Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

Інноваційний урок фізичної культури з використанням музичного супроводу та методу колового тренування

Фізична культура

Для кого: 8 Клас

14.03.2021

72

0

0

Опис документу:
Вирішення завдань підвищення ефективності і якості навчального процесу можливе тільки на основі подальшого поліпшення методики навчання шкільних предметів. Однією з таких організаційно-методичних форм, що в останні роки отримала широке використання в фізичному вихованні і спорті, є тренування коловим методом. Воно виникло як організаційно-методичний метод виконання фізичних вправ, що спрямований на комплексний розвиток рухових якостей людей.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок фізичної культури з використанням музичного супроводу та методу колового тренування

Клас: 8

Дата:

Модуль:Гімнастика

Мета:Вчити комплекс загально розвиваючих вправ під музичний супровід;

Сприяти розвитку м'язів черевного пресу та гнучкості під час піднімання тулуба в сід за1 хвилину та вправ для розвитку гнучкості;

Розвивати точність, естетичність та художній смак у виконанні гімнастичних акробатичних вправ;

Продовжити повторення та вдосконалення стійці на голові та довгому перекиду вперед;

Виховувати почуття дружби та товаришування, сміливість; розвивати швидкість реакції під час рухливих ігор та естафет.

Інвентар; гімнастичні мати, гімнастичні лави, гімнастичний козел, мячі

Місце проведення; спортивна зала.

Вчитель: Час: 45 хв.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні

вказівки

1. Підготовча частина (12 хв)

1.

Вхід до спортивного залу

30 с

В колоні по одному

2.

Шикування в шеренгу.

Здача рапорту черговим учнем.

Повідомлення завдань уроку.

Інструктаж з Т/Б. під час заняття гімнастикою на уроці фізичною культурою №6

Теоретичний матеріал

- види гімнастики;

- відомі гімнасти сучасності.

1,5 хв

Звертаю увагу на зовнішній вигляд учнів. Чітко та голосно повідомляю завдання уроку. Наголошую на страхуванні та самострахуванні під час виконання фізичних вправ.

(спортивна, прикладна, ритмічна, художня, гігієнічна).

3.

Стройова підготовка.

Повороти:

Ліво-руч!

Право-руч!

Розподіл на 1,2.

Теоретичний матеріал

- в скільки прийомів відбувається перешикування в 2 та 3 шеренги?

Перешикування з однієї шеренги в дві в два та три прийоми.

1 хв

Чітко та голосно подаю команди.

Слідкую за чіткістю виконання команд учнями.

В 2 та 3 прийоми

4.

Різновиди ходьби:

- на носках;

- на п'ятках;

- в напівприсіді;

- з випадами в перед.

1 хв

Клас працює потоковим методом в колоні по одному. Звертаю увагу на поставу.

Підготувати опорно-руховий апарат до роботи на уроці гімнастики.

5.

Різновиди бігу:

- звичайний біг:

- із закиданням гомілок назад;

- з високим підніманням стегна;

- багатоскоки вверх;

- багатоскоки в сторони;

- схресним кроком;

3 хв

Наголошую на правильному диханні та дотриманні дистанції один між одним 1,5.

Виконувати вправу до вказаного місця.

6.

Вправи на відновлення дихання.

30 с

Глибокий вдих, видих.

7.

Перешикування з однієї колони в колону по чотири..

1 хв

Розмикаю учнів, для вільного виконання вправи.

8.

Комплекс ЗРВ під музичний супровід.

1. В.п. - o.с. нахил голови ліворуч, праворуч.

2.В.п. - о.с коло головою.

З.В.п. - ноги нарізно руки в сторони долонями донизу. Напівприсід долоні доверху.

4. В.п. - o.с. руки на поясі; ліва
рука до лівого плеча, права рука
до правого плеча; ліва рука на
пояс, права рука на пояс.

5. В.п. - ноги нарізно руки в
замку перед грудьми.
Випрямлення рук вперед, назад.

6. В.п. - ноги нарізно руки в
замку. Повороти ліворуч,
праворуч.

7. В.п. - ноги нарізно руки на
поясі. Нахил тулуба в перед із
затримкою, поворот ліворуч, праворуч.

8. В.п. - ноги нарізно руки на
поясі. Напівприсід на ліву ногу
руки вперед, теж в іншу сторону.

3 хв

Підготувати мязи для роботи в основній частині уроку

Слідкую за чітким виконанням вправи

Темп виконання середній.

Слідкую за правильністю виконання вправи дівчатами

Максимально прогнутися в хребту.

9. В.п.- ноги нарізно руки в сторони. Випад лівою, правою ногою вперед руки на коліно. 10.В.п. - ноги нарізно, руки в сторони. Підведення правої руки до лівої, мах правою ногою. Теж в іншу сторону.

11. Ходьба на місці.

12. Вправи на відновлення дих.

П’яти від підлоги не відривати.

Спина рівна, лікті на рівні плечового пояса.

Звертаю увагу на відновлення дихання.

9.

Шикування в одну шеренгу

Перешикування в колону по 5

30 с

Перешикування в колону 5.

2. Основна частина (ЗО хв)

1.

1-ша група (хлопці).

Опорний стрибок через козла ноги нарізно.

Лазіння по гімнастичній стінці

Повзання по пластунськи по гімнастичній маті.

4-5 разів

Учні розташовані в колону по одному та за сигналом вчителя виконують по черзі стрибок ноги нарізно через гімнастичного козла; лазіння по гімнастичній стінці. Повертаючись на своє місце в колону, учні виконують повзання по пластунськи на гімнастичній маті.

2.

2-га група (хлопці).

Розвиток мязів черевного пресу з підвищеної похилої поверхні.

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи.(хлопці)

Махи правою лівою ногою біля гімнастичної стінки.(дівчата)

10-15 разів

по 2 підходи

Учні розташовуються в положенні лежачи на спині, на гімнастичних лавах які встановлені під кутом на гімнастичній стінці.

Лежачи на спині й тримаючись руками за щабель гімнастичної стінки учні піднімають ноги вверх (ноги паралельно одна до одної) та опускають назад у в.п.

Після виконання 10-15 раз виконують згинання рук в упорі лежачи (хлопці).

(Дівчата) махи ногами біля гімнастичної стінки.

3.

3-тя група (акробатика)

Зв'язки елементів вправ

Хлопці:

- довгий перекид вперед з одного кроку;

- перекид назад;

- стійка на голові;

- перекид вперед;

- стійка на лопатках;

- перекид назад.

- в.п.-о.с.

Дівчата:

- перекид вперед, назад;

- «міст»;

- стійка на лопатках;

- напівшпагат;

- ластівка.

- в.п – о.с.

2-3 рази

2-3 рази

Довгий перекид з кроку в упор присівши - перекид назад в упор присівши по переду - перекид вперед в упор присівши - стійка на лопатках - перехід в упор присівши - перекид назад в упор сидячи попереду - в.п. o.с. крок в сторону.

Перекид вперед - упор присівши по переду, перекид назад - упор присівши -«міст» - стійка на лопатках перехід в упор присівши - перекид

назад в напівшпагат - упор стоячи на колінах - в.п. - о.с , ластівка – о.с. крок в сторону.

4.

4-та група

Піднімання та опускання тулуба з положення сидячи на гімнастичній лаві.

Повороти ліворуч, праворуч з опорою на одну руку з положення упору лежачи з гімнастичної лави.

15-20 раз

по

2 підходи

10-15 поворотів

Учні сідають на гімнастичну лаву руки за голову, фіксуючи ноги об іншу лаву або користуючись допомогою партнера.

Вправу виконувати не поспішаючи по черзі, та слідкувати за правильним диханням.

5.

група (дівчат)

1.Рівновага:

- 4 кроки в перед руки в сторони - поворот;

- 2 кроки – пів поворот;

- сід на праву, ліву ногу;

- випад вперед – в.п. о.с.

- ластівка;

- зіскок.

Група( хлопців)

Багаторазові стрибки через гімнастичну лаву:

- перестрибування з однієї сторони на іншу;

- настрибування на лаву;

- стрибки ноги нарізно.

Присідання з мячем

2-3 рази

2-3 рази

15 разів

Місце обладнане трьома перевернутими гімнастичними лавами.

Дівчата по черзі з підтримкою виконують вправи.

Звернути увагу на страхування та самострахування й техніку пересування по гімнастичній лаві. Випади глибокі, тримати рівновагу, зіскок мяко.

Стрибки виконувати в середньому темпі. Кожен вид стрибків виконувати не менше ніж 5-ть разів.

Після проходження всіх видів стрибків хлопці виконують присідання з м’ячем.

Спину тримати рівно. Вирівняти дихання.

6.

Естафета з використанням бігу та гімнастичних елементів.

1. В.п. – упор сидячи по переду →біг→ перекид вперед →стрибки через лавку→біг

2

Спроби

Естафету проводить учениця 8-го класу. Змагальний метод. Дотримання правил з т/б. Клас розподіляється на 3 команди які вишиковуються у 3 колони. , Перед кожною командою лежить гімнастична мата, стоять у довжину гімнастичні лави. За сигналом учні із вказаного в.п. починають бігти, виконують перекид вперед, добігаючи до лави перестрибують з однієї сторони на іншу 3 рази, добігають вказаної лінії та повертаючись назад біжучи передають естафету наступному

Перемагає та команда останній гравець якої перший закінчить випробування.

6.

1. Шикування в одну шеренгу.

2. Перевірка домашнього завдання

3 хв

Проводжу вправи на відновлення дихання.

Акробатичні комбінації

3. Заключна частина (3 хв)

1

Гра на увагу «заборонений рух»

1,5 хв

Учні вишикувані в одну шеренгу. По команді вчителя виконують всі рухи які говорить та виконує вчитель, крім забороненого (руки на пояс, за голову, в сторони).

2.

Підбиття підсумку уроку. Виставлення оцінок.

1 хв

Наголошую на чіткості виконання гімнастичних вправ.

3.

Домашнє завдання.

30 с

Скласти звязки акробатичних вправ

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.