і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Інститут шляхетних дівчат

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Інститут шляхетних дівчат

Фонова музика, клип

вірш

Краса жіноча, теплий подих квітки,

Коханий погляд радісних очей.

Тендітна усмішка, котра так личить жінці

Засліплює, як перший Божий день.

Краса дівоча, еталон усього,

А жінка, це богиня на Землі.

Нема святішого нічого

За жінку-берегиню у сім’ї .

фон

Вед1

Доброго дня, пані та панове!

Вед2

Леді та джентльмени!

Вед1

Та всі хто до нас сьогодні завітав!

Вед2

Для знайомства з прекрасними, дивовижними та ще й розумними красунями нашого інституту

Вед1

Інституту шляхетних дівчат!

фонфари

Вед2 Перш ніж ми розпочнемо наше знайомство, ми б хотіли розповісти вам нашу історії відкриття . Для кращого розуміння того, що доля розумної жінки не така то й легка.

Вед 1

Ідея створення мережі навчальних закладів для жінок належить дружині імператора Павла I - Марії Федорівні. У 1834 році розробили проект статуту для київського Інституту шляхетних дівчат. На облаштування закладу цар виділив 500 тисяч рублів. Цей храм науки повинен був "надати безкоштовне виховання дітям бідних дворян". Дочки заможних батьків, також могли навчатися в інституті, але вже за додаткову плату.

Вед2

Щоб стати учнівської інституту, необхідно було внести наперед піврічну плату. У "пансіон" зараховували тільки при наявності "приданого": дюжина сорочок і білих хусток, 12 пар панчіх, 6 простирадл і стільки ж рушників, 4 серветки, 2 срібні ложки (столова і чайна), срібні ножик і вилка, довідка про щеплення від віспи.

Вед1

Навчання панночок тривало шість років, протягом яких вивчалися Закон Божий - православний, католицький або лютеранський (залежно від віросповідання), російську та французьку мови, географію та історію. Такі науки як фізика і математика подавалися в спрощеному варіанті. У програму також входили і суто жіночі предмети: музика, танці, спів і рукоділля.

Вед2

Навчальний рік тривав 11 місяців, починаючи з 1 серпня. "На свободу" дівчат випускали лише в липні. В інший час відлучення з Інституту дозволялося у випадку тяжкої хвороби або смерті близьких родичів, але у супроводі класної дами.

Вед1

Порядки сучасної школи не йдуть ні в яке порівняння з тодішніми. Підйом був о шостій ранку, після якого панночки відправлялися на молебень. Після - сніданок і два уроки по півтори години, потім - обід, невеликий відпочинок і знову навчання. Після полудня дівчинки приймалися за підготовку до занять, вечеря припадав на дев'ятій вечора. Після вечері була ще вечірня молитва, а в десять - відхід до сну.

Вед2

Вихованки інституту мали право приймати гостей, але тільки лише в певні години і по святах. Право вільного входу до відбою було лише у членів опікунської ради, помічника у господарських справах та інспектора. Решта чоловіків в інститут не допускалися.

Ве1

Наш інститут для наших прекрасних панночок сьогодні не буде таким суворим. Алей розслабляються красуням не можна.

Дівчата, вам сьогодні прийдеться довести сильній статі що ви крім того що неперевершені красуні, тендітні квіточки, ще й досить розумні, кмітливі, винахідниці .

Вед2

Кожна з вас сьогодні представляє певний факультет нашого інституту. Три факультета, 9 красунь!

Тож для початку познайомимся з факультетами.

Журі

Вед1

Тепер, я вважаю, ми в праві розпочати урочисте відкриття «інституту шляхетних дівчат»

Танець

Вед2 Дівчата, Журі, Ви готові? Тож почнемо. Перше завдання

Зараз дівчата, подивимося на вашу реакцію! Ваше завдання швидко та правильно відповідати на поставлені запитання. 1 правильна відповідь -1б.

  1. Бліц-опитування

1.Скільки пар тільки що приймало участь у танці?

2.В якому класі ви почали вивчати фізику?

3.Скільки вчителів математики працює зараз в нашій школі? Назвіть їх. (Людмила Михайлівна, Ольга Миколаївна, Яна Віталіївна)

4. Скільки хвили тривають разом уроки в нашій школі не враховуючи перерви, за умови що 7 уроків. ( 315 хв)

5.Скільки хвилин тривають у нашій школі перерви, за умови 7 уроків. (70хв)

6. Скільки будівель є на території нашої школи? (школа, майстерня, гараж, котельня)

7. Скільки вікон у кабінеті фізики? 4+1

8. Скільки дверей налічує 2 поверх нашої школи? (17)

9. Скільки вікон є в коридорах 3–го поверху школи? (10)

10. На якому поверсі знаходиться кабінет директора? 1

2. Що за прилад?

