Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Шляхи формування української ідентичності в новій українській школі
»
Взяти участь Всі події

Індивідуальний план роботи вчителя початкових класів на період карантину

Опис документу:
З метою неперервності освітнього процесу в школі І ступеня на період карантинних заходів, враховуючи вікові та індивідуальні психологічні особливості учнів початкових класів в умовах дистанційного навчання, рекомендуємо запроваджувати елементи дистанційного навчання з метою організації самостійної роботи учнів/учениць шляхом застосування технічних та інформаційних засобів: електронної пошти, соціальних мереж, засобів онлайнзв’язку, освітніх онлайн платформ, інтернет-ресурсів.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1.

1. Он-лайн консультація для батьків 2 класу (Навчання в дистанційній формі )

2. Розробка і розміщення в соціальній мережі Viber завдань для учнів 2 класу на період карантину

3. Самоосвіта. Перегляд блогів вчителів НУШ

4. Опрацювання фахової літератури

5. Онлайн-нарада педагогічного колективу.

6.Створення завдань для «Щоденних 5»

9.00 -

10.00

10.00 -11.30

11.30 - 12.30

12.30-13.30

13.30-14.00

14.00-14.30

ЯДС

с.85-86 у підручнику

опрацювати,

Математика с.74

Викон. матем. диктант (відео)

https://www. youtube. com /watch?v=9uyMo9- tEE

Українська мова

Викон. Малюнковий диктант «Рослини» https://www.youtube.com/watch? v=R5_knJ9Ben0

Фізкультура

Виконати фізичні вправи за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=M1Wlbl4Pv-s

2.

1. Підготовка матеріалів до занять з другокласниками

( НУШ )

2. Упорядкування папки виховних заходів класного керівника

3. Он-лайн консультація для батьків учнів 2 класу

( Навчання в дистанційній формі)

4. Онлайн-нарада педагогічного колективу.

5. Створення завдань для «Щоденних 5»

9.00 – 11.00

11.00 – 12.30

12.30 - 13.30

13.30-14.00

14.00-14.30

Математика

с. 76

Переглянути відео «Переставний закон множення».

https://www.youtube.com › watch%0

https://www.youtube.com›watch

Українська мова с. 50

прочитати

ЯДС

С.86-87 у підручнику

опрацювати,

Поради як зберегти здоров'я https://youtu.be/v94JGKKdvkY

Фізкультура

Виконати фізичні вправи за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=M1Wlbl4Pv-s

3.

1.Добірка цікавої літератури для читання під час карантину .

2. Розміщення завдань для учнів 2 класу

( соціальна мережа Viber)

3. Індивідуальні консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі.

4.Інформація для дітей та батьків «Як запобігти коронавірусу?» ( Розміщення в групі соціальної мережі Viber)

9.00 -10.00

10.00- 11.00

11.00- 12.30

12.30- 13.30

Математика

с. 77

«Таблиця множення числа 2,3. Збільшення числа у кілька разів»

https://www.youtube.com/watch?v=tz0JT0LDP6U&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=20&t=0s

Укр.мова

с.51, в.4

4.

1. Продовжити розробляти та підбирати матеріали до тематичної перевірки знань школярів

2.Самоосвіта. Перегляд блогів вчителів НУШ

3. Опрацювання фахової літератури

4. Онлайн-нарада педагогічного колективу.

9.00 – 10.30

11.00- 12.30

12.30- 13.30

13.30-14.00

Математика

с.78 №1-3 усно, № 4-6 письмово

Укр.мова

Гра«Веселі читайлики»

https://www.youtube.com/watch?v=9RmazTxpM-

https://www.pedrada.com.ua/news/5430-antikrizoviy-onlayn-marafon-dlya-osvtyan

5.

1. Корекція виховного плану на ІІ семестр

2.Участь у вебінарах на сайті «Всеосвіта»

3.Добірка та розміщення завдань для учнів 2 класу (соціальна мережа Viber)

4. Онлайн-нарада педагогічного колективу.

5.Створення завдань для «Щоденних 5»

6. Опрацювання документів та рекомендацій МОН.

9.00 – 10.30

10.30 - 12.00

12.00-13.30

13.30-14.00

14.00-14.30

14.30-15.00

Мистецтво

Перегляд презентації: https://osvita-omr.gov.ua/…/napria…/ikt/dystantsiina-osvita/

Опрацювати та переглянути віртуальну екскурсію

https://www.youtube.com/watch?v=1QZcxN2jgh4

ЯДС

С.88-89 у підручнику

опрацювати,

Перегляд відео

«Тварини навесні»

https://www.youtube.com/watch?v=hXJZxttHapc

Фізкультура

Викон. вправи ранк. гімнастики

https://www.youtube.com/watch?v=MhVw2O1jy1o

6.

1. Опрацювання фахової літератури

2. Добірка матеріалу до батьківських зборів

3. Перегляд вебінару «Створення освітнього

середовища під час карантинних заходів»

4. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.

