Інноваційний підхід в роботі з дітьми через здоров'язберігаючі технології

Опис документу:
Технології збереження та стимулювання здоров'я: ритмопластика, динамічні паузи, рухливі та спортивні ігри, релаксація, технології естетичної спрямованості, гімнастика пальчикова, гімнастика для очей, гімнастика дихальна, гімнастика бадьорить, гімнастика коригуюча, гімнастика ортопедична.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Відділ освіти Снігурівської районної державної адміністрації Районний методичний кабінет Дошкільний навчальний заклад № 7 Снігурівської міської рад...
Слайд № 1

Відділ освіти Снігурівської районної державної адміністрації Районний методичний кабінет Дошкільний навчальний заклад № 7 Снігурівської міської ради Інноваційний підхід в роботі з дітьми через здоров'язберігаючі технології З досвіду роботи вихователя Огородник Наталії Леонідівни  

Здоров'язберігаючі технології     1. Технології збереження та стимулювання здоров'я: ритмопластика, динамічні паузи, рухливі та спортивні ігри, рел...
Слайд № 2

Здоров'язберігаючі технології     1. Технології збереження та стимулювання здоров'я: ритмопластика, динамічні паузи, рухливі та спортивні ігри, релаксація, технології естетичної спрямованості, гімнастика пальчикова, гімнастика для очей, гімнастика дихальна, гімнастика бадьорить, гімнастика коригуюча, гімнастика ортопедична.     2. Технології навчання здоровому способу життя: фізкультурні заняття, проблемно-ігрові (ігротреннінг і ігротерапия), комунікативні ігри, бесіди із серії «Здоров'я», самомасаж, точковий самомасаж, біологічний зворотний зв'язок .        3. Корекційні технології: арттерапія, технології музичного впливу, казкотерапія, технології впливу кольором, технології корекції поведінки.      

Завдання здоров'язберігаючих технологій     1. Збереження та зміцнення здоров'я дітей на основі комплексного і системного використання доступних дл...
Слайд № 3

Завдання здоров'язберігаючих технологій     1. Збереження та зміцнення здоров'я дітей на основі комплексного і системного використання доступних для дитячого садка засобів фізичного виховання, оптимізації рухової діяльності на свіжому повітрі.     2. Забезпечення активної позиції дітей в процесі отримання знань про здоровий спосіб життя.       3. Конструктивне партнерство сім'ї, педагогічного колективу і самих дітей у зміцнені їх здоров'я, розвитку творчого потенціалу          

Ходіння босоніж вітамінізація загартування Лікувально – профілактичні здоров´язберігаючі технології   профілактика порушень профілактика постави та...
Слайд № 4

Ходіння босоніж вітамінізація загартування Лікувально – профілактичні здоров´язберігаючі технології   профілактика порушень профілактика постави та плоскостопості застудних захворювань аромотерапія Хатха - йога фітотерапія футбол-гімнастика хромотерапія ритмопластика рефлексотерапія    

Хатха - йога охорона і зміцнення фізичного формування правильної та психічного здоров'я дітей постави Оздоровчі завдання   вдосконалення функцій ор...
Слайд № 5

Хатха - йога охорона і зміцнення фізичного формування правильної та психічного здоров'я дітей постави Оздоровчі завдання   вдосконалення функцій організму, формування гігієничних   навичок підвищення його захисних навичок властивостей і стійкості до захворювань засобами руху, дихальної гімнастики, самомасажу, йоги, повітряного загартовування

Принципи організації роботи з дітьм по системі хатха-йога системність - педагогічний вплив вибудовано в систему спеціальних занять, вправ і завдань...
Слайд № 6

Принципи організації роботи з дітьм по системі хатха-йога системність - педагогічний вплив вибудовано в систему спеціальних занять, вправ і завдань   наступність - кожний наступний етап базується на сформованих навичках і, в свою чергу, формує "зону найближчого розвитку"   вікова відповідність - пропоновані ігри та вправи (пози)враховують вікові можливості дітей даного віку     діяльнісний принцип - завдання розвитку фізичних якостей досягаються через ігрову діяльність;   здоров'язберігаючий принцип - забезпечено поєднання статичного і динамічного становища дітей, зміна видів діяльності.  

вироблення звички до дотримання режиму виховання потреби у здоровому способі життя Виховні завдання     потреба у фізичних результати здорового впр...
Слайд № 7

вироблення звички до дотримання режиму виховання потреби у здоровому способі життя Виховні завдання     потреба у фізичних результати здорового вправах та іграх способу життя  

Вправи з елементами хатха-йоги будуються за певним планом Вступна медитація       Ігри хатха-йоги з елементами китайської оздоровлювальної гімнасти...
Слайд № 8

Вправи з елементами хатха-йоги будуються за певним планом Вступна медитація       Ігри хатха-йоги з елементами китайської оздоровлювальної гімнастики.       Релоксація                            

Яма - стриманість , дотримання загальних моральних принципів Нияма - культура , гігієна , зовнішнє і внутрішнє очищення через самодисципліну      Х...
Слайд № 9

Яма - стриманість , дотримання загальних моральних принципів Нияма - культура , гігієна , зовнішнє і внутрішнє очищення через самодисципліну      Хатха -йога включає в себе 4 ступені         Асан - поза, певне положення тіла, яке розвиває фізичні якості , покращує роботу внутрішніх органів      Пронояма - контроль за диханням. Уміння за допомогою дихальних вправ накопичувати енергію в організмі.    

Вправи з елементами хатха-йоги Йога для здоров'я Асани йоги поліпшуює поставу, коригує деформацію хребта. Вправи виконують 6-8 разів. 1. В. п. - но...
Слайд № 10

Вправи з елементами хатха-йоги Йога для здоров'я Асани йоги поліпшуює поставу, коригує деформацію хребта. Вправи виконують 6-8 разів. 1. В. п. - ноги нарізно, руки на поясі. Нахил праворуч-уперед, правою рукою торкнутися правої стопи, ліву руку витягти догори. Дивитися на долоню лівої руки. Повторити те саме в другий бік. Виконати по 6 разів у кожен бік. 2. В. п. - таке саме. Нахили виконувати до протилежної ноги. Вправи робити на видиху. 3. В. п. - випад правою (лівою) ногою з нахилом уперед, руки догори. Випрямити праву (ліву) ногу, витягнути її параллельно до підлоги, руками тягнутися уперед. 4. В. п. - сидячи на п’ятках. Лягти спиною на підлогу, руки догори (за голову або тримаючись за лікті). Коліна ніг не піднімати, утримувати положення. 5. В. п. - лежачи на спині, опора п’ятками на гімнастичну лаву. Прогинатися догори, руками схопитися за нижню опору лави. Утримувати положення. 6. В. п. - упор руками об підлогу зігнувши тулуб, п'яти спираються на підлогу. Нахил тулуба праворуч- ліворуч. Не змінюючи в. п., утримати рівновагу.    

Фітболгімнастика Етапи роботи з фітболом На першому етапі розповідаємо дітям про фітбол, його особливості, навчаємо правильної посадки на м'ячі, ба...
Слайд № 11

Фітболгімнастика Етапи роботи з фітболом На першому етапі розповідаємо дітям про фітбол, його особливості, навчаємо правильної посадки на м'ячі, базових положень під час виконання вправ сидячи, лежачи, напівприсівши.   На другому етапі вчимо дітей зберігати правильну поставу у разі зменшення площі опори та рівновагу за різних положень на фітболі, а також розслаблювати м'язи та зберігати правильну поставу під час виконання вправ для рук та ніг при погойдуванні.   На третьому етапі вчимо виконувати в єдиному для всієї групи темпі комплекс загальнорозвивальних вправ з використанням фітболу, вправи на розтягування.   На четвертому етапі вдосконалюємо якість виконання вправ у рівновазі.    

Комплекс вправ з фітбол м’ячами “Ми веселі пустуни” Фітбол угору В.п. — о.с., м'яч у руках унизу. 1- підняти м'яч угору, подивитися на нього. 2- по...
Слайд № 12

Комплекс вправ з фітбол м’ячами “Ми веселі пустуни” Фітбол угору В.п. — о.с., м'яч у руках унизу. 1- підняти м'яч угору, подивитися на нього. 2- повернутися у в.п. (повторити 10 разів). 2.Нахили тулуба вперед В.п. —стоячи, м'яч перед собою, ноги нарізно. 1 - нахил уперед, не згинаючи ніг, долоні на м'ячі. 2-3 - пружні нахили з натиском на м'яч. 4 - повернутися у в.п. (повторити 10 разів). 3.Нахили тулуба в сторони В.п. — сидячи на фітболі, руки зігнути в ліктях. 1 - нахил тулуба вліво, підняти праву руку вгору та витягнути праву ногу, поставити її на носок. 2- повернутися у в. п. 3- нахил тулуба вправо, підняти ліву руку та витягнути ліву ногу, поставити її на носок. 4- повернутися у в. п. (повторити 8-10 разів). 4. Жабка В.п. — присісти, м'яч перед собою, руки на м'ячі. 1- лягти животом на м'яч, упор на руки, ноги зігнути в колінах. 2-3 утримувати рівновагу. 4 – повернутися у в.п. (повторити 8-10 разів).   5. Ящірка В.п. — лежачи на спині на килимку, стопи на м'ячі, руки вздовж тулуба. 1-2 — стопами підкотити фітбол до сідниць. 3-4 повернутись у в.п. (повторити 8-10 разів). 6. Місточок В.п. — лежачи животом на м'ячі, упор руками в підлогу, ноги прямі. 1 -4 — пройти руками вперед, прокочуватися на м'ячі, пройти руками назад, повернутись у в.п. (повторити 8 разів). 7. Стрибки навколо м'яча В.п. — ноги разом, руки на поясі (повторити 20 разів). 8. Вправи на відновлення дихання .      

Рефлексотерапія Відповідно до різних частин тіла людини, розрізняють різні види рефлекторної терапії: Корпоральна - стимуляція біоактивних точок на...
Слайд № 13

Рефлексотерапія Відповідно до різних частин тіла людини, розрізняють різні види рефлекторної терапії: Корпоральна - стимуляція біоактивних точок на поверхні тіла; Аурикулотерапія - стимуляція рефлексогенних точок, розташованих на вушних раковинах;   Краніопунктура (скальптерапія або церебральне голковколювання) - вплив на енергетичні ділянки в зоні голови;   Назотерапія - подразнення точок, що знаходяться в області носа; Спондіпотерапія - натиснення на конкретні ділянки в області хребта;   Глоссотерапія - стимуляція біоактивних точок на мові; Педо- і Монатерапія - роздратування рефлексогенних точок на ступнях ніг і кистях рук

Самомасаж до різних частин тіла Масажрук «Ай,тари,тари,тари.» Айтарі,тари,тари,куплю Машебурштин. Залишатьсягроші, куплю Маше сережки. Залишатьсяп'...
Слайд № 14

Самомасаж до різних частин тіла Масажрук «Ай,тари,тари,тари.» Айтарі,тари,тари,куплю Машебурштин. Залишатьсягроші, куплю Маше сережки. Залишатьсяп'ятаки, куплю Маше черевики. Залишатьсягрошки, куплю Маше ложки. Залишатьсякопійки, куплю Маше подушки.  «Равлик» Будиночокїдепотравинці, об'їжджаєвсіросинки. Церавликповзе, будиночокнасобівезе. Подуввітерець,захитавсялисток ізновупостежці повільноповзеравлик.  Масажпальців Знаємо,знаємода-да-да,  детиховаєшсявода!  Виходьводиця, миприйшливмитися!  Лийсянадолоньку,наньому-ніж-ку.  Ні, непотрошку,  посмелей,будемовмиватисявеселіше. «Млинці»  Ми напеклимлинців:  перший дали зайчику, зайчику -попрыгайке.  Адругийлисенке,руденькоїсестричці.  Третійдали мишка, бурому братика.  Блінчетвертий- котику, котикузвусами.  П'ятийблінпідсмажилиіз'їмомисамі.   Розтираютьдолонівідповільногодошвидкоготемпу ,промовляючивесь текст.   Розігрітимирукамигріютьгорло.      «Пробігають»пальцямиправоїруки полівійруцівідкистідо плеча,потімпоправійруці. Погладжуютьправоюдолонеюлівурукувідкистідо плеча.Такожпогладжуютьправу руку.       Розсунувшипальці,плещутьудолонітак,щобпальціобохрукстикалися.   Нещільностискаютьв кулакпальціоднієїрукиівдаряютьтильноюстороноюдолонів серединуіншийдолоньки.     Роблятьрастирающиекруговірухикулачкамивідкистідо плеча. «Пробегаются» пальчикамивідкистідо плеча. Покалачиваюткулачками. ПогладжуютьрукидолонямиПотіммасажуютьіншуруку.       Почерзімасажуютькоженпалець.   Енергійнорозтираютьдолоніікистірук.  

Масажніг. «Молоток» Туки-струми,туки-струми,  застукали молоточки.  Туки-туки-туки-точки,  застукали молоточки.  Туки-струм,туки-струм,  такстукаєм...
Слайд № 15

Масажніг. «Молоток» Туки-струми,туки-струми,  застукали молоточки.  Туки-туки-туки-точки,  застукали молоточки.  Туки-струм,туки-струм,  такстукаємолоток.  «Акула»  Нам акулакаракуладарма, дарма. Ми акулукаракулу, Цеглою,цеглою Ми акулукаракулукулаком, кулаком.  Ми акулукаракулукаблуком, каблуком.  Испугаласяакулаізістраху потонула.  Тук, тук, тук, тук,  пролунавубудинкустукіт.  Ми капусту нарубали, перетерли,  посолили.  І набилищільновдіжку.  Всетеперу нас в порядку.  Молодці, всешвидкоз'їли.  Чекаютьнастепліліжка. Масажстоп. Баю-баю-спатоньки,  купимосиновівалянки  надінемона ноженьки,  пустимопо дороженьке.  Буде вашсинокходити,  новівалянкиносити.   Стискаютьірозтискаютькулачки. Почерзімасажуютьпальці,починаючизвеликогопальця. Простягаютьруки вперед.   Плескають: то одна руказверху, тоіншарука. Почерзімасажуютьпальці,починаючизвеликогопальця.    Поплескуютьногидолонямизнизувгору. Покалачиваюткулачками Погладжуютьдолонями.   Поплескуютьдолонямивідкісточокдо стегон. Розтираютьребрамидолонь. Розтираютькулачками. Погладжуютьдолонями.  Покалачиваюткулачкамивідкісточоквгорупо литкахістегнах. Постукуютьребрамидолонь. Розтираютькулачками. Постукуютьпальчиками. Розтираютьдолонями. Погладжують.   Потираютьстопу.  Розминаютьпальцістопи.  Погладжуютьстопу.  Сидячинастільцікладутьодну ногу наіншу.  Потираютьстопидолонями.  Розминаютьпальцістопи.  Енергійнопроводятьусімапальцямируки постопі. Якбидряпаючивнапрямкувідпальцівдоп'яти.    Погладжуютьстопи.

 Масажголови.  «Їжачок»  На комодзалізїжачок  Уньогоне видноніжок.  Унього, такого злючки,  Розкуйовдженеколючки:  Ініякнерозбереш-  Щіткацеабоїжак...
Слайд № 16

 Масажголови.  «Їжачок»  На комодзалізїжачок  Уньогоне видноніжок.  Унього, такого злючки,  Розкуйовдженеколючки:  Ініякнерозбереш-  Щіткацеабоїжак?  Тутімилопідскочив,  Івчепиласяуволосся,  І юлило,імылило,ікусала як оса.  Авідскаженоїмочалки,  Я помчаввідпалиці,  А вона за мноюмчиться,  Ікусаєяквовчиця.  «Баранець» Ні, баранчик,тине прав! Непоказуйсвійноров.  Гребінецьшвидшевізьми  Ікучерикирозчеши.  Масажвух. Щобвушканехворіли,  розімнітьмиїхшвидше:  осьзгинаємо,відпускаємо  ізновувсеповторюємо.  Козелокмирозімніть,  повухупальчикомведемо.  Ідолонькоюпритискаємо,  сильно-сильнорозтираємо.     Круговиймасажчерепа. Правадолоняпогладжуєправускроню,переміщуєтьсядо затылочку, алівачерезлівийвисокйдедолоба.Долонііпальцінатискаютьнашкіру.  роблятьсятіжрухияк вкомплексі«їжачок») Погладжуютьм'якимирухамирук унапрямкувідчоладопотилиці.                     Пальцямим'якорозминаютьвушнураковину. Пальцямизгинаютьвухоівідпускають.  Великимиівказівнимипальцямирозтираємокозелок.Долонямиенергійнорозтираютьвуха.  Загинаютьвпередвушнураковину,притискають,відпускають,відчуваючиувухахбавовна.  Кінчикамивеликогоівказівногопальцятягнутьвниз заобидвімочкивух4 рази.

«Муха» Муха-горюха,сіланавухо. Сиділа,сиділа,нікудинелетіла  Жужжала, жужжала,вухочесала. Піснюспівала«за-за-за»  І повухапоповзла.  Посиділа,посид...
Слайд № 17

«Муха» Муха-горюха,сіланавухо. Сиділа,сиділа,нікудинелетіла  Жужжала, жужжала,вухочесала. Піснюспівала«за-за-за»  І повухапоповзла.  Посиділа,посиділа,даліполетіла.  «Тілі-бом»  Тілі,тілі,тілі- бом!  Збивсосну зайчикчолом.  Шкодаменізайчика:  носить зайчик шишку.  Скорішепобіживліс,  зробизаинькекомпрес.  Масажобличчя.  «Горобець»  Сівнагілкуворобей,  Ігойдаєтьсянаній.  Раз, два, три,чотири,п'ять.  Хочетьсялетіти.  «Умывалочка»  Треба, нам требапомитися  Де тут чиставодиця?  ВідкриємоКранш-ш-ш,  Ручкимоєму-ш-ш-ш.  Щічку,шийкумипотремо  І водичкоюобіллємо.  «Неболейка»  Щобгорло неболіло,  Мийогопогладимосміливо.  Щобнекашляти,нечхати,  требарозтиратиносик  лоб митежрозітремо,  долонькутримаємокозирком. Вилку пальчикамизроби,     Всімапальцямимасажуютьвушнураковину.  Загинаємовушнураковину. Відтягуємомочки внизівсторони. Масажуютькозелок. Розтираютьдолонямивуха. Погладжуютьвушкадолонями.     Обомадолонямипроводятьвідбрівдопідборіддяіназадвгору. Масажуютьскроневізападинивеликимипальцямиправоїілівоїруки,здійснюючиобертальнірухи.     Плескаютьудолоні. Роблятьобертальнірухикистями.  Розтираютьдолоніодин об одного. Енергійнопогладжуютьщокиішиюрухамизверхувниз. Ніжнопогладжуютьдолонямиобличчя.  Погладжуютьдолонямишиюм'якимирухамизверхувниз. Вказівнимпальцемрозтираютькриланоса. Прикладаютьдочоладолоніірозтираютьйогокруговимирухамивсторониразом.  Розсовуютьвказівніісередніпальціірозтираютьточки передізавухами.    Потираютьдолоніодин об одного.  Піднімаютьрукивгору,потягуються. Масажуютьгрудикруговимирухами. Погладжуютьшийку. Великим пальцем рукзверхувнизрозтираютькриланоса.

Масажуйвушкативміло.  Знаємо,знаємотак-так-так.  Намзастудане страшна «Сонечко»  Сонцевранцірано встало,  Всіхдітлахівприголублює:  гладить грудку,...
Слайд № 18

Масажуйвушкативміло.  Знаємо,знаємотак-так-так.  Намзастудане страшна «Сонечко»  Сонцевранцірано встало,  Всіхдітлахівприголублює:  гладить грудку,  гладитьшийку,  гладить носик,  гладить лоб,  гладитьвушка,  гладить ручки,  засмагаютьдіти. Ось!  «Равлик»  Відганочкадоганочка,  тригодиниповзлиравлики.  ригодиниповзлиподружки,  насобітягнучихатинки.  Масажспини.  «Барабан»  Бам!Бам!Щозагамір?  Такшумітине соромно вам?  дядькоБарабан, ми так стукали  Щоперебудилицілийсвіт. Проводятьпальцямиполобівідсерединидоскронь. Розтираютьвуха. Розтираютьдолоньки. Піднімаютьрукивгору.  Трутвказівніпальці Масажуютьніздрізверхувнизізнизувгорупо 10-20разів.  Дітистаютьодин за одним «паровозиком»іпоплескуютьдолонямипоспиніпопередустоїтьдитини  Покалачиваюткулачками. Постукуютьпальчикамиіпогладжуютьдолонями.  Постукуютькулачками.  Поплескуютьдолоньками. Постукуютьпальчиками. Погладжуютьдолонею. Потімміняютьсямісцями.  Дітистаютьодин заодним.Розтираютьспинидолонями. Легкопостукуютьпальчиками. Легкопощипують.  Покалачиваюткулачками. Погладжуютьдолонями. Потімміняютьсямісцями.  Поплескуютьдолонями.  Постукуютьребрамидолонь.  Покалачиваюткулачками.  Поплескуютьдолонями.   Постукуютьпальчиками.  Легкопокалачиваюткулачками.  Розтираютьспиниребрамидолонь.  Погладжуютьдолонямиспину. Легко «пробегаются» поспиніпальчиками.

Ритмопластика
Слайд № 19

Ритмопластика

Значення ритмопластики для здоров’я дитини   Зміцнення здоров'я Розвиток опорно-рухового апарату Профілактика плоскостопості Формування правильної ...
Слайд № 20

Значення ритмопластики для здоров’я дитини   Зміцнення здоров'я Розвиток опорно-рухового апарату Профілактика плоскостопості Формування правильної постави  

Використання коригуючих доріжок
Слайд № 21

Використання коригуючих доріжок

Циклограма фізкультурно-оздоровчої роботи протягом дня №з/п Змістроботи Часпроведення Примітки 1 Ранковагімнастика 8.15—8.30 3 предметами проводить...
Слайд № 22

Циклограма фізкультурно-оздоровчої роботи протягом дня №з/п Змістроботи Часпроведення Примітки 1 Ранковагімнастика 8.15—8.30 3 предметами проводиться у фізкультурному залі, без предметів — у музичній залі 2 Фізкультхвилинка Підчас занять 3—7 хв заняття 3 Фізкультпауза (у разі потреби) Міжзаняттями 1-2 на день 4 Хвилинка масажу   4.1 Тренуваннядрібноїмоторики рук Першийтижденьмісяця Після занять 4.2 Робота з махро­вими рукавичками Другийтижденьмісяця Після прогулянки 4.3 Тренування стоп ніг Третійтижденьмісяця Після прогулянки 4.4 Гімнастика для очей Четвертийтижденьмісяця Після занять та під час занять 5 Прогулянка Двічіна день 3-4 гри різної рухливості, починаючи  на 10—15 хв прогулянки 6 Самостійна рухо­ва діяльність Щоденно   7 Індивідуальна ро­бота з фізичного виховання Двічінатиждень Під час самостійної  рухової діяльності  з малими підгрупами (2—4 дітей) 8 Пішийперехід(починаючизмолодшоговіку) Раз натиждень  

9 Оздоровчі хвилинки 1 раз натиждень Зарозкладом 10 Гімнастика Щоденно Після сну 11 Заняттязфізкультури Двічінатиждень Віншідніпідчаспрогулянки 12 ...
Слайд № 23

9 Оздоровчі хвилинки 1 раз натиждень Зарозкладом 10 Гімнастика Щоденно Після сну 11 Заняттязфізкультури Двічінатиждень Віншідніпідчаспрогулянки 12 Дні здоров'я Раз на місяць Упродовж року 13 Фізкультурнірозваги Раз-двічі на місяць За розкладом 14 Фізкультурнісвята(починаючизсередньоговіку) Двічі на рік За планом ДНЗ 15 Полосканняротовоїпорожнини Після їжі  Постійно 16 Гурткова робота «Школа м’яча» 2 рази на тиждень За планом керівника гуртка

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Впровадження веб-квестів в освітній процес»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.