Учень/учениця знає:
призначення цифрових пристроїв і технологій для здійснення інформаційних процесів у повсякденному житті та навчальній діяльності;
обирає цифрові пристрої, інформаційні технології для розв’язання задач;
визначає потребу в отриманні даних, шукає, збирає і зберігає дані, застосовуючи різні пристрої, технології і способи;
пояснює взаємозв’язок між апаратною і програмною складовими інформаційної системи
розрізняє та формулює апаратні і програмні проблеми, що є очевидними, пропонує способи їх розв’язання, у разі потреби звертається за допомогою до інших осіб.
Учень/учениця вміє:
розробляти схеми нескладної інформаційної системи, відомої учням з повсякденного життя;
створювати опис об’єктів, їх властивостей та значень властивостей;
складати списки об’єктів, які створюються з використанням відповідних інформаційних технологій;