5.Створення завдань для «Щоденних 5»

9.00 – 10.30

10.30 – 12.00

12.00 – 13.30

13.30-14.30

14.30-15.00

Укр.мова

Перегляд відеоурока

https://www.youtube.com/watch? v=206UifT1Bxg

Математика

с. 80 «Таблиця

множення числа 4.»

ЯДС

С. 96-97 у підручнику

опрацювати,

«Винаходи людства»

www.youtube.com/watch?v=vzXTfw4eRIwhttps:// www.youtube.com/watch?v=cEymVHvAwbI

Фізкультура

Викон. вправи ранк. гімнастики

7.

1.Розміщення дистанційних завдань на сайті школи та у групі соціальної мережі Viber.

2.Консультації для учнів та батьків в телефонному режимі.

3.Добирання в мережі Інтернет відео з української мови та математики для подальшого перегляду учнями.

4. Створення тесту з «Української мови» на сайті На Урок за темою «Речення»

5. Онлайн-нарада педагогічного колективу.

6.Створення завдань для «Щоденних 5»

7.Самоосвіта. Перегляд вебінару. «З чого розпочати дистанційне навчання. Найпростіші онлай-сервіси та покрокові інструкції.»

9.00 – 10.30

10.30 –11.30

11.30- 12.30

12.30-13.00

13.00-13.30

13.30-14.00

14.00-15.00

ЯДС

С.98-99 у підручнику

опрацювати,

переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=p_I5ERmdfPk

Математика

переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=dSWJYTKTl9A , с.81 №1 №3

Українська мова

виконати тестові завдання за темою «Речення» join.naurok.uaкод доступу 456392

Фізична культура

Виконати фізичні вправи за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=HK41XBOx9LQ

https://vseosvita.ua/webinar/z-cogo-rozpocati-distancijne-navcanna-najprostisi-onlajn-servisi-ta-pokrokova-instrukcia-172.html

8.

1. Інструктаж з безпеки життєдіяльності на період весняних канікул (дистанційно)

Виконання презентації " Як поводитися під час карантину в період весняних канікул"
2.Консультації для учнів та батьків в телефонному режимі.

3.Перевірка завдання, виконаного учнями, на сайті НаУрок (за 23.03)

4. Створення інтерактивних вправ на платформі На Урок

5.Створення завдань для «Щоденних 5»

9.00 – 10.30

10.30 –11.30

11.30- 12.30

12.30-13.30

13.30-14.00

Математика

С. 82 опрацювати у підручнику, переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=tz0JT0LDP6U&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=20&t=0s

Українська мова

С. 53 опрацювати у підручнику, переглянути відео

https://naurok.com.ua/test/usniy-rahunok-401142.html

9.

1.Розміщення дистанційних завдань на сайті школи та у групі соціальної мережі Viber.

2. Консультації для учнів та батьків в телефонному режимі.

3. Добирання в мережі Інтернет відео з математики та української мови для подальшого перегляду учнями.

4. Онлайн-нарада педагогічного колективу.

5. Створення тесту з читання на сайті На Урок

6.Створення завдань для «Щоденних 5»

9.00 –

10.00

10.00 -11.30

11.30 – 12.30

12.30-13.00

13.00-13.30

13.30-

14.00

ЯДС

с.100 читати, переглянути відео за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=CJnexPlfC48https://www.youtube.com/watch?v=vh8afAJfOvA

Математика

с.84 №3 №4, на сайті vchy.com.ua виконати картку за темою Множення та ділення - Множення. Вступ -Множення: рівні групи-Однакові предмети: додавай та множ

Фізична культура

Виконати фізичні вправи за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=c0_apcnVTKU

Українська мова

с. 55 читати, виконати тестові завдання за посиланням join.naurok.ua код доступу 715335

10.

1.Розміщення дистанційних завдань на сайті школи та у групі соціальної мережі Viber.

2. Консультації для учнів та батьків в телефонному режимі.

3. Добирання в мережі Інтернет відео з української мови для подальшого перегляду учнями.

4. Перевірка завдання, виконаного учнями, на сайті vchy.com.ua (за 30.03)

9.00 –

10.00

10.00 -11.30

11.30 – 12.30

12.30-13.30

Математика

переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=dSWJYTKTl9A с.85 №4, с.86 №2 (скласти приклади на додавання за малюнками)

Українська мова

переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=LMQ0QYyrDnU, с.56 вивчити правила, вправа 1 (усно), с.123 вправа 2 (письмово)

11.

1.Розміщення дистанційних завдань на сайті школи та у групі соціальної мережі Viber.

2. Консультації для учнів та батьків в телефонному режимі.

3. Добирання в мережі Інтернет відео з української мови для подальшого перегляду учнями.

4. Перевірка завдання, виконаного учнями, на сайті vchy.com.ua (за 01.04)

5. Опрацювання документів та рекомендацій МОН

9.00 –

10.00

10.00 -11.30

11.30 – 12.30

12.30-13.30

13.30-14.30

Математика

переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=SwYRhUhxGgc, с.87 №5 (увесь, письмово), на сайті vchy.com.ua виконати картку за темою Множення та ділення- Множення. Вступ - Множення: рівні групи - Запиши множення по додаванню та навпаки

Українська мова

за необхідності повторно переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=LMQ0QYyrDnU, с.58 вправа 3 (письмово), вправа 4 (усно)

12.

1.Розміщення дистанційних завдань на сайті школи та у групі соціальної мережі Viber.

2. Консультації для учнів та батьків в телефонному режимі.

3. Добирання в мережі Інтернет відео з Мистецтва та Я досліджую світ для подальшого перегляду учнями.

4. Онлайн-нарада педагогічного колективу.

5. Розробка вправ для роботи з LEGO-цеглинками під час вивчення нового матеріалу та закріплення знань.

9.00 –

10.00

10.00 -11.30

11.30- 12.30

12.30-13.30

13.30-14.30

ЯДС

с.104 читати, знайти в Інтернеті репродукції картин Марії Примаченко, Катерини Білокур (роздрукувати або в електронному вигляді надіслати на електронну адресу

https://www.youtube.com/watch?v=NC9UOK-tbs4&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=5&t=0s

Дизайн і технології

Виготовити гру «Танграм», користуючись інструкцією у відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=5SfVmYfskTc&feature=youtu.be

Мистецтво

«Квіткові фантазії». Намалювати айстру, користуючись інструкцією за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=KRqLFvGRXI8&vl=uk

Фізична культура

Зробити ранкову зарядку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yBXPjf8TBqY

13.

1.Розміщення дистанційних завдань на сайті школи та у групі соціальної мережі Viber.

2. Консультації для учнів та батьків в телефонному режимі.

3.Добирання в мережі Інтернет відео з математики та Я досліджую світ для подальшого перегляду учнями.

4.Планування роботи на наступний тиждень

5.Створення завдань для «Щоденних 5»

9.00 –

10.00

10.00 -11.30

11.30 12.30

12.30-13.30

13.30-14.00

Українська мова

переглянути відео за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=wqRVH8Twic0https://www.youtube.com/watch?v=9H83nmK5ijE , с.60 вивчити правило, вправа 1; виконати завдання за посиланням classtime.com код сесії D676R8

Фізична культура

Виконати фізичні вправи за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=HK41XBOx9LQ

Математика

с. 88 №1-3 (усно), № 4-5 (письмово)

ЯДС

С. 105-106 читати

14.

1.Перевірка,розміщення уроків та завдань в блозі та в чаті класу у Вайбер.

2.Онлайн консультація для батьків «Важливість співпраці батьків та вчителя для успішного навчання дітей під час карантину».

3.Участь в онлайн-курсі «Заклади освіти в умовах епідемії».

4. Онлайн-нарада педагогічного колективу.

5. Розробка педагогічних порад та пам' яток батькам Тематичка «Карантинний кейс: порадьте батькам»

Джерело: https://www.pedrada.com.ua/onlain_marafon?utm_source=www.pedrada.com.ua&utm_medium=refer&utm_campaign=PW_branding&utm_content=PW_Branding_marafon

9.00 –

10.00

10.00 -11.30

11.30 – 12.30

12.30-13.30

13.30-14.30

ЯДС

С. 107-108 у підручнику

опрацювати, перелянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=Bz4lPXIKzIE

Математика

С. 90 опрацювати у підручнику

https://www.youtube.com/watch?v=tz0JT0LDP6U&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=20&t=0s

Українська мова

С. 61 впр. 3,4; вивчити правило

Фізична культура

Зробити ранкову зарядку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yBXPjf8TBqY

15.

1.Пошук матеріалів та розміщення завдань для учнів 2 класу (соціальна мережа Viber).

2. Індивідуальні онлайн - консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Робота у блозі. Розміщення навчального матеріалу у блозі, відео уроків на Facebook.

4.Участь у вебінарі «З чого розпочати дистанційне навчання. Найпростіші онлайн-сервіси та покрокова інструкція»

9.00 –

10.00

10.00 -11.30

11.30 – 12.30

12.30-13.30

Математика

С. 92 опрацювати у підручнику

Українська мова

С. 63 вивчити правило, впр. 5 письмово

https://www.youtube.c

om/watch?

v=eP2XUfZQMac

https://www.pedrada.com.ua/news/5430-antikrizoviy-onlayn-marafon-dlya-osvtyan

16.

1. Підбір та розміщення завдань для учнів (соціальна мережа Viber)

2. Індивідуальні онлайн - консультації для учнів.

3.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.

4.Участь у вебінарі «Використання сервісу Edmodo під час дистанційного навчання»

9.00 –

10.00

10.00 -11.30

11.30 – 12.30

12.30-13.30

Математика

С. 94 опрацювати у підручнику

Українська мова

С. 65 впр. 4 усно

переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=LMQ0QYyrDnU,

https://www.pedrada.com.ua/news/5430-antikrizoviy-onlayn-marafon-dlya-osvtyan

17.

1.Перевірка, розміщення уроків та завдань в чаті класу у Вайбер.