Вед2

Ну що ж дівчатка, трошки розім’ялися, тепер завдання ускладнюється. Зараз Перед вами будуть з’являтися фото приладів, якими ми користуємося в повсякденному житті. Вам необхідно назвати його та розповісти про його призначення. Якщо ці дві умови виконаються, то це принесе вам 2 бали, якщо ваш факультет не справляється з завданням, то на завдання може відповісти інший факультет.

3. Науковий клубочок

Вед1

З давніх-давен і до сьогодення цінувалося вміння дівчат самостійно в'язати собі та рідним одяг. Яскраві ниточки з клубочка перетворюються в прекрасні речі, які єдині в своєму роді.

Вам наші учасниці треба добавити науковості в даний вид праці. А саме необхідно визначити діаметр в’язальної нитки. Необхідне обладнання ви знайдете на своїх лабораторних столиках, серед інших приладів. Відповідь вам треба подати в міжнародній системі одиниць СІ . На виконання завдання у вас 4 хв. Записані результати здасте нашим суддям. Максимальна кількість балів – 5.

А я ми тим часом попрацюємо з іншими учасниками факультетів! Готові підтримати свої команди? В кінці свята ваші фішки перетворяться в додаткові бали!

4. Бісеринка-зернина

Вед2

Учасниці, наступне завдання знову можемо віднести до назви «Хенд мейд».

На ваших столиках ви знайдете пакетики з бусинка й прилади які допоможуть знайти відповідь на питання. Яка маса однієї бісеринки. І знову нагадую, що ми живемо системі СІ. Свої відповіді здасте нашим членам журі, які максимально оцінять ваш результат в 5 балів.

А ми тим часом знову спілкуємося з групами підтримки своїх факультетів.

5. Прикраса

Вед1.

Дорогі учасниці, ви всі – дівчата, а як відомо нам, чоловіками, ви всі обожнюєте що? ПРИКРАСИ! Різні заколочки, сережки, буси, каблучки ну і все що блистить. А чи знаєте ви як відрізнити чи не підробку ви отримала?

Зараз пропоную вам переглянути відео-підказку для правильності виконання завдання.

Відео-Архімед

Як ви вже розуміли вам потрібно буде розпізнати свою речовину! На ваших столиках ви знайдете прикрасу. Вам потрібно визначити з якого матеріалу вона зроблена як це зробив в свій час Архімед. Всі необхідні прилади та таблиці ви знайдете серед інших приладів. Свою відповідь та прикрасу здасте журі. Правильність виконання вам принесе 5 балів. Бажаю вам успіхів.

6. Шпалери

Вед2

Дівчата, всі ви в майбутньому будете прекрасними господинями, і звісно вам потрібно буде вміти заощаджувати. Особливо коли діло дойде до ремонта в будинку.

Ось ми й перевіримо наскільки точно ви справитесь з наступним завданням!

Задача на екран!

Пані Анна затіяла в будинку ремонт. Вона вирішила переклеять шпалери в одній із кімнат. Господиня виміряла розміри кімнати (6м хх3м), яка має два вікна (кожне 1м х0.5м) та одні вхідні двері (2м х1м), й пішла до крамниці вибирати шпалери. Їй сподобалися однометрові шпалери (довжина мотка 10м) вартістю 1 рулону 200грн. Скільки рулонів потрібно придбати пані Анні та яку суму вона мусить заплатити за товар?

Результати здасте журі. Максимальна кількість балів за цей конкурс -5балів.

А ми повертаємося до глядачів.

  1. Чайна церемонія

Вед1

Дівчата, коли до вас додому приходять гості чим ви за часту пригощаєте?

От і ми вас пригощаємо чаєм! Не просто чаєм, а справжнім митвором мистецтва.

Ваша задача, виписати на листочок всі фізичні процеси які спостерігали у відео фрагменті.

Максимальна кількість балів також 5.

А у наших глядачів остання можливість заробити бали для своїх факультетів.

  1. Домашнє завдання

Ось ми і дійшли до останнього, фінального конкурсу, який оцінюється в цілих 20 балів.

Спочатку ми проведемо жеребкування, яке визначить порядок виступів.

Тепер, доки команди готуються я прошу факультети здати свої фішки членам журі. 10 клас – Наталії Вікторівні, 11А – Раісі Анатоліївні, 11Б –Юліїї Валеріівні.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
фізико-математичний конкурс для учнів 10-11 класу приурочений Всесвітньому дню жінок.
  • Додано
    25.03.2018
  • Розділ
    Фізика
  • Клас
    10 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    234
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    3
  • Номер матеріала
    FS027530
  • Вподобань
    0
Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти