Інноваційні технології навчання у сучасній школі

Опис документу:
Інноваційні технології навчання у сучасній школі Мета: Познайомити з основами використання інформаційно-комунікаційних технологій. Сприяти усвідомленню методики використання інформаційно-комукаційних технологій при вивчені географії

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Інноваційні технології навчанння у сучасній школі Коновалюк Людмила Леонідівна керівник шкільного методичного обʹєднання вчителів вчителів природни...
Слайд № 1

Інноваційні технології навчанння у сучасній школі Коновалюк Людмила Леонідівна керівник шкільного методичного обʹєднання вчителів вчителів природничо-математичного циклу Т

Мета: Познайомити з основами використання інформаційно-комунікаційних технологій. Сприяти усвідомленню методики використання інформаційно-комукацій...
Слайд № 2

Мета: Познайомити з основами використання інформаційно-комунікаційних технологій. Сприяти усвідомленню методики використання інформаційно-комукаційних технологій при вивчені географії

Під засобами інформаційних і комунікаційних технологій (ІКТ) розуміють апаратні і програмні засоби, призначені для реалізації інформаційних процесі...
Слайд № 3

Під засобами інформаційних і комунікаційних технологій (ІКТ) розуміють апаратні і програмні засоби, призначені для реалізації інформаційних процесів на основі використання обчислювальної техніки та мережевих технологій . До них відносять прикладне програмне забезпечення (в даний час це додатки під Windows Microsoft Offic) і електронні засоби , спеціально призначені для використання в системі загальної освіти : системи підтримки процесу навчання (електронні підручники та енциклопедії (у тому числі мережні) , тренажери , електронні лабораторії тощо.) Обгрунтування значущості теми, її актуальність.

Ефективність освіти завжди залежала від рівня підготовки викладачів. Сьогодні викладач як і раніше залишається критичною ланкою процесу навчання , ...
Слайд № 4

Ефективність освіти завжди залежала від рівня підготовки викладачів. Сьогодні викладач як і раніше залишається критичною ланкою процесу навчання , проте інтеграція інформаційних технологій та освіти сприяє формуванню нової ролі вчителя. Викладач у високотехнологічній середовищі є не тільки джерелом інформації та академічних фактів - він допомагає учням зрозуміти сам процес навчання. Вчитель допомагає учням знайти необхідну їм інформацію; з'ясувати, чи відповідає вона заданим вимогам; а також зрозуміти, як використовувати цю інформацію для відповіді на поставлені питання і вирішення складних проблем.

Застосування інформаційних комп'ютерних технологій на уроках географії не тільки полегшує засвоєння навчального матеріалу, а й представляє нові мож...
Слайд № 5

Застосування інформаційних комп'ютерних технологій на уроках географії не тільки полегшує засвоєння навчального матеріалу, а й представляє нові можливості для розвитку творчих здібностей учнів: підвищує мотивацію учнів до навчання, активізує пізнавальну діяльність, розвиває мислення і творчі здібності дитини, формує активну життєву позицію в сучасному суспільстві.

Технологія - це наука про способи розв’язання задач людства за допомогою технічних засобів. Педагогічна технологія – це науково обґрунтована педаго...
Слайд № 6

Технологія - це наука про способи розв’язання задач людства за допомогою технічних засобів. Педагогічна технологія – це науково обґрунтована педагогічна система, яка гарантує досягнення певної навчальної мети, через чітко визначену послідовність дій, спроектованих на розв’язання проміжних цілей і наперед визначений кінцевий результат. Комунікаційні – підвищення ролі комп'ютерних мереж у забезпеченні реалізації інформаційних процесів.

Інформаційні технології - це сукупність інформаційних процесів з використання засобів обчислювальної техніки, що забезпечують швидкий пошук інформа...
Слайд № 7

Інформаційні технології - це сукупність інформаційних процесів з використання засобів обчислювальної техніки, що забезпечують швидкий пошук інформації, доступ до джерел інформації. Інформаційно-комунікаційні технології навчання (ІКТ) - це сукупність методів і технічних засобів реалізації інформаційних технологій на основі комп’ютерних мереж і засобів забезпечення ефективного процесу навчання.

Самостійне здобування знань Механічне засвоєння знань Мета інновацій
Слайд № 8

Самостійне здобування знань Механічне засвоєння знань Мета інновацій

Забезпечити легкість сприймання інформації; знайти індивідуальний підхід; навчити освоювати, перетворювати і використовувати великі масиви інформац...
Слайд № 9

Забезпечити легкість сприймання інформації; знайти індивідуальний підхід; навчити освоювати, перетворювати і використовувати великі масиви інформації; зробити навчання мобільним, диференційованим та індивідуальним; сприяє кращому оцінюванню знань. ІКТ слід використовувати для того щоб:

Слайд № 10

негайний зворотній зв'язок між користувачем і засобами НІТ; архівне зберігання досить великих обсягів інформації з можливістю її передачі, а також ...
Слайд № 11

негайний зворотній зв'язок між користувачем і засобами НІТ; архівне зберігання досить великих обсягів інформації з можливістю її передачі, а також легкий доступ та звернення користувача до центрального банку данних; автоматизація процесів обчислювальної інформаційно-пошукової діяльності, а також обробка результатів навчального експерименту; автоматизація процесів інформаційно-методичного забезпечення, організаційного управління навчальною діяльністю і контролю за результатами засвоєння. Можливості використання інформаційних технологій

Програмний матеріал, який використовується на уроках Прикладний пакет програм Microsoft Office Point Power Point MS Excel Google Apps Google Карти ...
Слайд № 12

Програмний матеріал, який використовується на уроках Прикладний пакет програм Microsoft Office Point Power Point MS Excel Google Apps Google Карти Ребуси українською http://rebus1.com/ua/ Фабрика Кросвордів http://puzzlecup.com Створення хмарних понять https://wordart.com Мультисервіс https://learningapps.org Сервіс по створенню та редагуванню схем, карт, плакатів онлайн https://cacoo.com/home Сайти для створення ментальних карт https://coggle.it https://www.mindmeister.com

Використання ІКТ не повинно бути самоціллю, це тільки засіб, що допомагає урок зробити найбільш продуктивним
Слайд № 13

Використання ІКТ не повинно бути самоціллю, це тільки засіб, що допомагає урок зробити найбільш продуктивним

Ефективність освітнього процесу в інформаційному просторі на уроках географії можна простежити через різні види діяльності її учасників:
Слайд № 14

Ефективність освітнього процесу в інформаційному просторі на уроках географії можна простежити через різні види діяльності її учасників:

Слайд-тестування
Слайд № 15

Слайд-тестування

Кожен урок або етап навчання вимагає свого типу програмних засобів. При побудові навчальних програм з географії нам необхідно пам'ятати
Слайд № 16

Кожен урок або етап навчання вимагає свого типу програмних засобів. При побудові навчальних програм з географії нам необхідно пам'ятати

Слайд № 17

Слайд № 18

Застосування ІКТ на уроках робить урок нетрадиційним, яскравим, насиченим, призводить до необхідності перегляду різних способів подачі навчального ...
Слайд № 19

Застосування ІКТ на уроках робить урок нетрадиційним, яскравим, насиченим, призводить до необхідності перегляду різних способів подачі навчального матеріалу і різних підходів у навчанні. Але не слід забувати, що до інформаційних технологій необхідно звертатися лише в тому випадку, якщо вони найбільш ефективні, на тому чи іншому етапі навчання, в порівнянні з іншими методами.

Навички ХХІ ст.
Слайд № 20

Навички ХХІ ст.

Використання мережі Інтернету : При підготовці до уроків та екзаменів При проведенні уроків Самостійна работа учнів
Слайд № 21

Використання мережі Інтернету : При підготовці до уроків та екзаменів При проведенні уроків Самостійна работа учнів

Слайд № 22

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
3
міс.
2
5
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!