Індивідуальний аркуш оцінювання діагностичної роботи з української мови (списування)

Опис документу:
Свідоме списування - це один з видів формування орфографічної навички молодших школярів, яка сприяє розвитку зорової пам'яті, орфографічної пильності, техніки письма, вміння порівнювати написане зі зразком. Індивідуальний аркуш оцінювання діагностичної роботи допоможе виявити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу, внести конкретні корективи і пропозиції щодо удосконалення навчальної діяльності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Індивідуальний аркуш оцінювання діагностичної роботи

з української мови (списування)

учня(-иці) 2класу(прізвище,ім’я, по батькові)______________________________________Дата____________

Має значні успіхи + +

Демонструє помітний прогрес +

Досягає результату з допомогою вчителя v

Ще потребує значної допомоги !

Характеристика

результатів

Має значні успіхи

Демонструє помітний прогрес

Досягає результату з допомогою вчителя

Ще потребує значної допомоги

І. Змістова лінія «Взаємодіємо письмово»

ГРАФІЧНІ НАВИЧКИ ПИСЬМА (каліграфія) ГІГІЄНІЧІ ПРАВИЛА

1.

Використовує правильний правопис рукописними буквами(форма літер,розмір, нахил, поєднання)

2.

Записує слова та речення,дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення

3.

Перевіряє написане,виявляє і виправляє графічні недоліки письма самостійно

4.

Дотримується гігієнічних правил (посадка за партою, правильне положення ручки в руці,зошита на парті )

5.

Культура оформлення письмової роботи (охайність, розбірливість, розміщення записів, дописування рядка,дотримання лівого поля, абзацу)

6.

Дотримується алгоритму списування:

- прочитати

- виділити орфограми

- повторити

- записати, диктуючи собі

- перевірити

- звірити запис із зразком

7.

Швидкість письма(відповідає встановленій нормі письма)

ГРАМОТНІСТЬ

8.

Орфографічні та пунктуаційні помилки:

  • недописування букви в кінці слова,пропуск букв,заміна ,повторення тієї самої букви

  • написання слів(разом,окремо)

  • з подовженими приголосними

  • перенос слів

  • написання великих літер

  • інші помилки

9.

Перевіряє написане з метою : перевірки правопису, правильності розділових знаків, граматики тощо

ІІ. Сформованість ключових і предметних компетентностей (уміння проводити самоаналіз,самооцінку, організовувати і контролювати свою навчальну діяльність тощо )

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!