До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
5
міс.
1
1
дн.
2
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Індивідуальні картки "Вживання апострофа"

Опис документу:
Індивідуальні картки "Вживання апострофа" призначені для використання на уроках української мови. Можна використовувати для перевірки засвоєння матеріалу з даної теми вкінці уроку, а також як індивідуальну роботу біля дошки

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Вживання апострофа

Картка №1

1. Замість крапок уставте апостроф (де потрібно).

Бур...ян, бур...я, мавп...ячий, міжгір...я, пір...я, матір...ю, посв...ята, кур...єр, хутор...янин, на подвір...ї, рез...юме, кр...якати, В...ячеслав, Р...єпін, в...юн, з...їзд, р...яд, тьм...яний, гар...ячий, черв...як, солов...ї, моркв...яний, в...язати, Лук...ян.

2. Утворіть прикметники від поданих слів, підкресліть апостроф (де потрібно). Наприклад, дерево – дерев’яний.

Камінь- ______________, тьма - ________________,

торф - ______________, соловей - ________________,

зоря - ______________, вода - ________________.

Вживання апострофа

Картка №2

1. Замість крапок уставте апостроф (де потрібно).

Здоров...я, риб...ячий, р...ясний, гар...ячий, солов...ї, солов...єм, черв...як, сурм...яний, арф...яр, пор...ятунок, бур...як, п...ятниця, зв...язати, п...ю, б...ється, кр...юк, з...єднати, м...язи, ім...я, В...ячеслав, цв...ях, р...ятувати, п...ять, р...ябий.

2. Утворіть прикметники від поданих слів, підкресліть апостроф (де потрібно). Наприклад, торф - торф’яний.

Трава - _________________, дерево - ________________,

мед - _________________, солома - ________________,

дерево - _________________, мавпа - _________________.

Вживання апострофа

Картка №3

1. Замість крапок уставте апостроф (де потрібно).

М...язистий, з...їсти, цв...ях, Лук...янець, матір...ю, бур...як, пор...ятунок, р...кзак, опам...ятатися, дріб...язок, спр...ямувати, кам...яний, узгір...я, кур...ява, під...їхати, мавп...ячий, під...їхати, верхів...я, Мар...яна, р...юмсати, ім....я, медв...яний, р...юкзак, б...юро.

2. Утворіть прикметники від поданих слів, підкресліть апостроф (де потрібно). Наприклад, дерево – дерев’яний.

Олово - ________________, морква - ______________,

кров - ________________, Різдво - ______________,

риба - ________________, лев - ______________.

Вживання апострофа

Картка №4

1. Замість крапок уставте апостроф (де потрібно).

Р...юкзак, гар...ячий, матір...ю, від...ємний, зор...я, черв...як, тьм...яний, в...язка, Лук...янович, св...ято, пор...ятунок, пір...їна, під...їхати, св...ятковий, кр...юк, бур...ячиння, матір...ю, р...ясний, роз...яснити, р...ядок, Львів...янин, черв...ячок, об...єкт, пів...яблука.

2. Утворіть прикметники від поданих слів, підкресліть апостроф (де потрібно). Наприклад, дерево – дерев’яний.

Тьма- _____________, торф - _______________,

без язика - _____________, риба - _______________,

соловей - _____________, вода - _______________.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Малюк у світі економіки та фінансів»
Часнікова Олена Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.