! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Інструкція з пожежної безпеки «Про дії персоналу в разі виникнення пожежі»

Опис документу:
У разі виникнення пожежі дії працівників, залучених до гасіння пожежі, мають бути спрямовані на створення безпеки учнів та пед¬працівників, обслуговуючого персоналу, їх евакуацію та порятунку. Залишаючи приміщення або будівлі, що постраждали від пожежі, потрібно зачинити за собою всі двері і вікна.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Затверджено

наказом директора

Переїзнянської ЗОШ І – ІІ ст.

від ________________ № __

Інструкція з пожежної безпеки

«Про дії персоналу у разі виникнення пожежі»

  1. У разі виникнення пожежі дії працівників, залучених до гасіння пожежі, мають бути спрямовані на створення безпеки учнів та пед­працівників, обслуговуючого персоналу, їх евакуацію та порятунку.

  2. Кожен працівник, який виявив пожежу або її ознаки (задим­лення, запах горіння або тління різних матеріалів, підвищення температури в приміщенні тощо), зобов'язаний:

  • негайно повідомити про це за телефоном до пожежної частини (при цьому слід чітко назвати адресу об'єкта, місце виникнення пожежі, а також свою посаду та прізвище);

  • розпочати самому і залучити інших осіб до евакуації учнів з будівлі до безпечного місця згідно з планом евакуації;

  • сповістити про пожежу директора;

  • організувати зустріч пожежних підрозділів, вжити заходів до гасіння пожежі наявними засобами пожежогасіння.

  1. Директор або заступник, що його заміщує, який прибув на місце пожежі зобов'язаний:

  • перевірити, чи повідомлено до пожежної охорони про виник­нення пожежі;

  • здійснювати керівництво евакуацією людей та гасіння пожежі до прибуття пожежних підрозділів, у разі загрози для життя людей негайно організувати їх рятування, використовуючи для цього всі наявні сили і засоби;

  • організувати для зустрічі пожежних підрозділів особу, яка добре знає розміщення під'їзних шляхів та вододжерел;

  • вилучити з небезпечної зони всіх працівників та інших осіб, не зайнятих евакуацією людей та ліквідацією пожежі;

  • у разі потреби викликати до місця пожежі інші служби;

  • припинити всі роботи, не пов'язані із заходами щодо ліквідації пожежі;

  • організувати відключення мереж електро- і газопостачання, здійснення інших заходів, які сприяють запобіганню і поши­ренню пожежі;

  • забезпечити безпеку людей, які беруть участь в евакуації та гасінні пожежі, від можливих обвалів конструкцій, дії токсич­них продуктів горіння і підвищення температури, ураження електрострумом, тощо;

  • організувати евакуацію матеріальних цінностей із небезпечної зони, визначити місця складування і забезпечити при потребі їх охорону;

  • інформувати керівника пожежного підрозділу про наявність людей у будівлі.

  1. Під час проведення евакуації та гасіння пожежі необхідно:

  • з урахуванням обстановки, що склалася, визначити найбез­печніші евакуаційні шляхи і виходи до безпечної зони у най­коротший термін;

  • ліквідувати умови, які сприяють виникненню паніки;

  • евакуацію дітей слід починати з приміщення, у якому виникла пожежа, і суміжних з ним приміщень, яким загрожує небезпека поширення вогню і продуктів горіння;

  • ретельно перевірити всі приміщення, щоб унеможливити пере­бування у небезпечній зоні людей;

  • виставити пости безпеки на вході у будівлі, щоб унеможливити повернення людей до будівлі, де виникла пожежа;

  • у разі гасіння слід намагатися у першу чергу забезпечити спри­ятливі умови для безпечної евакуації людей;

  • утримуватися від відчинення вікон і дверей, а також від роз­бивання скла, інакше вогонь і дим поширяться до суміжних приміщень.

  1. Залишаючи приміщення або будівлі, що постраждали від пожежі, потрібно зачинити за собою всі двері і вікна.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Впровадження веб-квестів в освітній процес»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн
590 грн
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись