• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Інформатика
  • Інклюзивна освіта. Інформатика 3 клас Урок №1. Тема: Техніка безпечного поводження у компютерному класі. Правила вімкнення та вимкнення компютера.

Інклюзивна освіта. Інформатика 3 клас Урок №1. Тема: Техніка безпечного поводження у компютерному класі. Правила вімкнення та вимкнення компютера.

Опис документу:
Урок №1. Тема: Техніка безпечного поводження у компютерному класі. Правила вімкнення та вимкнення компютера. Цілі: 1. Розвиток мислення. 2. Розвиток зорового і слухового сприйняття і пам'яті. 3. Дослідження уваги.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок №1. Тема: Техніка безпечного поводження у компютерному класі.

Правила вімкнення та вимкнення компютера.

Цілі:

1. Розвиток мислення.

2. Розвиток зорового і слухового сприйняття і пам'яті.

3. Дослідження уваги.

Завдання:

1. Розвивальні:

- навчити правильно вмикати та вимикати комп’ютер;

- познайомити з процесом запуску та з поняттям робочого столу;

- закріпити поняття «різні», «однакові», «пара»;

- навчити порівнювати предмети, виділяти основні ознаки.

2. Виховні:

-виховувати інтересу до навчального предмету «Інформатика»;

-розвиток вміння слухати дорослого.

3. Корекційні:

-розвиток понятійного апарату;

-формування логічного мислення;

-розвиток зорово-просторова орієнтування;

-розвиток дрібної моторики;

-розвиток зв'язного мовлення.

Хід заняття:

1. Привітання.

Педагог вітається.

2. Дидактична гра"Знайди пару".

Мета:

1. Навчити порівнювати предмети, виділяти основні ознаки.

2. Розвивати увагу, пам'ять, мислення, дрібну моторику рук.

3. Закріплювати поняття «різні», «однакові», «пара».

Обладнання: альбомний аркуш з двома однаковими картинками (для міцності-заламінувати), два шнурка, парні картинки.

Опис гри:

Варіант 1. Викласти всі картинки на парту. Знайдену пару забирати. Гра закінчується, коли всі пари будуть знайдені.

Варіант 2.

Педагог розкладає на столі всі картинки малюнками вгору. Потім бере дві з них і показує дитині. Пояснює: «Це м'яч і це м'яч. Два м'ячі-пара». Після цього пропонує дитині самій , точно також підібрати пари, нанизуючи їх на шнурочки. Гра закінчується, коли всі пари нанизані на шнурок.

3. Мотивація навчальної діяльності. «Увімкнути комп’ютер»

Для того, щоб комп’ютер працював правильно потрібно дотримуватись елементарний правил правильного увімкнення та вимкнення. Давай познайомимося з клавішею POWER .

Під керівництвом вчителя учень сам вмикає комп’ютер. Вчитель пояснює про поняття: робочій стіл, об’єкти робочого столу, запуск програми. Пропонує учневі самостійно запустити файл з фізкультхвилинкою.

4. Фізкульхвилинка.

Мета: формувати вміння наслідувати дії педагога.

5. «Вимкнути комп’ютер»

Вчитель організовує бесіду за допомогою презентації розповідає про алгоритм вимикання комп’ютера. Учень повторює за вчителем і самостійно вимикає комп’ютер.

6. Кубик «Правила техніки безпеки та загальні гігієнічні вимоги при роботі за комп'ютером».

Інструкція: знаходити картинку за слайдами.

Мета: розвиток дрібної моторики, вміння працювати за зразком, закріпити основні правила безпеки при роботі за комп’ютером.

7. Пальчикова гімнастика.

Мета: вчити дитину чергувати кулак-долоню, пальці.

8. Ліплення із пластиліну «Комп’ютер» (резерв часу)

9. Прощання.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
3
міс.
2
5
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!