• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • НУШ
  • Інформаційний методичний матеріал для підготовки і проведення ранкових зустрічей у 1-му класі протягом тижня «Осінь»

Інформаційний методичний матеріал для підготовки і проведення ранкових зустрічей у 1-му класі протягом тижня «Осінь»

Опис документу:
Інформаційний методичний матеріал для підготовки і проведення ранкових зустрічей у 1-му класі протягом тижня «Осінь», дібраний відповідно до Концепції Нової української школи, вимог нового Державного стандарту початкової загальної освіти.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Анотація

Інформаційний методичний матеріал для підготовки і проведення ранкових зустрічей у 1-му класі протягом тижня «Осінь», дібраний відповідно до Концепції Нової української школи, вимог нового Державного стандарту початкової загальної освіти.

Щоденні вітання, цікаве подання потижневого матеріалу, групова робота, ігри та завдання розвивального характеру, допоможуть згуртувати дитячий колектив, сприяти розвитку навичок спілкування, націлити дітей на конкретну тему.

Запропоновані завдання спрямовані на формування ключових компетентностей молодших школярів Нової української школи.

Тиждень «Осінь»

Осінь! Осінь!

Радо запрошуємо

в гості!

Понеділок «Золота чарівниця»

  1. Вітання:

Всім доброго ранку! Доброго дня!

Бажаєте ви, і бажаю вам я!

Усміхніться всім навколо:

Небу, сонцю, друзям, школі.

І тоді щасливим буде

День обов’язково!

  1. Обмін інформацією.

  • Сьогодні до нас завітала гостя. Дізнайтесь, хто вона?

1) Загадка

Щедра гостя до нас прийшла,

Багаті врожаї нам принесла,

Фрукти й овочі дарувала,

Золотом листя розфарбувала. (Осінь)

  • Які ознаки осені ви знаєте?

Осінь

  • Прочитай і порівняй.

2) Знайомство з осінніми місяцями.

Назва першого місяця осені пов’язана з вересом – рослиною, дуже поширеною на Поліссі. Верес – цінний медонос.

Назва другого місяця походить від золотого окрасу вбрання дерев.

Назва останнього місяця означає, що в цю пору з дерев опадає останнє листя.

  1. Групове заняття.

Гра «З якого дерева листочки?».

Учні за вчителем промовляють слова і виконують рухи:

  • Ми – листочки, осінні листочки. (Кружляють)

На гілочках сиділи, (Присідають)

Дмухнув вітер – полетіли. (Розбігаються)

Ми літали, ми кружились

І добряче притомились. (Стрибають)

Стало тихо все навколо –

Ми присіли всі у коло. (Присідають)

Діти утворюють коло на килимку.

В центрі лежать різнокольорові листочки з різних дерев. Діти «збирають» опале листя, називаючи дерево.

  1. Щоденні новини.

- В цю пору народилися такі учні: … Будемо їх вітати.

- Знайомство з планом роботи на день і тиждень.

Вівторок «Дивинки осені»

  1. Вітання:

Я вітаю сонечко: - Здрастуй, золоте!

Я вітаю квіточку, хай вона цвіте!

Давайте привітаємось: - Добрий день!

Сусіду справа – Добрий день!

Сусіду зліва – Добрий день!

Друзі, добрий ранок вам!

Вдачі на весь день!

Діти утворюють коло. Посміхаються один одному, рукою «знімають посмішку» і передають всім іншим). Діляться гарним настроєм.

  1. Обмін інформацією.

  • Які ознаки осені ви зустріли по дорозі до школи?

  • Чи знаєте ви, що таке «Бабине літо?».

Бабине літо – це період теплої та сухої погоди восени. Воно настає після похолодання. Характерною ознакою бабиного літа є павутиння, що літає у повітрі. Його виділяють павуки різних родин.

  1. Групове заняття.

Гра «Павутинка»

Діти утворюють коло. Передають будь-кому напроти себе клубок ниток, утворюючи «павутинку». Завдання: Розплутати «павутинку». Слід передавати клубок в зворотному порядку.

  1. Щоденні новини.

- Повторення осінніх місяців.

- Доповідь «синоптиків».

- Знайомство з планом роботи на день.

Середа «Вересневими стежками»

  1. Вітання:

Треба всім нам привітатись: - Добрий день!

Дружно й радісно сказати: - Добрий день!

Хай дзвінко плескають долоньки,

Хай гучно тупають ніжки,

Кивають голівки, і сяють усмішки!

  1. Обмін інформацією.

Складання асоціативного куща зі словом «Осінь».

  1. Групове заняття.

«Намалюй портрет осені».

У кожного учня аркуш і фломастер. Діти сидять по колу. За командою – починають малювати портрет осені. Через кілька секунд подається команда, наприклад, «Раз» - і діти передають свій малюнок сусідові справа. Отримавши малюнок від сусіда зліва, продовжує домальовувати (до наступної команди). І так далі, поки портрети осені не будуть готові.

  1. Щоденні новини.

Інформація про день (пора року, дата, погода).

У самому розпалі золотава осінь: пора довгих прогулянок по осінніх парках, відвертих розмов за чашкою ароматної кави, роздумів та легкої ностальгії, проте і не тільки. Завжди наші пращури прислухалися до знаків, які їм робить природа, аби спрогнозувати майбутнє. Тому народні прикмети про погоду завжди мали таку вагу і передавалися з покоління в покоління:

  • Червоний місяць — на вітер, блідий — на дощ.

  • Довго шпаки не відлітають – осінь буде суха.

  • З’явилися опеньки — літо скінчилося.

  • Грім у вересні віщує теплу осінь.

  • Часті крики зозулі в лісі тепло віщують.

  • Багаття горить яскравим полум'ям – значить, буде чудова погода.

  • Восени птахи летять високо — боятися дощу не варто, день буде теплим

Четвер «Осіння скринька»

  1. Вітання:

Доброго ранку сонечку!

Доброго ранку землі!

Доброго ранку вам всім!

І доброго ранку мені!

  • Взялися за руки, потиснули один одному ручки.

  • Закрили очі, і побажали всім гарного і вдалого дня.

  1. Обмін інформацією.

Гра «Так чи ні».

Учитель зачитує твердження про осінь. Учні плескають в долоні, якщо твердження правильне, обґрунтовують свої думки.

  • Осінь приходить після весни.

  • Восени птахи відлітають у теплі краї.

  • Осінь дарує нам багатий урожай овочів і фруктів.

  • На деревах з’являється листя.

  • Восени ніч стає довшою, а день – коротшим.

  • В цю пору дуже мало дощів.

  • Ведмідь прокидається від зимової сплячки.

  • Осінь фарбує листя в зелені кольори.

  • Діти йдуть до школи після літніх канікул.

  1. Групове заняття.

Звозить вересень в комори кавуни і помідори.

Спілих яблук , груш і слив цілі гори натрусив.

І вантажить гарбузи на машини і вози.

  • На які дві групи можна поділити осінній врожай? (Овочі і фрукти )

  1. «Загадковий вернісаж».

• Сидить Марушка в семи кожушках, хто її роздягає, той сльози проливає. (Цибуля).

• Що то за голова, що лиш зуби й борода? (Часник).

• Хто на грядці серед літа одягає безліч свиток? (Капуста).

• Довгий, зелений, добрий солений, добрий і сирий – хто він такий? (Огірок).

• Повна хата горобців, а не вилетіти. (Гарбуз).

• Білі зуби маю, та усі ковтаю, довгі коси маю, та не заплітаю. (Кукурудза).

• І печуть мене, і варять, і їдять мене, і хвалять, бо добра. (Картопля).

  1. Гра «Впізнай на дотик».

Заплющеними очима діти аналізують на дотик форму та характер поверхні і називають овочі і фрукти.

  1. Щоденні новини.

    1. Інформація про день (пора року, дата, погода).

    1. Народний календар

Народи світу так говорять про вересень:

  • Шануй хліб: дині їмо нині, а хліб - увесь рік. (Німеччина)

  • Дощ у вересні - півголоду, а посуха цілий голод робить. (Росія)

  • Хто хоче жати чисту пшеницю, той у вересні має знати трійцю-правдицю: що перша - переліг орати, що друга - переліг переорювати, що третя - чистим зерном засівати. (Білорусія)

П’ятниця «Щедра осінь»

  1. Вітання:

Доброго ранку, ліси і поля,

Доброго ранку, Країно моя!

Доброго ранку, рідний садочку,

Доброго ранку, земле моя!

Доброго ранку, діти шановні,

Доброго ранку! Всім миру й тепла!

- А ви любите подарунки?

- Чи можна подарунком підняти настрій?

Діти малюють на повітряних кульках смайлик настрою і обмінюються кульками. Таким чином учні вітаються.

  1. Обмін інформацією.

  • На які геометричні фігури схожі овочі і фрукти?

3. Групове заняття.

Складання пазлів «Овочі і фрукти».

Учні розподіляються на групи. Кожна група отримує завдання в конверті.

4. Щоденні новини.

Інформація про день (пора року, дата, погода).

Вчитель повідомляє розклад занять на день.

Привітання з днем народження.

  • Діти, я бажаю вам сьогодні цікавого дня і гарного настрою.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
6
дн.
0
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!