Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Цивільний захист у закладах освіти: складаємо мобілізаційний план
»
Взяти участь Всі події

Інклюзивна освіта. Індивідуальний план корекційно-розвиткових занять для учнів 6-8 класів.

Фізична культура

Для кого: 6 Клас, 8 Клас

02.11.2021

39

0

0

Опис документу:

Індивідуальний план корекційно-розвиткових занять для учнів з особливими потребами.

Визначено методичні, корекційні, розвивальні та формувальні вправи, знання здоров"язберігаючої діяльності, соціалізація особистості.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Інклюзивна освіта

Індивідуальний план корекційно-розвиткових занять

6 - 8 клас

п/п

Дата

Зміст навального матеріалу

Спрямованість корекційно-розвивальної діяльності

Примітки

Теоретико-методичні знання

1


Поняття про режим дня школяра.

Формування потреб, мотивів, зацікавленості до результату, позитивного ставлення до здоров'язберегаючої діяльності. Учень володіє знаннями про основні положення рук, ніг та тулуба;дотримується правил безпеки на заняттях.


2

Поняття про правильну поставу, її значення для людини.

3

Значення занять фізичними вправами для здоров’я.

Корекція і формування правильної постави

4



Правильна постава біля стіни у положенні лежачи, стоячи ( з допомогою), сидячи.

Виконує: завдання на гімнастичній лаві,стінці, утримання тулуба у положення прогинаючись, лежачи на животі на 3-4 рахунки, вправи «велосипед», «жук», «ножиці», перекат в сторону з в.п. лежачи на животі, сідати з в.п. лежачи на спині та лягати без допомоги рук, ривки та круги руками , вправи «Бокс» та «Пилка», повороти та нахили головою, повороти тулуба сидячі на місці.


Формування: здатності до збереження рівноваги, орієнтування в просторі, сприяння розвитку функцій вестибулярного апарату. Подолання недоліків скутості рухів,малорухливості,невпевненосте у собі. Формування вміння до довільного напруження та розслаблення м’язів, навичок самоконтролю. Виховання вольових якостей.


5

Співвідношення частин тіла з гімнастичною стінкою при положенні правильної постави. (положення п’яток, литкових м’язів, сідниць, лопаток, потилиці)

6

Зміцнення м’язів спини та плечового поясу

7

Вправи для витягування хребта (виси)

8

Вправи для збереження рівноваги, тренування вестибулярного апарату

9

Вивчення комплексів вправ (за вибором)

10

Самостійне виконання вправ на формування правильної постави

11


Лазіння по гімнастичній стінці, ходьба по похилій ребристій дошці, вправи для стоп.

12

Вивчення комплексів вправ (за вибором)

13

Самостійне виконання вправ для профілактики плоскостопості

Розвиток дрібної моторики

14


Ознайомлення з рухами пальців, розвиток тактильного сприймання

Виконує: розгинання та згинання пальців рук, впізнає на дотик речі зроблені з різних матеріалів, називає форми предметів.

Вміє: імітаційні вправи на розвиток дрібної моторики: окуляри, ножиці, бджілка, ворота, квітка, їжачок, кулька, прапорці, кільце та інші. Зведення та розведення пальців, згинання та розгинання флангів пальців. Активні та з допомогою вправи у теплій воді. Збирання малих предметів, робота з пластиліном. Ловіння та передачі тенісного та легких м’ячів різних за розміром.


15

Самосійне виконання вправ на розвиток дрібної моторики рук.

Самостійне виконання вправ руками із різних вихідних положень.

16

Комплекс дихальних вправ. Дихання крізь ніс.

17

Біг 10сек. у сполученні з ходьбою 15 с до 30 сек. на місці.

Корекція основних рухів

18


Напруження та розслаблення м’язів; здійснення самоконтролю при виконані фізичних вправ. Ідеомоторні рухи всіма частинами тіла.

Виконує: всі вивчені вправи з правильною координацією рухів рук, тулуба, ніг.

Вміє:двома руками зловити м’яч. Виконати передачу м’яча.

Формування: виховання темпу та ритму, оплески під музичний супровід. Розвиток здатності до збереження рівноваги, орієнтування в просторі, сприяння розвитку функцій вестибулярного апарату.


19

Самосійне виконання вправ на напруження та розслаблення м’язів





Вимоги до учнів на кінець навчального року



  • Вміти правильно тримати рівновагу у положенні стоячи, сидячи, лежачи.

  • Вміти виконувати вправи, утримуючи водночас вантаж на голові.

  • Знати і вміти самостійно виконувати вправи для виправлення дефектів постави.

  • Вміти утримувати ноги в кут 45 градусів до 10 – 15 сек.

  • Вміти виконувати прості вправи з предметами (м’ячами, гімнастичними палицями): піднімання, опускання, удари м’яча об підлогу з наступним ловінням.

  • Вміти узгоджувати дихання з рухом, виконувати вдих через ніс та видих ротом.

  • Вміти захоплювати стопою маленький м’яч, гімнастичну палицю, користуватися масажером для ступнів.

  • Вільно орієнтуватися у частинах тіла, виконувати симетричні, асиметричні, деторсійні вправи.

  • Вміти і знати як користуватися тренажерами.

  • Вивчати правила спортивних ігор та суддівство.





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.