Індивідуальні картки з української мови (5 клас). Конструювання речень зі звертаннями

Опис документу:
Індивідуальні картки містять вправи з української мови на визначення вміння побудови речень зі звертаннями та розуміння понять про їх класифікацію (поширені та непоширені). Матеріал призначений для учнів 5 класу. Його можна використовувати в якості додаткового завдання для поглиблення, систематизації та узагальнення знань школярів, а також як додаткове індивідуальне д/з.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Індивідуальні картки з української мови

(5 клас)

Конструювання речень зі звертаннями

Індивідуальна картка №1

Конструювання речень зі звертаннями

1. Перебудуйте речення так, щоб іменники у називному відмінку (підмети) стали звертаннями. Підкресліть поширені звертання.

1. Вітер грає зеленими кронами дерев.

2. До школи поспішали любі першокласники.

3. На урочистих заходах завжди лунає прекрасна українська пісня.

4. Марійка та Дмитрик привітали дідуся зі святом.

5. До тихої річеньки дітки приходять щодня.

2. Складіть і запишіть речення з поданими звертаннями.

  1. Люба мамо.

  2. Чудовий рідний краю.

  3. Шановний Олександре Петровичу.

Індивідуальна картка №1

Конструювання речень зі звертаннями

1. Перебудуйте речення так, щоб іменники у називному відмінку (підмети) стали звертаннями. Підкресліть поширені звертання.

1. Вітер грає зеленими кронами дерев.

2. До школи поспішали любі першокласники.

3. На урочистих заходах завжди лунає прекрасна українська пісня.

4. Марійка та Дмитрик привітали дідуся зі святом.

5. До тихої річеньки дітки приходять щодня.

2. Складіть і запишіть речення з поданими звертаннями.

  1. Люба мамо.

  2. Чудовий рідний краю.

  3. Шановний Олександре Петровичу.

Індивідуальна картка №2

Конструювання речень зі звертаннями

1. Перебудуйте речення так, щоб іменники у називному відмінку (підмети) стали звертаннями. Підкресліть непоширені звертання.

1. Влітку Олексій прочитав пригодницьку повість „Таємниця козацької шаблі” Зірки Мензатюк.

2. Ласкаве сонце заглядає до школярів у клас.

3. На інший берег річки пішла сестричка Тетянка.

4. До мого рідного краю вернулася весна.

5. Сонячного ранку дівчата заспівали чудову веснянку.

2. Складіть і запишіть речення з поданими звертаннями.

1. Моя люба сестричко.

2. Прекрасна наша мово.

3. Яскраве сонечко.

Індивідуальна картка №2

Конструювання речень зі звертаннями

1. Перебудуйте речення так, щоб іменники у називному відмінку (підмети) стали звертаннями. Підкресліть непоширені звертання.

1. Влітку Олексій прочитав пригодницьку повість „Таємниця козацької шаблі” Зірки Мензатюк.

2. Ласкаве сонце заглядає до школярів у клас.

3. На інший берег річки пішла сестричка Тетянка.

4. До мого рідного краю вернулася весна.

5. Сонячного ранку дівчата заспівали чудову веснянку.

2. Складіть і запишіть речення з поданими звертаннями.

1. Моя люба сестричко.

2. Прекрасна наша мово.

3. Яскраве сонечко.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток життєво-професійної ефективності особистості в освітньому процесі НУШ: технології, методики, вправи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.