2. Індивідуальні онлайн - консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Розробка дистанційних уроків, презентацій, підбір матеріалів та завдань за розкладом.

4.Онлайн-нарада педагогічного колективу.

9.00 –

10.00

10.00 -11.30

11.30 – 12.30

12.30-13.30

ЯДС

С. 109-110 у підручнику

опрацювати,

Фізична культура

Зробити ранкову зарядку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yBXPjf8TBqY

Мистецтво

С. 63 у підручнику

Опрацювати, інструкцією за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=KRqLFvGRXI8&vl=uk

18.

1. Розміщення завдань для учнів

(соціальна мережа Viber) та в блозі.

2. Індивідуальні онлайн-консультації .

3.Підбіріпублікаціядидактичного матеріалу , відео уроків на Facebook.

4.Участь у конференції «Мислення логічне, креативне, критичне».

5. Опрацювання документів та рекомендацій МОН.

9.00 –

10.00

10.00 -11.30

11.30 – 12.30

12.30-13.30

13.30-14.30

ЯДС

С. 110-111 у підручнику

опрацювати

Математика

С. 96 опрацювати у підручнику

Українська мова

С. 67 впр. 3,4 письмово

переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=LMQ0QYyrDnU,

Фізична культура

Зробити ранкову зарядку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yBXPjf8TBqY

19.

1.Перевірка робіт учнів за 10 квітня. Аналіз щодо їх виконання та рекомендації у вайбер-групі.

2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомогипід час навчання в дистанційній формі.

3.Розміщення уроків та завдань учням на 22 квітня.

4.Самоосвіта вчителя. Участь в інтернет-конференції «Мислення логічне, креативне, критичне»,

9.00 –

10.00

10.00 -11.30

11.30 – 12.30

12.30-13.30

ЯДС

С. 112-113 у підручнику

опрацювати

Математика

С. 98 опрацювати у підручнику

Українська мова

С. 69 впр. 1,3 письмово

Фізична культура

Зробити ранкову зарядку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yBXPjf8TBqY

20.

1. Корекція календарно-тематичного плану.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Розміщення уроків та завдань учням на 14 квітня.

4.Проходження онлайн - курсу «Теоретичні основи компетентнісного навчання за інтегрованим курсом «Я досліджую світ»

9.00 –

10.00

10.00 -11.30

11.30 – 12.30

12.30-13.30

Математика

С. 99 опрацювати у підручнику

Українська мова

С. 70 вивчити правило

переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=LMQ0QYyrDnU,

https://www.pedrada.com.ua/news/5430-antikrizoviy-onlayn-marafon-dlya-osvtyan

21.

1. Корекція виховного плану.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомогипід час навчання в дистанційній формі.

3.Розміщення уроків та завдань учням на 15 квітня

4.Підбір та розміщення цікавого пізнавального матеріалу для дітей до Великодня у мережі Facebook.

9.00 –

10.00

10.00 -11.30

11.30 – 12.30

12.30-13.30

Математика

С. 100 опрацювати у підручнику

Пройти тест.

https://naurok.com.ua/test/tablichne-mnozhennya-i-dilennya-40423.html

Українська мова

С. 71 впр. 4, 5

https://naurok.com.ua/test/usniy-rahunok-401542.html

22.

1. Створення онлайн-тестів

2.Підбір відеоуроків з дизайну і технологій, мистецтва, я досліджую світ.

3. Самоосвіта. Проходження онлайн-курсу «Освітні інструменти критичного мислення».

4.Участь у Всеукраїнській Віртуальній педагогічній раді «Маніпуляції в житті дитини.Фінансова грамотність".

5. Розробка вправ для роботи з LEGO-цеглинками під час вивчення нового матеріалу та закріплення знань.

9.00 –

10.00

10.00 -11.30

11.30 – 12.30

12.30-13.30

13.30-14.30

ЯДС

С. 113-114 у підручнику

Опрацювати

https://naurok.com.ua/test/usniy-rahunok-46571142.html

Фізична культура

Зробити ранкову зарядку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yBXPjf8TBqY

Мистецтво

С. 70 у підручнику

Опрацювати, інструкцією за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=KRqLFvGXI8&vl=uk

Дизайн і технології

https://www.youtube.com/watch?v=I8TSFFnqLjw

23.

1. Розробка уроків для дистанційного навчання на 21 квітня.

2. Розміщення уроків та завдань учням на 17 квітня.

3.Проходження тестів Віртуальної педагогічної ради за 9 квітня «Ресурси: як відновити наявні та які використовувати для ефективного дистанційного навчання».

4.Самоосвіта. Проходження онлайн-курсу «Дизайн мислення в школі»

9.00 –

10.00

10.00 -11.30

11.30 – 12.30

12.30-13.30

ЯДС

С. 115-116 у підручнику

Опрацювати

Переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=q7_K1g38F8g&feature=youtu.be

Математика

С. 102 опрацювати у підручнику

Українська мова

С. 72 впр. 4

Фізична культура

Зробити ранкову зарядку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yBXPjf8TBqY

24.

1. Розміщення уроків та завдань учням у вайбер-групі,

2.Підбір та розміщення цікавого пізнавального та дидактичного матеріалу для дітей у мережі Facebook.

3. Розробка уроків для дистанційного навчання на 22 квітня, підбір творчих вправ.

4. Самоосвіта. Проходження онлайн-курсу «Освітні інструменти критичного мислення»

9.00 –

10.00

10.00 -11.30

11.30 – 12.30

12.30-13.30

Математика

С. 103 опрацювати у підручнику,

Пройти тест.

https://naurok.com.ua/test/tablichne-mnozhennya-i-dilennya-40423.html

Українська мова

С. 75 вивчити правило, впр.1,5

переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=LMQ0QYyrDnU,

25.

1.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 21 квітня в умовах дистанційного навчання.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомогипід час навчання в дистанційній формі.

3.Розміщення уроків та завдань учням на 22 квітня.

4.Самоосвіта. Проходження онлайн-курсу «Медіаграмотність для освітян»

9.00 –

10.00

10.00 -11.30

11.30 – 12.30

12.30-13.30

Математика

С. 105 опрацювати у підручнику,

переглянути відео.

https://www.youtube.com/watch?v=WzUTQU6SUnA&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=3&t=74s

Українська мова

С. 76 повторити правило, впр. 3

https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-iz-tsyfrovoi-hramotnosti-dlia-vchyteliv

26.

1.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 22 квітня в умовах дистанційного навчання.

2. Індивідуальн іконсультації для учнів, які потребують допомогипід час навчання в дистанційній формі.

3.Розміщення уроків та творчих завдань учням на 23 квітня

4. Розробка уроків з української мови, математики, фізичної культури для дистанційного навчання на 24 квітня, підбір відеоматеріалу, створення онлайн-тестів з математики.

5Самоосвіта. Участь у вебінарі платформи «Всеосвіта» «Розвиток уяви як складової творчого мислення молодших школярів»

9.00 –

10.00

10.00 -11.30

11.30 – 12.30

12.30-13.30

13.30-14.10

ЯДС

С. 116-117 у підручнику

Відео урок:

https://www.youtube.com/watch?v=q7_K1g38F8g&feature=youtu.be

Фізична культура

Зробити ранкову зарядку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yBXPjf8TBqY

Мистецтво

С. 78 у підручнику

інструкція за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=KRqLFvGRXI8&vl=uk

27.

1.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 23 квітня в умовах дистанційного навчання.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Розміщення уроків та завдань учням у вайбер-групі на 27 квітня

Підбір та розміщення цікавого пізнавального та дидактичного матеріалу для дітей у мережі Facebook.

4. Розробка уроків з Я досліджую світ, української мови, математики ,для дистанційного навчання на 27 квітня, підбір відеоматеріалу, створення онлайн-тестів з української мови.

9.00 –

10.00

10.00 -11.30

11.30 – 12.30

12.30-13.30

ЯДС

С. 118-119 у підручнику

опрацювати

Математика

С. 107 опрацювати у підручнику

Пройти тест.

https://naurok.com.ua/test/tablichne-mnozhennya-i-dilennya-40423.html

Українська мова

С. 77 впр.4 усно, впр.5 письмово, переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=LMQ0QYyrDnU,

Фізична культура

Зробити ранкову зарядку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yBXPjf8TBqY

28.

1. Ознайомлення з документами, рекомендаціями, статтями МОНУ, департаменту освіти та відділу освіти щодо навчання в карантинний період.

2. Індивідуальні консультації для батьків.

3. Створення відеофайлів для проведення уроків.

4. Друк check-list та карток.

5. Поповнення власних електронних папок новинками методичних матеріалів.

9.00 –

10.00

10.00 -11.30

11.30 – 12.30

12.30-13.30

13.30-14.00

ЯДС

С. 119-120 у підручнику

Опрацювати

https://naurok.com.ua/test/usniy-rahunok-654654.html

Математика

С. 108 опрацювати у підручнику

Українська мова

С. 78 вивчити правило Фізична культура

Зробити ранкову зарядку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yBXPjf8TBqY

29.

1. Розробка матеріалів (check-list, картки) для виконання завдань учнями 2 класу.

2. Перевірка виконаних учнями завдань.

3. Аналіз тем пропонованих вебінарів та курсів на освітянських сайтах.

4. Створення презентацій та роздаткового матеріалу для учнів 2 класу

9.00 –

10.00

10.00 -11.30

11.30 – 12.30

12.30-13.30

Математика

С. 110 опрацювати у підручнику,

Пройти тест.

https://naurok.com.ua/test/tablichne-mnozhennya-i-dilennya-40423.html

Українська мова

С. 79 впр. 5

https://naurok.com.ua/test/usniy-rahunok-36895.html

30.

1. Розробка матеріалів (check-list, картки) для виконання завдань учнями 2 класу.

2. Створення відеофайлів для проведення уроків.

3. Перевірка виконаних учнями завдань. Рекомендації до виконання завдань.

4. Індивідуальні консультації для батьків.

5. Онлайн-спілкування з колегами щодо дистанційного навчання учнів 2 класу НУШ.

9.00 –

10.00

10.00 -11.30

11.30 – 12.30

12.30-13.30

13.30-14.00

Математика

С. 111 опрацювати у підручнику

https://www.youtube.com/watch?v=tz0JT0LDP6U&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=20&t=0s

Українська мова

С. 80 вивчити правило, впр. 1 усно

переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=LMQ0QYyrDnU,

31.

1. Створення відеофайлів для проведення уроків.

2. Упорядкування електронних папок в особистому комп’ютері.

3.Індивідуальні онлайн-консультації для батьків.

4. Перевірка виконаних учнями завдань. Рекомендації до виконання.

5. Розробка вправ для роботи з LEGO-цеглинками під час вивчення нового матеріалу та закріплення знань.

6. Опрацювання документів та рекомендацій МОН.

7. Всеукраїнський антикризовий онлайн-марафон «Освіта під час карантину»

Джерело: https://www.pedrada.com.ua/onlain_marafon?utm_source=www.pedrada.com.ua&utm_medium=refer&utm_campaign=PW_branding&utm_content=PW_Branding_marafon

9.00 –

10.00

10.00 -11.30

11.30 – 12.30

12.30-13.30

13.30-14.00

14.00-14.30

14.30-15.00

ЯДС

С. 121 у підручнику

опрацювати

Фізична культура

Зробити ранкову зарядку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yBXPjf8TBqY

Мистецтво

С. 83 у підручнику

інструкція за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=KRqLFvGRXI8&vl=uk

32.

1.Перевірка робіт учнів за 30 квітня. Аналіз щодо їх виконання та рекомендації у вайбер-групі.

2. Корекція календарного плану. Розміщення уроків та творчих завдань учням у вайбер-групі, в блозі на 04травня

3. Розробка уроків з української мови (читання та мова), математики для дистанційного навчання на 05травня, підбір відеоматеріалу, створення онлайн-тестів з математики.

Дистанційна діагностичної робота з української мови «Мовна тема. Текст».

4.Самоосвіта. Проходження онлайн-курсу на платформі Edera «Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими потребами».

5. Розробка вправ для роботи з LEGO-цеглинками під час вивчення нового матеріалу та закріплення знань.

9.00 –

10.00

10.00 -11.30

11.30 – 12.30

12.30-14.00

14.00-15.00

ЯДС

С. 124-126 у підручнику

Опрацювати

Переглянути відео.

https://www.youtube.com/watch?v=uQGQ8ALsrP8&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=26&t=0s

Математика

С. 113 опрацювати у підручнику

Українська мова

С. 81 вивчити правило впр. 4,5 письмово

Фізична культура

Зробити ранкову зарядку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yBXPjf8TBqY

https://courses.ed-era.com/dashboard

33.

1. Моніторинг стану захворюваності учнів класу.

2.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 4 травня в умовах дистанційного навчання.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4.Розміщення уроків та завдань учням, у вайбер-групі на 5травня.Діагностика усних обчислень з математики.

5. Розробка уроків з української мови (читання) математики для дистанційного навчання на 6 травня підбір відеоматеріалу.

9.00 –

10.00

10.00 -11.30

11.30 – 12.30

12.30-13.30

13.30-14.30

Математика

С. 114 опрацювати у підручнику

https://www.youtube.com/watch?v=tz0JT0LDP6U&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=20&t=0s

Українська мова

С. 82 впр. 4 письмово

https://naurok.com.ua/test/usniy-rahunok-89743.html

34.

1. Моніторинг стану захворюваності учнів класу.

2.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 5 травня в умовах дистанційного навчання.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4.Розміщення уроків та творчих завдань учням у вайбер-групі на 6 травня.

5.Проведення дистанційної діагностичної роботи з «Я досліджую світ».

9.00 –

10.00

10.00 -11.30

11.30 – 12.30

12.30-13.30

13.30-14.05

Математика

С. 116 опрацювати у підручнику

https://naurok.com.ua/test/usniy-rahunok-986986.html

Українська мова

С. 83 вивчити правило, впр. 4 усно

Переглянути відео.

https://www.youtube.com/watch?v=Rqx-d177WV0

35.

1.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 6 травня в умовах дистанційного навчання.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Дистанційна діагностична робота з української мови «Аудіювання».

3.Розміщення уроків та творчих завдань учням на 7 травня.

4. Розробка уроків з української мови, математики, я досліджую світ для дистанційного навчання на 8 травня, підбір відеоматеріалу.

5.Самоосвіта. Участь у вебінарі платформи «Всеосвіта» «Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними».

9.00 –

10.00

10.00 -11.30

11.30 – 12.05

12.05-13.30

13.30-14.00

14.00-14.40

ЯДС

С. 126-128 у підручнику

опрацювати, переглянути фрагмент уроку https://www.youtube.com/watch?v=q7_K1g38F8g&feature=youtu.be

Фізична культура

Зробити ранкову зарядку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yBXPjf8TBqY

Мистецтво

С. 88 у підручнику

інструкція за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=KRqLFvGRXI8&vl=uk

36.

1.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 7 травня в умовах дистанційного навчання.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Розміщення уроків та творчих завдань учням на 8 травня

4. Розробка уроків з української мови, математики, я досліджую світ, фізичної культури для дистанційного навчання на 12 травня, підбір відеоматеріалу.

5.Підбір та розміщення пізнавального матеріалу до Дня Перемоги для дітей у мережі Facebook

6. Прослуховувння виступу Любомири Мандзій, т. в.о. Міністра освіти та науки України

9.00 –

10.00

10.00 -11.30


11.30 – 12.00

12.00-13.30

13.30-14.00

ЯДС

С. 123-130 у підручнику

Переглянути відео.

https://www.youtube.com/watch?v=uQGQ8ALsrP8&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=26&t=0s

Математика

С. 118 опрацювати у підручнику,

пройти тест.

https://naurok.com.ua/test/tablichne-mnozhennya-i-dilennya-40423.html

Українська мова

С. 84 впр.3,5

Фізична культура

Зробити ранкову зарядку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yBXPjf8TBqY

37.

1. Складання індивідуального плану роботи під час карантину на виконання навчального плану.

2.Ознайомлення з інформацією щодо завершення 2019/2020 навчального року.

3.Індивідуальні консультації для батьків та дітей з приводу самостійного опрацювання завдань під час карантину.

4.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 8 травня в умовах дистанційного навчання.

5.Розміщення уроків та творчих завдань учням на 12 травня,

6. Розробка уроків з української мови, математики, для дистанційного навчання на 13 травня, підбір відеоматеріалу.

7.Підбір та розміщення пізнавального матеріалу до Дня Матері для дітей у мережі Facebook

9.00 –

10.00

10.00 -11.00

11.00 – 11.30

11.30-12.30

12.30-13.00

13.00-13.30

13.30-14.00

Математика

С. 119 опрацювати у підручнику

https://www.youtube.com/watch?v=tz0JT0LDP6U&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=20&t=0s

Українська мова

С. 85 вивчити правило, впр.5

Переглянути відео.

https://www.youtube.com/watch?v=Rqx-d177WV0

38.

1.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 6 травня в умовах дистанційного навчання.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Розміщення уроків та творчих завдань учням на 7 травня.

4. Розробка уроків з української мови, математики, я досліджую світ для дистанційного навчання на 8 травня, підбір відеоматеріалу,

5.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.

6.Розробка завдань та підбір матеріалів для діагностичної перевірки знань школярів з математики .

7. Самоосвіта. Проходження електронного курсу «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе».

9.00 –

10.00

10.00 -11.00

11.00 – 11.30

11.30-12.30

12.30-13.00

13.00-13.30

13.30-14.00

Математика

С. 120 опрацювати у підручнику,

переглянути фрагмент відеоуроку

https://www.youtube.com/watch?v=WzUTQU6SUnA&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=3&t=74s

Українська мова

С. 86 впр. 1, 2 усно; впр. 3 письмово

Переглянути відео урок.

https://www.youtube.com/watch?v=E5g3SU8DA08

39.

1. Ознайомлення з інформацією щодо заповнення класного журналув умовах дистанційного навчання.

2.Проведення дистанційної діагностичної роботи з математики.

3.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 13 травня в умовах дистанційного навчання.

4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

5. Розміщення уроків та творчих завдань учням у вайбер-групі, на 14 травня.

6. Розробка уроків з української мови, математики, я досліджую світ, для дистанційного навчання на 15 травня, підбір відеоматеріалу.

9.00 –

10.00

10.00 -10.35

10.40 – 11.20

11.40-12.00

12.00-

13.00

13.00-13.30

ЯДС

С. 131-132 у підручнику

опрацювати

https://www.youtube.com/watch?v=Ae204I7QieQ&feature=youtu.be

Фізична культура

Зробити ранкову зарядку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yBXPjf8TBqY

Мистецтво

С. 94 у підручнику інструкція за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=KRqLFvGRXI8&vl=uk

40.

1.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 14 травня в умовах дистанційного навчання.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Розміщення уроків та творчих завдань учняму viber-групі.

4. Розробка уроків з української мови, математики, я досліджую світ для дистанційного навчання на 18 травня, підбір відеоматеріалу.

5.Самоосвіта. Перегляд відео «Метод критичного мислення «Шість капелюхів».

9.00 –

10.00

10.00 -10.30

10.30 – 11.00

11.00-12.00

12.00-

13.00

ЯДС

С. 132 у підручнику

опрацювати

https://www.youtube.com/watch?v=q7_K1g38F8g&feature=youtu.be

Математика

С. 122 опрацювати у підручнику

Українська мова

С. 87 вивчити правило

Фізична культура

Зробити ранкову зарядку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=c0_apcnVTKU

41.

  1. Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та відео – аудіо супроводу пояснення матеріалу для учнів 2 класу.

  2. Перевірка учнівських робіт надісланих у Viber.

  3. Розробка завдань та підбір відеороликів відповідно до навчального плану.

  4. Стоврення публічного онлайн тесту на «Освітньому проекті «На Урок».

9.00 –

10.00

10.00 -11.00

11.00 – 12.00

12.00-12.30

ЯДС

С. 134-135 у підручнику

Переглянути відео.

https://www.youtube.com/watch?v=uQGQ8ALsrP8&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=26&t=0s

Математика

С. 123 опрацювати у підручнику

Пройти тест.

https://naurok.com.ua/test/tablichne-mnozhennya-i-dilennya-40423.html

Українська мова

С. 89 вивчити правило

впр. 1

Фізична культура

Зробити ранкову зарядку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yBXPjf8TBqY

42.

  1. Моніторинг стану захворюваності учнів класу.

  2. Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та відео – аудіо супроводу пояснення матеріалу для учнів 2 класу.

  3. Консультування по телефону учнів, які не мають доступу до мережі Інтернет.

  4. Індивідуальні консультації для батьків та учнів 2 класу в он-лайн – режимі.

  5. Перевірка учнівських робіт надісланих у Viber.

  6. Розробка завдань та підбір відеороликів відповідно до навчального плану.

  7. Самоосвіта на платформі

«ed-era».

9.00 –

09.30

09.30 -10.30

10.30 – 11.00

11.00-12.00

12.00-

13.00

13.00-13.30

13.30-14.30

Математика

С. 124 опрацювати у підручнику

Переглянути відео.

https://www.youtube.com/watch?v=WzUTQU6SUnA&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=3&t=74s

Українська мова

С. 90 опрацювати у підручнику, впр 5 письмово

https://courses.ed-era.com/dashboard

43.

  1. Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та відео – аудіо супроводу пояснення матеріалу для учнів 2 класу.

  2. Консультування по телефону учнів, які не мають доступу до мережі Інтернет.

  3. Індивідуальні консультації для батьків та учнів 2 класу в он-лайн – режимі.

  4. Перевірка учнівських робіт надісланих у Viber.

  5. Розробка завдань та підбір відеороликів відповідно до навчального плану.

  6. Створення завдань для «Щоденних 5»

9.00 –

10.00

10.00 -10.30

10.30 – 11.00

11.00-12.00

12.00-

13.30

13.30-14.00

Математика
С. 127 опрацювати у підручнику

Переглянути фрагмент відео уроку

https://www.youtube.com/watch?v=UtG-mdIbonI

Українська мова

С. 91 впр 1,2; вивчити правило

Переглянути відео урок.

https://www.youtube.com/watch?v=E5g3SU8DA08

44.

  1. Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та відео – аудіо супроводу пояснення матеріалу для учнів 2 класу.

  2. Консультування по телефону учнів, які не мають доступу до мережі Інтернет.

  3. Індивідуальні консультації для батьків та учнів2 класу в он-лайн – режимі.

  4. Перевірка учнівських робіт надісланих у Viber.

  5. Розробка завдань та підбір відеороликів відповідно до навчального плану.

9.00 –

10.00

10.00 -10.30

10.30 – 11.00

11.00-12.00

12.00-

13.30

ЯДС

С. 135-136 у підручнику

Переглянути відео.

https://www.youtube.com/watch?v=uQGQ8ALsrP8&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=26&t=0s

Фізична культура

Зробити ранкову зарядку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yBXPjf8TBqY

Мистецтво

С. 102 у підручнику

інструкція за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=KRqLFvGRXI8&vl=uk

45.

  1. Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та відео – аудіо супроводу пояснення матеріалу для учнів 2 класу.

  2. Консультування по телефону учнів, які не мають доступу до мережі Інтернет.

  3. Індивідуальні консультації для батьків та учнів2 класу в он-лайн – режимі.

  4. Перевірка учнівських робіт надісланих у Viber.

  5. Бесіда – інструктаж з учнями 2 класу (в режимі онлайн в соціальній мережі Viber, в телефонному режимі) про запобігання дитячого травматизму та збереження здоров'я під час літніх канікул.

  6. Проведення останнього дзвоника – он-лайн

  7. Опрацювання документів та рекомендацій МОН, КМУ, департаменту освіти та ВО СР.

  8. Робота з шкільною документацією. Заповнення класного журналу.

9.00 –

09.30

09.30 -10.30

10.30 – 11.00

11.00-12.00

12.00-

13.00

13.00-13.30

13.30-14.30

14.30-

ЯДС

С. 136-137 у підручнику

Переглянути відео.

https://www.youtube.com/watch?v=uQGQ8ALsrP8&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=26&t=0s

Математика

С. 128 1,2 усно; 3, 4 письмово,

переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=WzUTQU6SUnA&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=3&t=74s

Українська мова

С. 93 впр. 1-4

Переглянути відео урок.

https://www.youtube.com/watch?v=E5g3SU8DA08

Фізична культура

Зробити гімнастику за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yBXPjf8TBqY

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.