! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Індивідуальні картки для перевірки знань

Опис документу:
Запитання і завдання підібрано згідно програмних вимог. Під час самостійної роботи діти мають змогу пригадати вивчений матеріал, виконані практичні завдання, виконані проекти і дати відповідь на запитання. Запитання мають різний характер : відкритий тип і закритий. Така робота розвиває мислення, память.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Природознавство, 3 клас

«Вода»

 

І варіант

 

1. Вода – це ……… . Вона може перебувати у таких станах……

………………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………..

 

2. Властивості води: …………………………………………………….

……………………………………………………………………………..

 3.У воді не розчиняються :……………………………………………….

………………………………………………………………………………..

4.При якій температурі вода замерзає ?....................................................

 

ІІ варіант

1.Лід – це ………. …… води, пара – це ……. ……… води, питна вода –

це ………. ……. Води.

2. Запиши властивості води: __________________________________

__________________________________________________________

 

3. У воді розчиняються:…………………………………………………………

……………………………………………………………………………………..

4.При якій температурі відбувається танення льоду?.........................................

Природознавство, 3 клас

«Повітря»

І варіант

1.Продовжи речення:

Повітря – це ……………………………………………………………………..

2..Напиши, які речовини входять до складу повітря:

…………………………………………………………………………………….

3 .Яке твердження є неправильним.

а) тепле повітря розширюється і піднімається вгору;

б) холодне повітря стискається і опускається вниз;

в) тепле повітря стискається і опускається вниз.

4.Допиши: 

Направлений рух повітря – це………………………………………………….

5.Як дихають рослини?....................................................................................

……………………………………………………………………………………

 

ІІ варіант

1.  Властивості повітря.

……………………………………………………………………………………….

2. Чому м’яч не тоне у воді?

……………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………

3. Яке твердження є неправильним?

а) при нагріванні повітря розширюється;

б) товстий шар повітря захищає Землю;

в) повітря білого кольору.

4. Як дихають люди? ……………………………………………………………………………………

5. Чому виникає вітер?............................................................................................

………………………………………………………………………………………

 

«Корисні копалини. »

І варіант

1.Доповни речення: корисні копалини – це ……………………………………………………………………………………………….…………………………………………………………………………………………………….

 

2.Доповни схему.

Корисні копалини

___________

Рудні

___________

____________

____________

 

____________

____________

 

графіт

глина

 

3.Які корисні копалини людина використовує на будівництві ?

……………………………………………………………………………………….

4.Яку корисну копалину користуються на уроках в школі?

……………………………………………………………………………………….

 

ІІ варіант

1.Доповни речення: корисні копалини – це………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

2.Доповни схему.

Корисні копалини

___________

__________

Нерудні

____________

____________

 

мідна руда

алюмінієва руда

 

__________

__________

 

3.Яку корисну копалину людина використовує для опалення ?

……………………………………………………………………………………….

4.Які способи добування корисних копалин тобі відомі?.............................................................................................................................................................................................................................................................

«Грунти

І варіант

1.Допиши: ґрунт – це …………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………..

2. Основна властивість ґрунту - ………………………………………………..

3.Склад грунту:

а) повітря, перегній, граніт, вода, пісок, глина;

б) вода, перегній, повітря, граніт;

в) перегній, повітря, вода, пісок, глина.

4.Як довести ,що у грунті є вода? ..................................................................................................................

5.Як називається ґрунт, багатий на перегній?

а) піщаний; б) чорнозем;             в) глинистий.

 ІІ варіант

 

1.Допиши: ґрунт – це …………………………………………………………………………………….

2.Допиши: основна властивість ґрунту?....................................................................................................................................................................................................................

3.Що не входить до складу ґрунту?

а) повітря, вода, пісок, мінеральні речовини;

б) крохмаль, цукор;

в) перегній, пісок, глина.

4. Як довести, що у грунті є повітря?

…………………………………………………………………………………….

5.Які бувають грунти?...............................................................................................................................................................................................................................................................

Індивідуальні картки для перевірки знань

На уроках природознавства

3 клас

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності практичного психолога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись