Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

Індивідуальний план роботи під час карантину в логопедичній групі.

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років), Дорослі

05.04.2020

918

45

0

Опис документу:
Досліди, руханки, образотворче мистецтво та мовленнєві ігри – такими видами діяльності насичені дні карантину наших вихованців. Вашій увазі пропонується план роботи логопедичної групи, розроблений з урахуванням дистанційного навчання з опорою на лексичні теми. Батькам і дітям пропонуються індивідуальні консультації, рекомендації. Для них проводяться заняття з використанням відео, інтернет-ресурсів. Вихователь має змогу систематизувати каталог дидактичних посібників, виготовити нові ігри.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

(01.04.2020 - 24.04.2020)

Вихователя логопедичної групи №7

Винник Валентини Станіславівни

Дата

Час

роботи

Зміст роботи

Примітки

Лексична тема «Лісовою стежиною» (дерева, кущі, птахи)

01 квітня

8:00 – 10:30

10:30 – 11:00

11:00 – 11:30

11:30 – 13:00

1.Складання індивідуального плану роботи на час карантину.

2.Опрацювати статті: «Що потрібно знати освітянам про дистанційну роботу?»

3.Розміщення рекомендованих завдань для занять з дітьми згідно лексичної теми «Лісовою стежиною»

4.Консультації-роз’яснення батькам про дистанційний взаємозв’язок.

Розучити вірш «Оживає  травичка

І до сонця гілочки простягла вербичка»

(соціальна мережа Viber)

02 квітня

8:00 – 9:00

9:00 – 9:30

9:30 – 10:30

10:30 – 11:00

11:00 – 13:00

18:00-19:30

1.Робота в «Бібліотеці методичних матеріалів для вчителів» сайт vseosvita.ua

2. Розміщення рекомендованих завдань з математично-логічного розвитку для занять з дітьми згідно лексичної теми.

3. Індивідуальні консультації з батьками по телефону «Математика вдома».

4.Опрацювання фахової літератури, електронного журналу «Методична скарбничка вихователя» - новий номер за березень.

5. Виготовлення дидактичного матеріалу «Весела математика» з розвитку логічного-математичного мислення у дітей. https://www.instagram.com/p/B9nzAwrqHM2/

6. Взяти участь у вебінарі «Педагогічні підходи в роботі з дитиною-шульгою» https://vseosvita.ua/webinar/

Особиста сторінка на сайті vseosvita.ua

Вправляти в умінні порівнювати множини методом накладання та прикладання і повідомляти про результати порівняння /менше, більше, порівну/

(соціальна мережа Viber)

03 квітня

8:00 – 10:30

10:30 – 10:45

10:45 – 11:00

11:00 – 11:15

11:15 – 13:00

1.Створення відео-запису малювання мильними бульбашками на тему «Квітне весна»

2. Розміщення відео-запису «Квітне весна»

3.Індивідуальні консультації з батьками по телефону «МОЗ інформує: з 6.04.2020 посилюються карантинні заходи» Коронавірус_інфо

4.Розміщення посилання на власну сторінку на сайт vseosvita.ua у соціальній мережі Facebook

5.Упорядкування каталогу (картотека дидактичних ігор та посібників)

(соціальна мережа Viber)

Facebook

Презентація «Птахи прилетіли!». Тести та анкетування для батьків.

Лексична тема «Всесвіт» (космос, зорі, планети, зірки)

06 квітня

8:00 – 10:00

10:00 – 12:00

12:00 – 13:00

1.а)Розміщення рекомендованих завдань для занять з дітьми згідно лексичної теми (соціальна мережа Viber)

б) Вправляти в умінні використовувати набуті прийоми під час ліплення космічної ракети та інопланетян. Розвивати самостійність та прагнення до творчості.

Консультування батьків (телефон, Viber, Facebook)

2.Упорядкування каталогу. Продовжити розробляти та підбирати

матеріали для навчання та закріплення лексичної теми.

3.Підвищення професійної майстерності шляхом проходження вебінару «Немовленнєва дитина в інклюзивному просторі»

Учити дітей складати розповідь за серією картин по темі «Космічний простір».

«Ракета та інопланетяни» (Ліпимо з тіста)

Інтернет ресурси

vseosvita.ua

07 квітня

8:00 – 9:30

9:30 – 11:00

11:00 – 12:00

12:00 – 13:00

1.Розміщення рекомендованих завдань для занять з дітьми згідно лексичної теми(соціальна мережа Facebook, Viber)

2.Індивідуальні консультування згідно лексичної теми з батьками в он лайн режимі.

3.Пошук дидактичного і наочного матеріалу.

Упорядкування навчально-дидактичного матеріалу.

4.Вивчення інструктивно-методичних матеріалів

https://youtu.be/s8-7-Xwg1JY мультфільм «Вивчаємо комети та планети»

Каталог

Інтернет ресурси

08 квітня

8:00 – 8:15

8:15 – 11:00

11:00 – 12:30

12:30 – 13:00

1.Відеозарядка «Розрахуйся по порядку – станем разом на зарядку!» з досвіду роботи

2.Розміщення рекомендованих завдань для занять з дітьми згідно лексичної теми. Індивідуальні консультування з батьками в он лайн режимі.

3.Виготовлення квест-гри «Куб моїх можливостей» на конкурс

4.Опрацювання статті «Специфіка звуковимови у дітей дошкільного віку з моторною алалією»

Viber

Viber

конкретизувати уявлення дітей про природу космосу: сонце, як світило, його форми, розміри, стан та відстань до землі; небо, зорі, планети, космічні кораблі, супутники тощо.

09 квітня

8:00 – 9:00

9:00 – 10:00

10:00 – 11:30

11:30 – 13:00

1.Розміщення рекомендованих завдань для занять з дітьми згідно лексичної теми. Аплікація «Мандрівка по зоряному небу»

2.Систематизація матеріалів та поповнення бібліотеки в особистому кабінеті (конспекти занять, розваг; практичні порадники, планування освітньої роботи)

3.Виготовлення квест-гри «Куб моїх можливостей»

4. Індивідуальні консультування з батьками в он-лайн режимі. Здійснювати підготовку дрібних м’язів руки дитини до письма, виробляти вміння керувати своїми рухами відповідно до поставлених завдань (штрихування, вправи для написання графічних елементів).

(соціальна мережа Viber) покрокова інструкція

vseosvita.ua

Розвиток графомоторики

10 квітня

8:00 – 11:00

11:00 – 12:00

12:00 – 12:30

12:30 – 13:00

1.Розміщення рекомендованих завдань для занять з дітьми згідно лексичної теми. Закріплення словника. Звукова культура мовлення.

2.Самоосвітня робота в мережі інтернет

«Як підготувати дитину до шкільного життя» (отримання сертифікату)

3.Укладання каталогу дидактичних посібників та ігор. Підбір текстів для роботи з лексичної теми «Великоднє свято» (відео-, презентації)

4. Консультація «Що читати дітям» http://www.interklasa.pl/portal/dokumenty/ridna_mowa_uk/index.php?page=rm38_07

Viber- консультація за посиланням

Інтернет ресурси MCFK Pedrada.com.ua

Інтернет ресурси

За посиланням Viber, Facebook

Лексична тема «Великоднє свято»

13 квітня

8:00 – 8:30

8:30 – 11:00

11:00 – 12:00

12:00 – 13:00

1.Розміщення рекомендованих завдань для занять з дітьми згідно лексичної теми: збагачення словника; мовленнєва компетентність. (соціальна мережа Viber) Д/гра «Встав пропущені слова»

2.Індивідуальні консультування з батьками в онлайн режимі.

3.Перегляд вебінару «Співпраця фахівців та батьків дитини із особливими освітніми потребами: основні засади ефективної роботи»

4.Корекція індивідуального плану.

Розвивати пам’ять, мислення. Формувати граматичну сторону мови, стимулювати мовленнєву активність.

14 квітня

8:00 – 8:30

8:30 –10:30

10:30 – 11:30

11:30 – 13:00

1.Розміщення рекомендованих завдань для занять з дітьми згідно лексичної теми. Перегляд мультфільму для активізації словника за посиланням. (соціальна мережа Viber)

2.Демонстрація дидактичних ігор «Великодні писанки», «Великдень у лісі» дистанційна робота з родиною (пояснення батькам правил гри).

3.Ігри-інновації з природним матеріалом (сонце) «Втеча від сонячного зайчика» або «Спіймай зайчика» – розвивати зорове орієнтування, швидкість.

4.Розробка конспектів занять за лексичною темою «Така цікава Україна».

https://mamabook.com.ua/multuk-pro-velukodnu-pasochku/?fbclid=IwAR0pqE_

Вправа «Сонце світить у віконце»

Лексична тема №4 Квітень

15 квітня

8:00 – 10:30

10:30 – 11:30

11:30 – 12:00

12:00 – 12:30

12:30 – 13:00

1.Розміщення рекомендованих завдань для занять з дітьми згідно лексичної теми. Вчити складати розповідь за зразком вихователя з опорою на ілюстрації. (соціальна мережа Viber)

2.Індивідуальні консультування з батьками по телефону.

3.Пошук «Онлайн – консультацій в

умовах навчання в дистанційній формі»

4.Взаємозв’язок з іншими педагогами, щодо дистанційного навчання.

5.Опрацювання фахової літератури

Закріпити знання про дні Великоднього тижня. Формувати основи соціальної та мовленнєвої компетентності дитини.

16 квітня

8:00 – 10:00

10:00 – 11:00

11:00 – 11:30

11:30 – 13:00

1.Розміщення рекомендованих завдань для занять з дітьми згідно лексичної теми. (соціальна мережа Viber) «Від звука до букви» (звукова культура мовлення: перегляд мультфільму, вправляння в грі «Добери потрібне слово»)

2.Поповнення та упорядкування каталогу згідно новинок (виготовлених та придбаних дидактичних матеріалів та посібників)

3. Індивідуальні консультації з батьками по телефону.

4. Мовний фітіль «Чого багато вдома?» – мета: вправляти у вживанні іменників у родовому відмінку множини. Багато: дітей, іграшок, квітів, олівців, фарб, вікон, дверей, яєць, пасок тощо.

За посиланням

Facebook

З кожною дитиною в телефонному онлайн режимі

17 квітня

8:00 – 10:30

10:30 – 11:00

11:00 – 11:30

11:30 – 13:00

1.Розміщення рекомендованих завдань для занять з дітьми згідно лексичної теми. (соціальна мережа Viber) вчити розмальовувати яйця у техніці писанок, використовуючи лінії, крапки, геометричні фігури. Познайомити з різними техніками малювання писанок Придніпров’я, Прикарпаття, Наддніпрянщини тощо.

2. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги.

3. Планування роботи на квітень місяць

4.Пошук дидактичного і наочного матеріалу по лексичні темі «Така цікава Україна».

За посиланням

Facebook

Інтернет ресурси

Лексична тема «Така цікава Україна»

21 квітня

8:00 – 10:30

10:30 – 11:30

11:30 – 12:00

12:00 – 13:00

18:00 – 19:30

1.Розміщення рекомендованих завдань для занять з дітьми згідно лексичної теми. (соціальна мережа Viber:інтерв’ювання, математичний грайлик).

2. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги.

3.Корекція календарно-тематичного планування на квітень. Підбір дидактичних відео- та текстових матеріалів для подальшої роботи.

4. Виготовлення квест-гри «Куб моїх можливостей»

5. «Розвиток імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями» Вебінар.

Вправа «Розкажи де ти живеш» з’ясувати, чи всі діти знають домашню адресу.

«Наваримо каші» вправляти в умінні користуватися умовною міркою для сипучих; закріпити знання про українські народні страви.

vseosvita.ua

22 квітня

8:00 – 10:30

10:30 – 11:30

11:30 – 11:45

11:45 – 13:00

1.Розміщення рекомендованих завдань для занять з дітьми згідно лексичної теми. (соціальна мережа Viber) «Математичний грайлик». Індивідуальні консультування з батьками по телефону.

2. Виготовлення квест-гри «Куб моїх можливостей»

3. Робота в «Бібліотеці методичних матеріалів для вчителів» vseosvita.ua

4. Індивідуальні консультування з батьками по телефону.

Закріпити знання про порядкову і кількісну лічбу, дні тижня, частини доби, пори року. Вміння складати ціле з частин.

Відеодзвінок

23 квітня

8:00 – 10:30

10:30 – 11:00

11:00 – 13:00

1.Розміщення рекомендованих завдань для занять з дітьми згідно лексичної теми. (соціальна мережа Viber) «В гостях у телестудії «Інтер» (грамота)

2.Індивідуальні консультації для батьків по телефону

Робота в груповій кімнаті ДНЗ: миття іграшок, квітів, ігрових осередків (підготовка до зустрічі дітей)

Удосконалювати знання дітей про державні та народні символи України. Закріпити знання про голосні звуки; навички звукового аналізу слів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.