медичного працівника.

3.0 Відповідальність за виконання цього наказу покласти на начальника ЛШ _________________

Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор школи

«___»_________20 р.

АКТ №

огляду приміщень, в яких працюватиме ЛШ

«22» травня 20 р.

Ми, які нижче підписалися, комісія у складі:

голова комісії : __________

члени комісії: _____________

- голова профспілкового комітету навчального закладу_______________;

- завгосп школи __________________,

склали цей акт про те, що на виконання Законів України «Про охорону праці», «Про пожежну безпеку», наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах закладів освіти» від 1 серпня 2001 р. 563 та з метою дотримання стандартів безпеки праці, попередження дитячого та виробничого травматизму у загальноосвітніх навчальних закладах у зв'язку з організацією роботи ЛШ 22 травня 2017року провели огляд приміщень, в яких працюватиме ЛШ, щодо виконання норм охорони праці та дотримання правил безпеки життєдіяльності.

РЕЗУЛЬТАТИ ОГЛЯДУ:

1. Небезпечних чинників, які б становили загрозу життєдіяльності дітей і працівників, у приміщеннях навчального закладу не виявлено.

2.Вимоги безпеки життєдіяльності та санітарно-гігієнічних, протиепідемічних норм виконуються.

3. Засоби пожежогасіння в наявності та перевірені на працездатність.

4. Інструкції щодо організації роботи з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності в ЛШ в наявності.

5. Інструкції з пожежної безпеки, Інформаційні матеріали з безпеки життєдіяльності та плани евакуації розміщені на видних місцях у приміщеннях, де перебуватимуть діти.

Серед недоліків було виявлено таке:______________________

Висновок комісії:

Приміщення, в яких буде працювати ЛШ, відповідають вимогам охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Голова комісії

Члени комісії:

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор школи

«___»_________20 р.

Інструкція №1

ПРОГРАМА

вступного інструктажу з охорони праці для працівників ЛШ.

1. Загальні відомості про ЛШ .

2. Види та джерела небезпеки в приміщеннях ЛШ, на спортивних майданчиках, ділянках ,тощо.

3. Загальні правила поведінки працівників під час роботи в ЛШ. Обставини та причини найбільш характерних нещасних випадків, що можуть статися під час перебування в ЛШ.

4. Основні положення Закону України «Про охорону праці», Кодексу законів про працю та нормативних актів про охорону праці.

5. Правила внутрішнього трудового розпорядку ЛШ , відповідальність за порушення цих правил.

6. Основні вимоги санітарно-гігієнічних, протиепідемічних норм.

7. Вимоги пожежної безпеки в ЛШ.

8. Радіаційна безпека. Дії у разі виникнення надзвичайної ситуації природного або техногенного характеру.

9. Безпека дорожнього руху.

10. Побутовий травматизм, попередження та дії у разі виникнення нещасних випадків у побуті.

11. Перша долікарська медична допомога у разі виникнення нещасних випадків, надзвичайних ситуацій тощо.

Інструкцію розробив методист __________

З інструкцією ознайомлені:

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор школи

«___»_________20 р.

Інструкція № 2

ПРОГРАМА

вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності для дітей, які перебувають у ЛШ «Інтелект» та мовному таборі Go Camp 20 

1. Загальні відомості про ЛШ.

2. Види та джерела небезпеки в приміщеннях ЛШ «Інтелект» та мовному таборі Go Camp 20  тощо.

3. Загальні правила поведінки під час перебування в ЛШ. Обставини та причини найбільш характерних нещасних випадків, що можуть статися під час перебування в ЛШ «Інтелект» та мовному таборі Go Camp 20  тощо.

4. Основні вимоги санітарно-гігієнічних, протиепідемічних норм.

5. Вимоги пожежної безпеки ЛШ «Інтелект» та мовному таборі Go Camp 20  тощо.

6. Радіаційна безпека. Дії у разі виникнення надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру.

7. Безпека дорожнього руху. Правила поведінки на вулиці.

8. Побутовий травматизм, його попередження та дії у разі виникнення нещасних випадків у побуті.

9. Перша долікарська медична допомога у разі виникнення нещасних випадків, надзвичайних ситуацій тощо.

Інструкцію розробив методист _____________

З інструкцією ознайомлені:

ПОГОДЖЕНО

ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова ПК школи Директор школи

«___» _________ 20р. «___» _________ 20р.

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

начальника літньої школи “Інтелект”

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

  1. Начальник начальника літньої школи “Інтелект (далі - начальник) є уповноваженим загальноосвітнього навчального закладу.

  1. Начальник призначається на посаду наказом директора школи.

  1. Начальнику підпорядковані всі працівники ЛШ.

  2. Кваліфікаційні вимоги: педагогічна освіта, стаж практичної роботи з дітьми і підлітками не менше трьох років.

1.5. Начальник ЛШ несе адміністративну, дисциплінарну, відповідальність у рамках діючого законодавства за допущені порушення в діяльності ЛШ.

1.7. Начальник у своїй діяльності керується Положенням про роботу ЛШ (Статутом).

II. ОБОВ'ЯЗКИ

Начальник зобов'язаний:

  • інструктувати працівників ЛШ по різних напрямках їх роботи; здійснювати перспективне планування діяльності закладу, його оперативне керівництво;

  • проводити планову, цілеспрямовану роботу з профілактики нещасних випадків і травматизму серед співробітників закладу, дітей і підлітків;

  • представляти заклад у стосунках з різними організаціями, органами і установами;

  • видавати накази по всіх напрямах діяльності закладу, контролювати їх виконання, підписувати всі розпорядницькі документи ;

  • організовувати виконання вимог документів, що регламентують роботу ЛШ;

  • забезпечувати безпечні умови праці для всіх категорій працівників закладу;

  • забезпечувати належні умови перебування дітей у закладі;

  • брати участь у плануванні виховної й оздоровчої діяльності закладу, контролювати хід реалізації намічених планів роботи;

  • належним чином вести всю необхідну внутрішню документацію закладу;

  • організувати роботу всіх служб закладу, керувати і контролювати їх роботу;

  • здійснювати контроль за дотриманням Правил внутрішнього розпорядку, режимних моментів, санітарно-гігієнічних правил і норм, норм і вимог з охорони праці і техніки безпеки, пожежної й екологічної безпеки;

  • забезпечувати право дітей на захист від будь-яких форм фізичного морального та психічного впливу;

  • організовувати суворе дотримання санітарного режиму закладу;

  • виконувати інші обов'язки і доручення, що входять у його компетенцію, за розпорядженням директора школи.

III. ПРАВА

Начальник має право:

  • вносити пропозиції щодо удосконалення діяльності закладу, методів його роботи, роботи колективу, усунення наявних недоліків;

  • здійснювати взаємодію з співробітниками структурних підрозділів організації - власника закладу;

  • залучати всіх працівників дитячого закладу до розв'язання завдань, покладених на його колектив;

  • підписувати і візувати документи в межах своєї компетенції.

IV. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Начальник несе дисциплінарну, адміністративну, відповідальність у рамках діючого законодавства за:

  • збереження життя, здоров'я, повагу честі, гідності й недоторканності дітей, які знаходяться в ЛШ у межах своїх посадових обов'язків;

  • недбале ставлення до виконання своїх посадових обов'язків;

  • достовірність і правильність ведення документації;

  • дотримання санітарних правил і норм, норм і вимог з охорони праці і техніки безпеки, пожежної й екологічної безпеки;

  • організацію медичного обслуговування;

  • порушення Правил внутрішнього розпорядку, дійсної посадової інструкції;

  • поведінку, несумісну з поняттями педагогічної етики.

  • Лист ознайомлення з інструкцією

  • Посадова інструкція № 1 Начальника ЛШ «_______»

№№

ПІБ ознайомленої особи

Посада

Особистий підпис

Дата

ознайомлення

ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова ПК школи Директор школи

«___» _________ 20р. «___» _________ 20р.

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ №2

викладача літньої школи

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Викладач літньої школи . (далі - викладач) призначається на посаду директором загальноосвітнього навчального закладу

1.2. Кваліфікаційні вимоги:

педагогічна освіта

стаж практичної роботи з дітьми і підлітками не менше одного року.

