ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ "ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ"

Опис документу:
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ вчителя хімії та основ здоровя, класного керівника 10 класу. у режимі дистанційної роботи на час проведення карантинних заходів у період з 12.03.2020 по 03.04.2020 План включає методичну роботу вчителя, самоосвіту, роботу з батьками. Даний матеріал може бути допомогою в складанні індивідуальних планів вчителями, вихователями.
Перегляд
матеріалу
Отримати код











ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ



вчителя хімії та основ здоровя,

класного керівника 10 класу

в Броварській ЗОШ І–ІІІ ступенів №1


Пустовойт Людмили Олексіївни


у режимі дистанційної роботи

на час проведення карантинних заходів

  • період з 12.03.2020 по 03.04.2020























з/п

День тижня, дата

Зміст організаційно-методичної роботи

Час виконання

Четвер,

12.03.20

  1. Ознайомлення з новими нормативними документами (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19)

  2. Інформування батьків та учнів про припинення навчального процесу, відповідно до наказу відділу освіти в телефонному та онлайн режимі.

  3. Консультація учнів батьків про запровадження дистанційної форми навчання учнів, та методи його впровадження.

  4. Корегування календарно-тематичного планування на ІІ семестр

  5. Робота зі шкільною документацією (класним журналом).

6. Нарада при директору.

7. Опрацювання методично-фахової літератури.



8.00 – 14.00

П’ятниця,

13.03.20

  1. Робота зі шкільною документацією (класним журналом).

  2. Опитування учнів про стан здоров’я.

3. Ознайомлення учнів в соцмережі, групі в вайбері з заходами профілактики коронавірусу.

4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги.

5. Рекомендації в групі в вайбері з пошиття медичної маски.

6. Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури.

7. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету хімії та основ здоровя для учнів 6-11 класів згідно розкладу уроків на сайті школи.


8.00 – 14.00

Понеділок,

16.03.20

1. Нарада. Як організувати дистанційне навчання (вивчення інструкцій, перегляд інтернет ресурсів).

2. Створення гугл класу.

3. Методична рада школи.

4. Складання плану роботи та самоосвіти на період карантину.

5. Робота зі шкільною документацією (класним журналом).

6. Індивідуальні консультації онлайн для учнів, які потребують допомоги.

7. Опрацювання результатів тестових завдань.


8.00 – 14.00

Вівторок,

17.03.20

  1. Надання консультативної допомоги педагогічним працівникам, щодо роботи на освітньому сайті «Мій клас» та допомога у їх реєстрації на даному порталі.

  2. Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями.

  3. Робота зі шкільною документацією (класним журналом)

  4. Консультації з батьками в телефонному режимі.

  5. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

  6. Розробка і розміщення завдань для учнів 6 – 11 класів.

  7. Опрацювання результатів тестових завдань.


8.00 – 14.00

Середа,

18.03.20

  1. Дослідження досвіду передових вчителів і науковців.

  2. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

  3. Опрацювання результатів тестових завдань.

4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги.

5. Участь у національному вебінарі МОН з питань підвищеня кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти. https://bit.ly/recordwebinarmoestpd?fbclid=IwAR0qMkTVrssMhaGEYVNerYxcTXcnLFDeof5q0ReJKb0R3sJl4j6DAA9zAPo

6. Оформлення файлів «Мій клас».


8.00 – 14.00

Четвер,

19.03.20

  1. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

  2. Опрацювання результатів тестових завдань.

  3. Інформування батьків про «5 речей про кароновірус, які потрібно знати батькам – МОН та МОЗ дають роз’яснення». https://mon.gov.ua/ua/news/5-rechej-pro-koronavirus- yaki-potribno-znati-batkam-mon-ta-moz-dayut-rozyasnennya

  4. Оформлення файлів «Мій клас».

  5. Рекомендації в групі в вайбері з виготовлення в домашніх умовах антисептика для рук з посиланням https://www.youtube.com/watch?v=iLCIIo96V-k

  6. Участь у вебінарі: Робота неповнолітніх під час канікул.


8.00 – 14.00

П’ятниця,

20.03.20

  1. Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно.

  2. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

  3. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

4. Участь у вебінарі: «Дистанційна робота, призупинення роботи підприємств через коронавірус та інші гарячі питання березня 2020: як діяти кадровикам». 

5. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги.

6. Опрацювання методично-фахової літератури.


8.00 – 14.00

Понеділок,

23.03.20

1. Онлайн нарада: «Дистанційна робота вчителя» Л.Мандзюк.

2. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

3. Розробка і розміщення завдань для учнів 6 – 11 класів

4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги.

5. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

  1. Рекомендації для батьків та учнів щодо дистанційної освіти (список корисних посилань)

https://lubchenko-tetyana.blogspot.com/2020/03/blog-post.html


8.00 – 14.00

Вівторок,

24.03.20

  1. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

  2. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

  3. Консультації з батьками в телефонному режимі.

4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги.

5. Опрацювання методично-фахової літератури.

6. Участь у вебінарі: «Суміщення та сумісництво - нагальні питання».

7. Опитування учнів про стан здоров’я.


8.00 – 14.00

Середа,

25.03.20

  1. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

  2. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

  3. Участь у вебінарі «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять» на сайті naurok.com.ua.

  4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги.

  5. Виховна хвилинка: «Як уберегтися від коронавірусу» https://www.youtube.com/watch?v=EmMD0qkUFPs

  6. Консультації з батьками в телефонному режимі.

  7. Участь учнів в інтернет олімпіаді з хімії на

освітньому порталі «На урок».


8.00 – 14.00

Четвер,

26.03.20

  1. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

  2. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

  3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

  4. Участь учнів в інтернет олімпіаді з хімії на

освітньому порталі «На урок».

  1. Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями.

  2. Виховна хвилинка (на вайбері). «Правила безпеки – правила життя».

https://www.youtube.com/watch?v=a_dlA0xHOC0



8.00 – 14.00

П’ятниця,

27.03.20

  1. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

  2. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги.

4. Участь у вебінарі: «Від прийому до звільнення: психологічні аспекти».

5. Виховна хвилинка (на вайбері). «Світ професій – мій вибір, мій успіх». https://www.youtube.com/watch?v=WlM1_S9rIWs

6..... Перегляд інформаційно-методичної літератури.



8.00 – 14.00

Понеділок,

30.03.20

  1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

  2. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

  3. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

  4. Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями.

  5. Розробка і розміщення завдань для учнів 6 – 11 класів.

  6. Опитування учнів про стан здоров’я.


8.00 – 14.00

Вівторок,

31.03.20

  1. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

  2. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

  3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

4. Ознайомлення учнів в соцмережі, групі в вайбері з заходами профілактики коронавірусу

5. Виховна хвилинка (по вайберу). Права і обовязки дітей.https://www.youtube.com/watch?v=zRR0XiriGp4

6. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.

8.00 – 14.00

Середа,

01.04.20

  1. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету хімії https://www.youtube.com/watch?v=Ssn53BJSGDE&list=PLtZcZP-6SmQ5P0JiSnTjqTRsHrHOU37fG

3. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

5. Участь у вебінарі: Як підготувати вчителя до сертифікації

6. Психологічна хвилинка. Робота з батьками (у вайбері). Поради психолога: Чим зайняти дітей під час карантину

  1. Участь учнів в інтернет олімпіаді з хімії на

освітньому порталі «На урок».

8.00 – 14.00

1

Четвер,

02.04.20

  1. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

  2. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

  3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

  4. Опрацювання методично-фахової літератури.

  5. Виховна хвилинка: «Міфи і факти від коронавірусу» з посиланям https://www.youtube.com/watch?v=Eydr7OMeqF4

  6. Підготовка та підбір матеріалів до запланованих у квітні виховних заходів.

8.00 – 14.00

П’ятниця,

03.04.20

  1. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

  2. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

  3. Корекція календарно-тематичного планування.

  4. Індивідуальні консультації онлайн для учнів, які потребують допомоги.

5. Перегляд інформаційно-методичної літератури.

6. Участь у вебінарі: «Психологічний антикорона-вірус: як налаштуватися на дистанційну роботу, споживати інформацію та опиратися паніці».



8.00 – 14.00







Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.