Інструкція з надання першої допомоги у разі нещасного випадку

Опис документу:
Інструкція з надання першої допомоги у разі нещасного випадку 1. Загальні положення 1.1. До роботи в навчальних майстернях допускаються особи, що про¬йшли медичний огляд, відповідне навчання, інструктажі на робочому місці про безпечні методи роботи, з охорони праці.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Інструкція з надання першої допомоги у разі нещасного випадку

1. Загальні положення

1.1. До роботи в навчальних майстернях допускаються особи, що про­йшли медичний огляд, відповідне навчання, інструктажі на робочому місці про безпечні методи роботи, з охорони праці.

1.2. Під час ручної, механічної обробки матеріалів у шкільній майстерні можуть трапитися травматичні пошкодження й порізи інструментами різних частин тіла.

1.3. Можливі небезпечні фактори: рухомі частини устаткування, електрич­ний струм.

1 -4- Можливі небезпечні випадки під час роботи: дрібні порізи, скалки, удари, опіки, запорошення очей, кровотеча з носа, отруєння чадним газом, переломи.

1.5. Щоб запобігти травмуванню і виникненню травмонебезпечних ситуа­цій, слід дотримуватися таких вимог:

• працювати на справному устаткуванні, справним інструментом;

• виявивши несправність, повідомити безпосередньо керівника, вчителя;

• не користуватися відкритим вогнем;

• дотримуватися технологічної дисципліни;

• дотримуватися вимог особистої гігієни.

1.6, Виконувати тільки роботу, доручену вчителем.

2. Вимоги безпеки до початку роботи

2.1. Правильно одягти спецодяг.

2.2. Перевірити справність верстата, токарного верстата.

2.3. Підготувати до роботи інструмент і пристрої, впевнившись у їх справ­ності. Розкласти інструмент на верстаті в порядку, встановленому вчителем. На верстаті не повинно бути нічого зайвого.

2.4. Не вмикати токарні верстати без дозволу вчителя.

2.5. Знати безпечні прийоми роботи ручним інструментом і на токарних верстатах.

2.6. Повідомити вчителя про всі помічені недоліки, несправності. 3. Вимоги безпеки під час виконання робіт

3.1. Надійно закріпити оброблювальну заготовку в лещатах (оправку при з'єднуванні листового металу).

3.2. При з'єднуванні деталей заклепками правильно використовувати пристрої (натягувач, обтискач).

3.3. Користуватися справним, добре налагодженим інструментом за при­значенням. У разі псування інструменту під час роботи терміново замінити його.

3.4. Технологічні операції (розмітку, випрямляння, згинання, рубання, рі­зання, обпилювання, свердління, з'єднування деталей) виконувати на вер­стаку в установлених місцях, використовуючи пристрої, оправки.

3.5. Не допускати захаращеності верстаків відходами, стружками. Своє­часно класти на місце інструменти загального користування.

3.6. Не відволікатися під час роботи, дотримуватися визначених правил. 4. Вимоги безпеки після закінчення роботи

4.1. Залишки матеріалів, незакінчені вироби здати черговому або вчителю.

4.2. Перевірити стан інструментів і покласти їх на місце, визначене вчителем.

4.3. Прибрати робоче місце, користуючись щіткою (здувати стружку або змітати рукою забороняється).

4.4. Щоб уникнути псування насічок на губках лещат, затискувати їх до встановлення зазору 1—2 мм.

4.5. Про всі несправності, помічені підчас роботи, повідомити вчителя.

4.6. Зняти спецодяг. Вимити руки і вмитися з милом.

4.7. З майстерні виходити з дозволу вчителя.

5. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях

5.1. Виявивши несправність під час роботи, негайно вимкнути верстат і повідомити вчителя.

5.2. У випадку травми, пожежі негайно повідомити вчителя.

5.3. За потреби надати першу допомогу потерпілому.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.