Індивідуальний план на період карантину

Опис документу:
Індивідуальний план роботи викладача коледжу під час карантину дає змогу працювати якісно, чітко і професійно. Розробляється викладачем у взаємодії із здобувачем освіти за наявності необхідних для цього ресурсів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Золочівський фаховий коледж Львівського національного аграрного університету

Індивідуальний план роботи на період карантину

викладача циклової комісії загальноосвітніх дисциплін

___________________Галабуди Любови Михайлівни_______________

(прізвище, ім’я, по батькові)

з/п

Дата

Зміст роботи

Результат

1.

12.03

Складання плану роботи на період карантину

Індивідуальний план роботи на період карантину

Самоосвітня діяльність (пошук інструментів та ресурсів дистанційного навчання), створення (оновлення ресурсу дистанційного навчання студентів)

Розроблений ресурс для дистанційного навчання (сайт, блог, платформа дистанційного навчання тощо) https://galabudazfklnay.blogspot.com/

2.

13.03

Дистанційне консультування студентів щодо навчання на період карантину

Підбір, розробка і розміщення навчальних матеріалів для студентів на період карантину

Оновлений ресурс дистанційного навчання https://galabudazfklnay.blogspot.com/s

3.

16.03

Індивідуальні консультації для студентів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (скайп, вайбер, телефон тощо)

Перевірка виконаних студентами робіт, надання зворотного зв’язку

https://www.viber.com/ru/

Робота з навчальною документацією

4.

17.03

Підбір, розробка і розміщення навчальних матеріалів для студентів на період карантину

Оновлений ресурс дистанційного навчання https://galabudazfklnay.blogspot.com/

Підготовка до онлайнового заняття в синхронному режимі

https://www.skype.com/uk/

Додаткові види діяльності

5.

18.03

Розробка дидактичних матеріалів

Підготовка матеріалів для модульних контрольних робіт з української літератури для студентів І курсу (групи ВПР-106) (підбір тестових завдань).

Проведення онлайн-бесіди на тему: «Чемними бути намагаємось, карантину не лякаємось»

 https://dostupnaosvita.com.ua/video-lessons 

6

19.03

Участь в онлайн спілкуванні з Любомирою Мандзій, заступницею МОН про організацію роботи педагога у період карантину.

Виховна година «Хай буде легко. Дотиком пера»(присвячена до святкування 90-річчя Ліни Костенко).

https://mon.gov.ua/ua/events/19-bereznya-lyubomira-mandzij-rozpovist-pro-organizaciyu-roboti-vchiteliv-pid-chas-karantinu-takozh-vidpovist-na-zapitannya-pid

7

20.03

Збір та обробка виконаних завдань,

відповідей студентами з укр.мови та

літератури та англійської мови.

Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber завдань для студентів на період карантину. Тести із ЗНО онлайн.

8

23.03

Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання.

Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber завдань для студентів на період карантину.

Консультації з батьками в телефонному режимі.

Проведення бесіди на тему: « Раціональне харчування - запобігання хворобам»

https://www.youtube.com/watch?v=GTKbyU_DNa8&list=PL47_m_Ga4AecRwakQxh6RU75b6o8GPeU1

https://vseosvita.ua/site/out?url=https%3A%2F%2Fyoutu.be%2Fv94JGKKdvkY

9

24.03

Корекція календарно-тематичного

планування з української мови і літератури та англійської мови на ІІ семестр

10

25.03

Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання .

Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber завдань для студентів на період карантину.

Підбір і розробка завдань для перевірки студентів засвоєння матеріалу.

11

26.03

Участь у вебінарі «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу».

https://www.youtube.com/watch?v=fFP0d3r9ecQ

12

27.03

Оновлення сайту (блогу) викладача

https://galabudazfklnay.blogspot.com/

13

30.03

Складання плану-графіка самоосвіти та елементів дистанційної роботи на період призупинення освітнього процесу.

Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber завдань для студентів на період карантину.

Проведення бесіди «Жити за законами держави»

14

31.03

Підбір завдань (самодиктантів з української мови), публікація допису на блог та розсилка для студентів І курсу (групи ВПР-106, ТВТ-101) в мережі Viber.

15

01.04

Проведення індивідуальних консультацій для студентів (батьків, колег) щодо дистанційного навчання

16

02.04

Опрацювання фахової літератури журнали «Вивчаємо українську мову» і «Українська мова та література», «Англійська мова»

Підготовка матеріалів для модульних контрольних робіт з української мови для студентів І курсу (групи ТВТ-101) (підбір диктантів та тестових завдань).

http://www.kamts1.kpi.ua/ru/node/842

17

03.04

Підготовка матеріалів для модульних контрольних робіт з іноземної мови(англійської) для студентів І курсу (групи ВПР-106) (підбір тестових завдань).

Упорядкування папки виховних заходів (конспектів занять тощо)

18

06.04

Створення особистої сторінки на сайті«Всеосвіта»

Виховна година на тему «Організація освітнього процесу в умовах карантину у режимі он-лайн»

«Всеосвіта»

19

07.04

Складання тестових завдань для студентів

https://galabudazfklnay.blogspot.com/p/blog-page_95.html

20

08.04

Підготовка матеріалів для модульних контрольних робіт з української літератури для студентів І курсу (групи ВПР-106) (підбір тестових завдань).

21

09.04

Самоосвіта: опрацювання фахової літератури, підготовка матеріалів для публікації у фахових журналах «Вивчаємо українську» і «Українська мова та література в школі»,

22

10.04

Робота з іноземними сайтами, щодо методів та технологій викладання англійської мови.

23

13.04

Індивідуальні консультації для студентів, які,потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber завдань для студентів на період карантину. Отримання інформації від батьків про стан здоров`я дітей.

Перегляд матеріалів на освітніх інтернет- ресурсах

Психологічна консультація на подолання паніки під час карантину.

https://mltk.co.ua/%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%BB%D0%B0/

24

14.04

Вивчення нових наукових ідей, найактуальніших педагогічних проблем у відповідності до науково-методичної теми «Підвищення грамотності студентів на заняттях української мови та літератури шляхом використання інноваційних технологій»

25

15.04

Співпраця з батьками з питань контролю за виконанням студентами завдань дистанційного навчання.

26

16.04

Онлайн консультації з студентами і батьками з питань дистанційного навчання. Перевірка виконання завдань з української мови та літератури і англійської мови.

27

21.04

Підготовка матеріалів для модульних контрольних робіт з іноземної мови(англійської) для студентів ІІ курсу (групи ВПР-201) (складання тестів формату ЗНО).

Робота з документацією ( упорядкування папки виховних заходів куратора групи)

Виховна година на тему: «Великдень – свято християнських родин»

28

22.04

Запуск Мовного Інстаграм-марафону 24/7  (щоденна публікація в сторіс 24-х тестів з української мови чи літератури за розділами навчальної програми: орфографія, фразеологія, морфологія, синтаксис, культура мови, пунктуація, фонетика, будова слова, цитати з творів, паспорт творів (тема / ідея / ключові слова, географія, жанр, історія написання), автори творів, літературні родини, присвяти та епіграфи до творів,теорія літератури,угрупування,напрями.), статистика (за групами)!!!

29

23.04

Консультації онлайн зі студентами І курсу (групи ВПР-106,ТВТ-101) з питань організації роботи із самодиктантами в мережі Viber.

30

24.04

Консультації онлайн зі студентами ІІ курсу (ВПР- 201) з питань підготовки до ЗНО в мережі Instagram

31

27.04

Розсилка завдань для студентів ІІ курсу ( групи ВПР-201) в мережі Telegram.

Бесіда на тему: «Навчися планувати свій день»

32

28.04

Підбір завдань зі сайту (сервіс Web 2.0 для підтримки процесів навчання та викладання за допомогою невеликих інтерактивних модулів (вправ); публікація допису на блог, розсилка для студентів І та ІІ курсу, методичні рекомендації щодо виконання завдань.

LearningApps.org (інтерактивні та мультимедійні навчальні блоки 

33

29.04

Консультації онлайн зі студентами ІІ курсу (ВПР-201) з питань підготовки до ЗНО в мережі Instagram.

34

30.04

Підготовка матеріалів для модульних контрольних робіт з української мови для студентів І курсу (групи ВПР-106) (підбір диктантів та тестових завдань).

35

04.05

Пошукова робота в мережі Інтернет. Самоосвітня робота в мережі Інтернет.

Дистанційна онлайн- консультація для студентів.

Виховна година на тему: «Материнська любов – найсвятіша»

36

05.05

Робота з документацією. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести студентами та фото звітів

37

06.05

Оновлення сайту (блогу) викладача

https://galabudazfklnay.blogspot.com/

38

07.05

Повторення і опрацювання науково-методичних рекомендацій.

Складання тестових завдань з української мови .

Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber завдань для студентів на період карантину.

39

08.05

Індивідуальні консультації з студентами щодо виконання завдань дистанційно.

40

12.05

Розробка та розміщення завдань для студентів ВПР -106, 201

Онлайн консультації, телефонний зв'язок  з студентами і батьками з питань дистанційного навчання

Робота з методичною літературою

41

13.05

Підготовка та систематизація завдань з предмету іноземна мова для здобувачів освіти груп АІ-307. Складання інтерактивних тестів для студентів по відповідних темах.

Онлайн консультації з студентами. Розсилка завдань з англійської мови

42

14.05

Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами  для дистанційного навчання

Розміщення завдань у соціальній мережі Viber

43

15.05

Перевірка та фіксування результатів роботи студентів групи ВПР-201 з іноземної мови.

44

18.05

Перегляд записів вебінарів на тему: «Організація роботи під час карантину»

Бесіда на тему: «Не можна лікувати тіло, не лікуючи душу».

45

19.05

Перегляд матеріалів на освітніх інтернет –ресурсах.

Розробка тестових завдань на тему:«Present Simple and Present Continuous»

Опрацювання фахової літератури

46

20.05

Підбір завдань та відеороликів відповідно до заданої теми.

Розміщення завдань у соціальній мережі Viber

47

21.05

Продовжити розробляти та  підбирати матеріали до вивчення та перевірки тем відповідно до робочого плану. 

48

22.05

Підготовка та систематизація завдань з предмету іноземна мова для студентів груп АІ-306. Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання. Консультування по телефону студентів ,які не мають доступу до Iнтернет.

49

25.05

Підготовка та систематизація завдань з предмету укр.мова для студентів груп ТВТ-101 .

Опрацювання матеріалів з інтернет ресурсів для підготовки до ЗНО з предмету укр.мова.

Виховна година на тему: «Пам’ятай, минуле, заради майбутнього»

Інтерактивні вправи з української мови та літератури (підготовка до ЗНО)

50

26.05

Розміщення в соціальній мережі Viber завдання для перевірки мовних знань і вмінь з теми.(англ. мова) Вебінар: «Як організувати дистанційне узагальнення знань та підбиття підсумків навчального року».

51

27.05

Продовжити розробляти та підбирати матеріали до вивчення та перевірки тем.

52

28.05

Оновлення сайту (блогу) викладача

https://galabudazfklnay.blogspot.com/

53

29.05

Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber завдань для студентів на період карантину

01.06

Опрацювання додаткової науково-популярної літератури та підвищення теоретичного та наукового рівня.

Виховна година на тему: «1 червня – Міжнародний день захисту дітей»

http://oblosvita.com/strichka/15976-1-chervnya-mzhnarodniy-den-zahistu-dtey.html

02.06

Онлайн консультації з студентами ВПР-201 групи, підготовка до ЗНО. Упорядкування документації куратора групи

03.06

Консультації з студентами ВПР-106 групи і батьками в телефонному режимі

Надання додаткової літератури студентам за допомогою Viber

04.06

Підготовка та систематизація завдань з предмету укр. мова для студентів груп ВПР-201. Складання інтерактивних тестів для студентів по відповідних темах.

Онлайн консультації з студентами. Розсилка завдань з української мови.

05.06

Робота з документацією. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести студентами та фото звітів

09.06-12.06

Підбиття підсумків навчального року.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00