1.3 Викладач структурно підлеглий начальнику табору.

1.4. У своїй діяльності керуєгься Положенням про роботу літньої школи (Статутом), законами, нормативними актами державних органів, що регламентують діяльність дитячих оздоровчих закладів, методичними й інструктивними матеріалами вище стоячих органів, а також дійсною інструкцією.

1.5. Є матеріально відповідальною особою.

1.6. Відповідно до Правил внутрішнього розпорядку ЛШ викладач зобов'язаний постійно знаходитися біля вихованців.

II. ОБОВ'ЯЗКИ

Викладач зобов'язаний:

  • до початку роботи пройти обов'язковий медичний огляд, належним чином оформити особисту санітарну книжку і здати її медичній сестрі;

  • пройти обов'язковий інструктаж в обсязі, необхідному для здійснення своїх функціональних обов'язків,

  • дотримуватися вимог Положення (Статуту) , виконувати Правила внутрішнього розпорядку;

  • проводити цілеспрямовану діяльність з профілактики дитячого травматизму і нещасних випадків;

  • проводити цілеспрямовану роботу з профілактики правопорушень серед дітей і підлітків,

  • не допускати покидання дітьми території закладу, місця проведення заходів, без дозволу вихователя.

  • організувати корисну діяльність довіреного йому колективу дітей ;

  • сприяти організації змістовного відпочинку та дозвілля дітей і підлітків;

  • разом з органами дитячого самоврядування оформляти загонове місце, організувати випуск загонової стінної газети;

  • організувати чергування в загоні, стежити за санітарним станом ігрових кімнат, території, що прилягає;

  • контролювати дотримання норм видачі їжі на харчоблоці, стежити за процесом прийому їжі дітьми в їдальні;

  • брати участь у щоденних плануваннях роботи табору;

  • негайно доповідати начальнику про всі події в загоні;

  • контролювати дотримання санітарно-гігієнічних правил і норм у загоні;

  • виконувати інші доручення й обов'язки, віднесені до його компетенції за розпорядженням адміністрації закладу.

III. ПРАВА

Викладач має право:

  • подавати пропозиції з удосконалення системи виховної й навчальної роботи ЛШ;

  • звертатися до керівництва закладу, профспілкового комітету з питаннями про захист своїх професійних інтересів, інтересів дітей і закладу в цілому;

  • знайомитися з проектами, рішеннями відповідних органів і організацій з питань діяльності ЛШ, наказами начальника закладу, що стосуються ділянки виконуваної ним роботи, вносити відповідні пропозиції до них;

  • підписувати і візувати документи в межах своєї компетенції.

IV. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Викладач несе дисциплінарну, адміністративну, відповідальність у рамках чинного законодавства за:

  • збереження життя, здоров'я, повагу честі, гідності і недоторканності дітей, які знаходяться в ЛШ у межах своїх посадових обов'язків;

  • недбале ставлення до виконання своїх посадових обов'язків;

  • результати виховної й навчальної роботи групи;

  • нещасні випадки серед дітей, випадки травматизму в разі встановлення його безпосередньої провини в рамках діючого законодавства;

  • дотримання трудової дисципліни, норм охорони праці і техніки безпеки, протипожежної й екологічної безпеки;

  • порушення Правил внутрішнього розпорядку, поведінку, несумісну з поняттям педагогічної етики.

Лист ознайомлення з інструкцією

Посадова інструкція № 2

Викладача літньої школи «_______»

№№

ПІБ ознайомленої особи

Посада

Особистий підпис

Дата

ознайомлення

ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова ПК школи Директор школи

«___» _________ 20р. «___» _________ 20р.

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

прибиральника приміщень літньої школи“ Інтелект”

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

  • Прибиральник приміщень ЛШ. (далі - прибиральник) призначається на посаду директором загальноосвітнього навчального закладу із числа повнолітніх осіб.

  • Кваліфікаційні вимоги:

короткочасний виробничий інструктаж без пред'явлення вимог до стажу роботи й освіти.

  • . Прибиральник у своїй діяльності керується Положенням про дитячий оздоровчий заклад (Статутом), законами, нормативними актами державних органів, що регламентують діяльність ЛШ, методичними й інструктивними матеріалами профспілкових органів, у тому числі обласної ради профспілок, а також дійсною інструкцією.

  • Прибиральник структурно підлеглий начальнику ЛШ , працює під його керівництвом.

  • Заміщається прибиральником, заміщає прибиральника.

II. ОБОВ'ЯЗКИ

Прибиральник зобов'язаний:

  • до початку роботи пройти обов'язкове медичне обстеження на право роботи в ньому, належним чином оформити особову санітарну книжку і здати її начальнику медичній сестрі;

  • пройти обов'язковий інструктаж в обсязі, необхідному для здійснення своїх функціональних обов'язків;

  • дотримуватися вимог Положення (Статут/) закладу, виконувати Правила внутрішнього розпорядку;

  • ознайомитися з дійсною інструкцією і строго її дотримуватися; пройти обов'язковий інструктаж з дотримання санітарно-гігієнічних правил і норм у ЛШ;

  • двічі на день (ранком і по обіді) робити вологе прибирання і санітарну обробку приміщень на закріпленій ділянці;

  • строго дотримуватися санітарних правил і норм, які діють, інструкції з техніки безпеки на робочому місці;

  • стежити за чистотою шибок і рам, дверей, панелей і плінтусів, обмітати павутину зі стін і стель, стирати пил;

  • двічі на день з використанням дозволених дезинфікуючих засобів робити обробку умивальників та унітазів;

  • працювати винятково в спецодязі;, при необхідності використовувати захисні маски і гумові рукавички;

  • виконувати іншу роботу і доручення, що входять у компетенцію, за розпорядженням безпосереднього керівника.

III. ПРАВА

Прибиральник має право:

  • подавати пропозиції з удосконалення системи роботи закладу;

  • звертатися до керівництва закладу з питаннями про захист своїх професійних інтересів, інтересів дітей і закладу в цілому;

  • знайомитися з проектами, рішеннями відповідних органів і організацій з питань діяльності ЛШ, віднесених до його компетенції, вносити до них відповідні пропозиції;

IV. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Прибиральник несе дисциплінарну, адміністративну, у відповідальність за:

  • збереження життя, здоров'я, повагу честі, гідності і недоторканності дітей, які знаходяться в ЛШ, в межах своїх посадових обов'язків;

  • недбале ставлення до виконання покладених на нього обов'язків;

Лист ознайомлення з інструкцією

Посадова інструкція №

прибиральника приміщень літньої школи “ Інтелект”

№№

ПІБ ознайомленої особи

Посада

Особистий підпис

Дата

ознайомлення

АКТ № 3

огляду приміщень, в яких працюватиме літня школа «Інтелект» , та мовний табір Go CAMP.

«___ » ___________ 20 р.

Ми, які нижче підписалися, комісія у складі:

голова комісії __________________________________________________________

(посада, прізвище, ім’я, по батькові)

члени комісії: ___________________________________________________________

(посада, прізвище, ім’я, по батькові)

заступник директора з навчально-виховної роботи, відповідальний за стан охорони праці у навчальному закладі;

_____________________________________________

(прізвище, ім’я, по батькові)

голова профспілкового комітету навчального закладу;

____________________________________________

(прізвище, ім'я, по батькові)

Завгосп школи,склали цей акт про те, що на виконання Законів України «Про охорону праці», «Про пожежну безпеку», наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах закладів освіти» від 1 серпня 2001 р. № 563 та з метою дотримання стандартів безпеки праці, попередження дитячого та виробничого травматизму у загальноосвітніх навчальних закладах, у зв'язку з організацією роботи пришкільного табору, провели огляд приміщень, у яких працюватиме пришкільний табір, щодо виконання норм охорони праці та дотримання правил безпеки життєдіяльності.

РЕЗУЛЬТАТИ ОГЛЯДУ:

  1. Небезпечних чинників, які б становили загрозу життєдіяльності дітей і працівників, у приміщеннях навчального закладу не виявлено.

  2. Вимоги безпеки життєдіяльності та санітарно-гігієнічних, протиепідемічних норм виконуються .

  3. Засоби пожежогасіння в наявності та перевірені на працездатність.

  4. Інструкції щодо організації охорони праці та безпеки життєдіяльності в пришкільному таборі в наявності, затверджені директором навчального закладу та відповідають вимогам чинного законодавства.

  5. Інструкції з пожежної безпеки, інформаційні матеріали з безпеки життєдіяльності та плани евакуації розміщені на видних місцях у приміщеннях, де перебуватимуть діти.

Серед недоліків було виявлено таке: __________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Висновки комісії:_________________________________________________________

Приміщення, в яких буде працювати ЛШ, відповідають вимогам норм охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Голова комісії

Члени комісії:

ПОГОДЖЕНО

ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова ПК школи Директор школи

«___» _______ 20 «___» _________ 20р.

Додаток до правил внутрішнього трудового розпорядку

Посадові обов’язки викладача ЛШ «Інтелект», Go CAMP.

  • Проходить обов'язковий інструктаж в обсязі, необхідному для здійснення своїх функціональних обов'язків,

  • дотримується вимог Положення (Статуту) ЛШ, виконує Правила внутрішнього розпорядку;

  • проводить цілеспрямовану діяльність з профілактики дитячого травматизму і нещасних випадків;

  • проводить цілеспрямовану роботу з профілактики правопорушень серед дітей і підлітків,

  • не допускає залишення дітьми території закладу, місця проведення заходів, без дозволу,

  • організовує корисну діяльність довіреного йому колективу дітей ;

  • сприяє організації змістовного відпочинку та дозвілля дітей і підлітків;

  • бере разом із загоном участь у масових, спортивно - оздоровчих заходах ЛШ, залучає дітей до їх підготовки і проведення;

  • інструктує довірених йому дітей з Правил внутрішнього розпорядку закладу, правил техніки безпеки, інших організаційно - нормативних документів;

  • уважно стежить за станом здоров'я дітей, вживає оперативних заходів по наданню допомоги хворим, потерпілим;

  • негайно доповідає начальнику про всі події в загоні;

  • контролює дотримання санітарно-гігієнічних правил і норм у загоні;

  • виконує інші доручення й обов'язки, віднесені до його компетенції за розпорядженням адміністрації закладу.

ПОГОДЖЕНО

ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова ПК школи Директор школи

«___» _________ 20р. «___» ________20р.

Додаток до правил внутрішнього трудового розпорядку

Посадові обовязки начальника ЛШ «Інтелект»

  • інструктує працівників ЛШ по різних напрямках їх роботи; здійснює перспективне планування діяльності закладу, його оперативне керівництво;

  • проводить планову, цілеспрямовану роботу з профілактики нещасних випадків і травматизму серед співробітників закладу, дітей і підлітків;

  • представляє заклад у стосунках з різними організаціями, органами і установами;

  • видає накази по всіх напрямах діяльності закладу, контролювати їх виконання, підписує всі розпорядницькі документи закладу;

  • організовує харчування дітей;

  • організовує виконання вимог документів, що регламентують роботу дитячих оздоровчих закладів;

  • забезпечує безпечні умови праці для всіх категорій працівників закладу;

  • забезпечує належні умови перебування дітей у закладі;

  • бере участь у плануванні виховної й оздоровчої діяльності закладу, контролює хід реалізації намічених планів роботи;

  • належним чином веде всю необхідну внутрішню документацію закладу;

  • організовує роботу всіх служб закладу, керує і контролює їх роботу;

  • здійснює контроль за дотриманням Правил внутрішнього розпорядку, режимних моментів, санітарно-гігієнічних правил і норм, норм і вимог з охорони праці і техніки безпеки, пожежної й екологічної безпеки;

  • забезпечує право дітей на захист від будь-яких форм фізичного морального та психічного впливу;

  • організовує суворе дотримання санітарного режиму закладу;

  • виконує інші обов'язки і доручення, що входять у його компетенцію, за розпорядженням директора школи.

Затверджую

  • Директор школи

  • 20

  • Штатний розпис літньої школи «Інтелект»

  • Жашківської спеціалізованої школи №1 з поглибленим

  • вивченням окремих предметів Жашківської міської ради Черкаської області

  • Начальник літньої школи :____________________;

  • Заступник начальника літньої школи:_____________________;

  • Викладачі :

  • ___________

  • _____________

  • Бібліотекар: ______________
    Двірник: _______________

    Техпрацівники :________________



  • Директор школи

  • І

  • Інструкція з охорони праці під час організації роботи ЛШ.

  • І. Загальні вимоги безпеки

  1. Керівник ЛШ, викладачі несуть повну відповідальність за дотримання правил техніки безпеки та охорони життя учнів.

  2. Працівник, який за наказом по закладу працює в ЛШ, повинен пройти медичний огляд, інструктаж, проінструктувати дітей щодо правил безпеки, дотримання вимог охорони праці, запобігати небезпеці для дітей і для себе.

  3. Заборонено проводити прогулянки, екскурсії з дітьми поблизу будівельних майданчиків, під час грози, дощу, туману.

  4. Викладачі постійно наглядають за дітьми, не залишаючи їх самих ні за яких обставин.

  • II. Вимоги безпеки перед початком прогулянки, екскурсії, заходу

  • 2.1. Кількість учнів у групі для одночасної прогулянки має бути не більшою ніж 15 осіб. Перед початком і по закінченні екскурсії (прогулянки) відповідальний робить перекличку і відмічає присутніх.

  1. Вирушаючи на екскурсію з учнями, вихователь повинен мати при собі дорожню аптечку першої долікарської допомоги.

  2. Діти мають бути одягнені відповідно до погодних умов, не мати при собі предметів, які створюють небезпеку для них самих та оточуючих.

    1. Вимоги безпеки під час екскурсій (прогулянок, заходів)

  1. Якщо для прогулянки використовується громадський транспорт, посадку необхідно здійснювати групами під керівництвом викладачів . Викладач заходить і виходить із транспорту останнім.

  2. Під час прогулянок заборонено розпалювати багаття, щоб уникнути пожеж та опіків учнів.

  3. Під час прогулянок заборонено пити воду з відкритих водойм, ходити босоніж.

  4. Переходити вулиці, де рухаються автомобілі, слід організовано, лише в спеціальних місцях, використовуючи червоні прапорці для переходу групи.

    1. Вимоги безпеки після закінчення прогулянки

  • Після закінчення прогулянки викладач , не покидаючи останнього місця прогулянки, перелічує дітей за списком, а після повернення до ЛШ робить перекличку.

    1. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях

  • У випадку аварійної ситуації викладачі виводять учнів у безпечне місце, а потерпілим надають першу долікарську допомогу.

  • Інструкція з пожежної безпеки

  • І. Загальні вимоги

  1. Інструкція з пожежної безпеки визначає організаційні та технічні заходи з пожежної профілактики з метою недопущення розповсюдження пожежі на випадок її виникнення.

  2. Кожен працівник зобов'язаний знати і дотри муватися правил пожежної безпеки, при виникненні пожежі — ужити всіх залежних від нього заходів для врятування людей і для її гасіння.

  3. Сходові клітки, евакуаційні виходи, проходи, коридорні тамбури повинні постійно утримуватися вільними.

  4. У навчальних кабінетах парти, столи, стільці необхідно розставляти таким чином, щоб не загромаджувати виходів із кабінетів.

  5. У навчальних майстернях слід суворо дотримуватися протипожежного режиму. Приміщення повинні постійно утримуватися в чистоті.

  6. У майстернях не повинно бути запасу матеріалів із дерева більше ніж на один день.

  7. Увесь пожежний інвентар і обладнання необхідно утримувати у справному стані, розміщувати на видних місцях.

  8. На території навчального закладу не дозволяється розкладання вогнищ, спалювання сміття.

  9. У приміщеннях забороняється палити і розкидати недопалки та запалені сірники.

    1. Вимоги пожежної безпеки перед початком роботи

  1. Забороняється використовувати електроприлади з пошкодженою ізоляцією, зберігати біля них легкозаймисті рідини, обгортати папером або тканиною електричні лампи.

  2. Забороняється працювати на несправному обладнанні.

  3. Перед початком роботи на електрообладнанні необхідно перевірити наявність і надійність кріплення захисних засобів і з'єднання захисного заземлення, занулення, рятування й евакуації.

    1. Вимоги пожежної безпеки під час виконання робіт

      1. Слід виконувати лише ту роботу, з якої пройдено інструктаж. Передоручати свою роботу іншим особам забороняється.

      2. Забороняється використовувати пожежний інвентар і обладнання для господарських та інших потреб, не пов'язаних із пожежогасінням.

      3. Під час експлуатації електроустановок не дозволяється:

  • використовувати кабелі та дроти з пошкодженою ізоляцією або такою ізоляцією, що втратила захисні властивості;

  • залишати під напругою електричні дроти і кабелі з неізольованими кінцями;

  • переносити ввімкнені прилади та ремонтувати обладнання, яке перебуває під напругою;

  • залишати без нагляду ввімкнені в електромережу нагрівальні прилади, обладнання;

  • користуватися пошкодженими (несправними) розетками;

  • зав'язувати і скручувати електропроводи;

  • застосовувати саморобні подовжувані, які не відповідають вимогам до переносних (пересувних) електропроводів;

  • використовувати побутові електронагрівальні прилади (праски, чайники, кип'ятильники тощо) без спеціальних підставок та в приміщеннях, де їх застосування не передбачене.

      1. Забороняється самостійно усувати несправності електромережі та електрообладнання.

      2. Зварювальні роботи під час ремонту системи опалювання, водопостачання, каналізації можуть проводитися тільки з дозволу директора закладу.

  • Вимоги безпеки після закінчення роботи

    1. Щоденно після закінчення занять у кабінетах, майстернях керівники гурткової роботи повинні уважно оглядати всі приміщення, що закриваються, вимикати електроприлади, освітлення, усувати виявлені недоліки.

  1. Після закінчення роботи слід прибрати сміття, відходи.

  2. Після кожного заняття необхідно всі пожежо- та вибухонебезпечні речовини й матеріали винести з класів у спеціально відведені та обладнані для цього приміщення.

    1. Порядок дій у разі виникненні пожежі

  1. У разі виникнення пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на створення безпеки людей, передусім дітей, їх евакуацію та рятування.

  2. Працівник, який виявив пожежу або її ознаки (задимлення, запах горіння чи тління різних матеріалів, підвищення температури в приміщенні тощо), зобов'язаний:

  • негайно повідомити про це за телефоном 101 пожежну службу (при цьому слід чітко назвати адресу об'єкта, місце виникнення пожежі, а також свою посаду та прізвище);

  • задіяти систему повідомлення людей про пожежу;

  • розпочати самому й залучати інших до евакуації людей із будівлі до безпечного місця згідно з планом евакуації;

  • сповістити про пожежу директора навчального закладу або його заступника.

  1. Директор закладу, його заступник, який прибув на місце пожежі, зобов'язаний:

  • повідомити пожежну охорону про виникнення пожежі;

  • у випадку загрози для життя людей негайно організувати їх рятування, використовуючи для цього всі наявні сили і засоби;

  • організувати перевірку наявності всіх учасників навчально-виховного процесу, евакуйованих із будівлі, за списками і журналами ведення занять;

  • виділити для зустрічі пожежних підрозділів особу, яка добре знає розміщення під'їзних шляхів і водних джерел;

  • вивести з небезпечної зони всіх працівників та інших осіб, не зайнятих евакуацією людей і ліквідацією пожежі;

  • у разі необхідності викликати на місце пожежі медичну та інші служби;

  • припинити всі роботи, не пов'язані із заходами, спрямованими на ліквідацію пожежі;

  • організувати відключення мереж електро- і газопостачання, зупинку системи вентиляції та кондиціювання повітря, здійснення інших заходів, які запобігають поширенню пожежі;

  • організувати безпеку людей, які беруть участь в евакуації та гасінні пожежі, від можливих обвалів конструкцій, дії токсичних продуктів горіння і підвищених температур, ураження електрострумом тощо;

  • інформувати керівника пожежного підрозділу про наявність людей у будівлі;

  • організувати евакуацію матеріальних цінностей із небезпечної зони, визначити місце їх складання і забезпечити в разі потреби їх охорону.

  • 5.4. Під час проведення евакуації та гасіння пожежі необхідно:

  • з урахуванням становища, що склалося, визначити найбезпечніші евакуаційні шляхи і виходи до безпечної зони в найкоротший термін;

  • керівникам гурткової роботи та іншим працівникам позашкільного закладу не можна залишати дітей без нагляду з моменту виявлення пожежі до її ліквідації;

  • евакуацію людей слід починати з приміщення, в якому виникла пожежа, і суміжних із ним приміщень, яким загрожує небезпека поширення вогню та продуктів горіння;

  • дітей молодшого віку і хворих слід евакуювати в першу чергу;

  • у зимовий час, на розсуд осіб, які здійснюють евакуацію, діти старших вікових груп можуть заздалегідь одягтися або взяти теплий одяг із собою, а дітей молодшого віку слід виводити або виносити, загорнувши в ковдри чи інші теплі речі;

  • ретельно перевірити всі приміщення, чи не залишились у небезпечній зоні діти, які могли заховатися під ліжками, партами, у шафах та в інших місцях;

  • виставити пости безпеки біля входів у будівлі, щоб діти та працівники не поверталися туди, де виникла пожежа;

  • при гасінні слід намагатися насамперед забезпечити сприятливі умови для безпечної евакуації людей;

  • слід утримуватися від відчинення вікон і дверей, а також від розбивання скла, щоб зменшити ймовірність поширення вогню і диму до суміжних приміщень;

  • залишаючи приміщення чи будівлі, що постраждали від пожежі, необхідно зачинити всі двері і вікна.

  • Інструкція з охорони праці під час проведення екскурсії

  • І. Загальні вимоги безпеки

  1. Заздалегідь обирається такий об'єкт для екскурсії, де забезпечується повна безпека її проведення.

  2. Викладачі відповідають за дотримання правил техніки безпеки та охорону життя і здоров'я учнів.

  3. Керівники екскурсії повинні постійно наглядати за учнями.

  4. Забороняється проводити екскурсії під час дощу, туману і в темний час доби.

    1. Вимоги безпеки перед початком проведення екскурсії

  1. Перед початком екскурсії викладачі роблять перекличку і відмічають присутніх, знайомлять учнів із загальною характеристикою об'єкта екскурсії, маршрутом і правилами безпеки, яких необхідно дотримуватися під час її проведення.

  2. Кількість учнів, які одночасно беруть участь в екскурсії, не повинна перевищувати 15 осіб.

  3. Вирушаючи на екскурсію з учнями, викладач повинен мати при собі дорожню аптечку першої долікарської допомоги.

  4. Допущені до екскурсії учні повинні бути відповідно одягнені, не мати при собі предметів, що створюють небезпеку для них самих та оточуючих.

  5. Вирушаючи на екскурсію з учнями, вихователь повинен інформувати дітей про місцеві отруйні рослини, тварин, плазунів, комах.

    1. Вимоги безпеки під час проведення екскурсії

  • 3.1. Другу перекличку і відмічання присутніх проводять після прибуття на місце екскурсії.

  1. Під час екскурсії забороняється розпалювати багаття, щоб уникнути пожежі та опіків учнів.

  2. Забороняється пити воду з відкритих водойм. Необхідно заздалегідь запропонувати взяти із собою питну воду в пляшках.

  3. Під час екскурсії учням забороняється знімати взуття і ходити босоніж.

    1. Вимоги безпеки після закінчення екскурсії

      1. Після закінчення екскурсії викладачі виводять учнів із місця її проведення та перевіряють їх наявність за списком.

      2. Після повернення до закладу викладачі ще раз перевіряють учнів за списком.

    2. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях

  1. У випадку аварійної ситуації на місці екскурсії викладачі виводять учнів у безпечне місце.

  2. У разі нещасного випадку учнів виводять у безпечне місце, а потерпілому надають першу долікарську допомогу

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»