Індивідуальний навчальний план роботи під час карантину

Опис документу:
Індивідуальний навчальний план роботи під час карантину включає в себе розробку плану згідно педагогічного навантаження,календарно-тематичного планування та розкладу занять.Розроблений даний план з німецької мови.Включає в себе такі класи:2,3,4.6,7.За підручником авторів: С.Сотникова та Г.Гоголєва.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Індивідуальний план роботи

під час карантину з 12.03 – 20.03 вчителя німецької мови Негровецького НВК І-ІІІ ст. ім. В.Росохи

Старости Ганни Іванівни

п/п

Дата

Навантаження.

Зміст роботи

Примітка

1.

12.03

2 год

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 2-го, 4-го класів та розміщення їх.

2. Розробка завдань для дистанційної форми навчання.

3.Консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання.

4. Розробка та опрацювання матеріалу з німецької мови для учнів 2 та 3 класів.

2 клас.Тема:Одяг.Прослухати аудіо запис до підручника(впр.1 с.91),Перегянути презентацію до теми,ознайомитися з ЛО та МЗ,вивчити пісеньку про одяг)

4 клас.Тема:»Це мої друзі» (опрацювати фонетичний матеріал впр.1 с.136, впр.3 с.136-прочитати і вставити пропущені слова)

5.Опрацювання методичних рекомендацій МУ щодо організації дистанційного навчання з німецької мови

Підручники С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 2, 4 кл. Перегляд презентації.

Прослуховування аудіо запису.

Мобільний зв'язок .Viber-групи

Інтернет-ресурс:You Tube

2.

13.03

5 год.

1.Робота зі шкільною документацією.

2.Онлайн консультації з учнями 6-А,6-Б,7 класів. Індивідуальні завдання для учнів.Робота з картками.Складання діалогів за зразком.

3.Розробка тестів для учнів 6-го класу. Тема: „Подорож потягом“

4.Складання завдань для учнів 7-го класу. Тема: «Спортивне забезпечення»

5.Розробка та пояснення завдань для учнів 3 класу.Тема:»Святкування дня народження»,вивчити пісню «Zum Geburstag»,повторити порядкові числівники до 31.Записати дату дня народження.

6.Розробка завдань та пояснення до них для учнів 4 класу.Тема:»Улюблений одяг.»Повторити назви одягу та кольорів.Впр.1-3 с.138.

Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 3,4,6,7 кл. Перегляд презентацій.

Мобільний зв'язок .Viber-групи

Інтернет-ресурс:You Tube

Тести на освітній платформі «Всеосвіта»

3.

16.03

2 год.

1. Перевірка домашного завдання учнів 6-А,6-Б класів.

2. Пошук матеріалів для створення презентації на тему: „Враження від подорожі“

3. Онлайн консультації з учнями 6-тих класів.

4.Читання та аудіювання впр.3-5 с.156-158(записати відповіді у зошит)

5.Інтерактивна взаємодія – онлайн між учасниками освітнього процесу.

Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» , 6 кл.

Перегляд презентацій.

Мобільний зв'язок .Viber-групи.

Інтернет-ресурс:You Tube

4.

17.03

5 год.

1.Склалання інтерактивних тестів для учнів 6-го класу. Тема: «Пригоди під час подорожі»

2. Опрацювання фахової літератури.

3. Складання інтерактивних тестів для учнів 7-го класу. Тема: Спортивні пропозиції.“

4.Створення презентації для учнів 3-го класу «Запрошення на вечірку.» ,перегляд презентації та створення запрошень на вечірку. Речення з модальними дієсловами.

5. Онлайн консультації з учнями 2-го класу.

Тема:»Так багато одягу»

Називати предмети одягу в однині і множині,говорити вголос нові ЛО. Виконання фонетичних вправ. Аудіювання: впр.1.с.93.

Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 2,3,6,7 кл.

Перегляд презентацій.

Мобільний зв'язок .Viber-групи.

Інтернет-ресурс:You Tube

Тести на освітній платформі «Всеосвіта»

Газета « Deutsch»

Аудіо супровід до підручників.

5.

18.03

1 год.

1. Створення презентації для учнів 7-го класу «Спортивні змагання.»

2.Перевірка робіт учнів 7-го класу.

3.Читання на картках.

4.Аудіювання впр.4, с.121-122(записати відповіді у зошит)

Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова», 7 кл.

Інтернет ресурси.

6.

19.03

2 год.

1.Опрацювання фахової літератури.

2.Робота з підручниками та робочими зошитами.

Розробка та виготовлення флеш карток для учнів 2-го класу. «Одяг. Що ти любиш носити?»

Формування навичок читання з карток. Описувати одяг за кольором. Перегляд презентації про одяг та кольори. Робота у робочому зошиті. Підписати одяг та замалювати.

3. Складання завдань для учнів 4-го класу. Тема: «Хто так одягнений?»

Робота з підручником. Виписати нові ЛО Та за допомогою презентації вивчити нові ЛО.Впр.1,с.141.,Намалювати свій улюблений одяг і підписати назви одягу.

Підручники С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 2,4 кл. Перегляд презентації.

Мобільний зв'язок .Viber-групи

Інтернет-ресурс:You Tube

7.

20.03

5 год

1.Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання.

2. Підготовка до годин спілкування.

3.Розробка тестових завдань для учнів 6 класів. Тема: «Подорож навколо світу.»

4. Виготовлення роздаткового матеріалу по темі:«Präteritum», 6 клас

5. Розробка та розсилка завдань для учнів 3-го, 4-го, 6-го,7-го класів.

6. Складання інтерактивних тестів для учнів 6-го класу по темі «Eine Weltreise»

5. Перевірка робіт учнів 3-го, 4-го,7-го класів.

6.Презентація для 3 класу до теми: »Святкова вечірка. Вітальна листівка». Виготовлення вітальної листівки за зразком. Вивчити римування, впр.6,с.123.

7. Створення презентації для учнів 7-го класу на тему «Олімпійські ігри»

Скласти розповідь за темою.

8. Розробка уроку для 4-го класу по темі:»Одяг і дозвілля»

Опрацювання матеріалів з підручника.Впр.1-2,с. 144,Робота над помилками.

Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 3,4,6,7 кл. Перегляд презентацій.

Мобільний зв'язок .Viber-групи

Інтернет-ресурс:You Tube

8.

23.03

2 год.

1.Самоосвіта.Пройшла підвищення кваліфікації за видом «Вебінар» (дистанційно) на тему :»Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину»

Освітня платформа:»Всеосвіта»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00