і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Акція
Вебінарний безліміт
Заощаджуйте понад 5000грн

Замовляйте усі свідоцтва за вебінари (понад 90 вебінарів)

з 12 липня
до 25 липня
199грн
з 26 липня
до 15 серпня
299грн
з 16 серпня
до 31 серпня
399грн
Активуйте «Вебінарний Безліміт» та отримайте
30 днів необмеженого доступу до 90 вебінарів
Предмети »

«Індивідуальний підхід у вихованні особистості з високим рівнем громадянської свідомості , патріотизму й загальнолюдських цінностей»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

«Індивідуальний підхід у вихованні особистості з високим рівнем громадянської свідомості , патріотизму й загальнолюдських цінностей»

Виховання особистості має бути спрямоване перед усім на розвиток          патріотизму любові та поваги перш за все до своєї сім’ї, навчального закладу, міста, держави. І проблема в тому, що молодь поняття "патріотизму" розуміє поверхнево. Тому завдання сучасної школи – формування громадянина-патріота, здатного розбудувати суверенну Україну, творчої особистості з високим рівнем інтелектуального і  духовного розвитку. Громадянське виховання підростаючого покоління   глибоко національне за змістом і носить державостверджуючий   людинотворчий характер.

  За таких умов школа стає важливою ланкою виховання свідомих, активних, високоморальних громадян Української держави, місцем емоційно-психологічної захищеності і душевного комфорту особистості учня, конструктивної співпраці та взаєморозуміння, ланкою, де формується національна свідомість, громадська зрілість, соціальна відповідальність за долю Батьківщини, за свою роль у національно-культурному відродженні України, її розквіті.

Виховати громадянина означає підготувати підростаючу особистість до участі в розв’язанні начальних і перспективних завдань держави, до управління її справами і виконання функції громадського діяча та захисника Батьківщини. Для цього потрібно сформувати в нього комплекс особистісних якостей і рис характеру, що є основою специфічного способу мислення та спонукальною силою дій, вчинків, поведінки.

Організовуючи виховну роботу з патріотичного виховання, потрібно враховувати, що в Україні історично склався широкий спектр регіонально-політичних та регіонально-культурних відмінностей, існує неоднозначне ставлення населення до багатьох подій минулого та сучасності. Cаме патріотизм, громадянськість повинні об’єднувати українців, зберегти те, що протягом століть було нашою метою – незалежну державу. Одним із важливих об’єднавчих чинників у суспільстві може слугувати збереження культурної та історичної спадщини.

Патріотичне виховання у школі також здійснюється через систему позакласних заходів, зокрема проводяться ігри національно-патріотичного спрямування («Джура», «Ну-мо,хлопці!»), здійснюються екскурсії по «місцях пам’яті», проводяться відповідні науково-практичні конференції,семінари , реалізуються дослідно-експериментальна та пошукова роботи.

 З задоволенням приймають учні нашої школи участь у виховних заходах, присвячених козаччині. Щороку, в день Покрови, ми відзначаємо День козацтва. Проводимо конкурс на кращого знавця історії українського козацтва, спортивні змагання «Козацькі забави», готуємо козацьку кашу на шкільному подвір'ї. Були проведені вікторини «Люби і знай свій рідний край», «Хочу все знати і вміти», виховні години «Козацькому роду нема переводу», «Я - українець, і це звучить гордо».

Під час роботи літнього табору відпочинку з денним перебуванням «Барвінок» на базі закладу ми проводимо військово-спортивні змагання «Ну-мо,хлопці-козачата!» та розважальні заходи патріотичного спрямування.

Щороку учні нашої школи приймають участь у районному та міському спортивно - патріотичному фестивалі «Козацький гарт», який проходить під девізом «Щоб козацькому роду не було переводу, присягаємо на вірність Вітчизні й народу».

  « Мій рідний край - моя історія жива» - такий девіз екскурсійних поїздок, у які щорічно вирушають учні нашої школи. Запам'ятається всім подорож в козацький край - острів Хортицю, де учні знайомилися із славною , героїчною історією українського    козацтва,   яке    протягом    трьох   століть    визначало    напрямки економічного, культурного і політичного розвитку України.

Про цю першу демократичну республіку учні знають із уроків історії, літератури. Але побувати на Запорізькій Січі, пройнятися духом історичної минувшини велика честь для кожного, хто любить рідну землю, шанує її героїчне минуле. Діти відвідали фольклорно - етнографічний кінний театр «Запорозькі козаки», що розмістився в заповідних глибинах південної частини острова Хортиці.

Побували  діти  і   в  відомому  на  весь  світ  селі  Петриківці,  яке  славиться народними майстрами художнього розпису.

 Щорічно 9 травня  приходимо  до пам’ятника загиблим солдатам у Великій Вітчизняній війні на урочистий мітинг, щоб відзначати   Велику Перемогу.

Учні неодноразово відвідували міський музей «Іловайськ», «Хроніки нашого міста» та музично-драматичний театр ім..Л.Українки.

Вже традиційною для школи стали зустрічі з учасниками антитерористичної операції на сході України «Герої живуть поруч» та відправка посилок воїнам АТО.

У нашій школі ведеться велика робота щодо вивчення традиційних свят, обрядів, побутової культури, народної творчості, народних ігор, діалектів рідного краю.  Учні  записують свідчення від старожилів селища.

Традиційні народні і шкільні заходи :

  • Спортивні змагання «Козацький гарт»

  • Свято до дня Святого Миколая, «Різдвяні колядування», свято Осені.

  • Уроки народознавства «Пісня – душа народу», «Квіти – окраса землі».

  • 4. Уроки народознавства

  • 5.Конкурси віршів, малюнків «Козацькому роду нема переводу», «Мальовнича Україна»,

  • 6.Екскурсії  рідним краєм.

  • 7. Зустрічі з талановитими й цікавими людьми краю «Славні імена  

  • земляків».

  • 8. Пошуково – дослідницька робота: «Моя батьківщина - Україна».

  • 9. Усний журнал: «Пам’ятай: тільки мати й Вітчизна у світі одна»,  

  • «Державні та народні символи України.

  • 10. Розучування віршів, пісень про Україну.

  • 11. Літературно – музичні композиції до дня нородження видатних людей.

  • 12.Заочні подорожі «Сім чудес України», «Сім чудес Дніпропетровщини».

  • 13. Конкурси на кращих знавців рідної мови.

   Результати своєї роботи з національно – патріотичного виховання учнів      

   бачимо в :

  • впровадженні новітніх виховних технологій;

  • розробці колективних творчих проектів;

  • підвищенні національної свідомості підлітків;

  • соціальній, психологічній, фізичній адаптація учнів у суспільстві;

  • формуванні особистісних рис громадянина України;

  • розвитку індивідуальних особливостей і талантів .

   Всі учні почуваються комфортно у школі, з задоволенням приймають участь у виховних заходах, трудових акціях, тренінгах, мандруютьвизначними місцями України, відвідують вистави театрів, виставки, музеї.

Опис документу:
Виховання особистості має бути спрямоване перед усім на розвиток патріотизму – любові та поваги перш за все до своєї сім’ї, навчального закладу, міста, держави. І проблема в тому, що молодь поняття "патріотизму" розуміє поверхнево. Тому завдання сучасної школи – формування громадянина-патріота, здатного розбудувати суверенну Україну, творчої особистості з високим рівнем інтелектуального і духовного розвитку.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Малюк у світі економіки та фінансів»
Часнікова Олена Володимирівна
36 годин
590 грн
354 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти