Зараз в ефірі:
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Індивідуальна навчальна програма з математики для дитини з інтелектуальними порушеннями. 2 клас. 2 семестр.

Математика

Для кого: 2 Клас

20.01.2021

239

15

0

Опис документу:
Індивідуальна навчальна програма з математики для дитини з інтелектуальними порушеннями, яка навчається у інклюзивному класі ЗНЗ. 2 клас. 2 семестр. Дитина з інтелектуальними порушеннями навчається разом з усіма дітьми класу, з допомогою асистента.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Індивідуальна навчальна програма

2 семестр

Навчальний предмет: математика (4 години на тиждень)

Тема: числа. Дії з числами. Прості задачі.

Довгострокові цілі: за допомогою конкретного матеріалу учениця утворює числа другого десятка; порівнює числа в межах 20; за вказівкою вчителя на конкретному матеріалі додає та і віднімає в межах 20 без переходу через десяток; з мінімальною підказкою вчителя розрізняє парні та не парні числа, число 0, круглі числа – 10,20; розв’язує прості арифметичні задачі на знаходження суми, остачі прикладає зусилля для покращення результату роботи.

Короткострокові цілі .

Методи оцінювання Дата та прогрес

15.01-01.02

Учениця:

  • утворює, читає, записує, порівнює числа в межах 20;

  • рахує в межах 20 в прямому і зворотному порядку, від заданого до заданого числа, рівними числовими групами;

  • визначає десятковий склад числа;

  • з допомогою вчителя читає та записує приклади на додавання та віднімання в межах 20 без перехода через розряд;

  • з допомогою конкретного матеріалу виконує приклади на збільшення та зменшення числа на декілька одиниць;

  • розрізняє одноцифрові та двоцифрові числа;

  • з допомогою вчителя називає та розрізняє структурні компоненти задачі: умова, числові дані, запитання, розв’язок та відповідь;

  • з допомогою вчителя виконує дії додавання та віднімання в межах 20 без перехода через розряд;

  • розв’язує приклади на одну арифметичну дію;

  • за допомогою вчителя намагається записувати розв’язування задачі у вигляді приклада

03.02

Зразки робіт, спостереження,

контрольний аркуш

Тема: просторові відношення. Геометричні фігури .

Довгострокові цілі: учениця користується позначеннями: см, дм; з допомогою вчителя виконує дії з іменованими числами, розв’язує арифметичні задачі на одну дію; самостійно може накреслити промінь, відрізок; самостійно називає, розпізнає, креслить кути: прямий, гострий, тупий; вміє креслити трикутник, прямокутник, квадрат за даними вершинами; самостійно може виміряти довжину та ширину, запропонованої вчителем фігури; прикладає зусилля для покращення результату роботи.

Короткострокові цілі .

Методи оцінювання Дата та прогрес

08.02-16.01

Учениця:

  • розв’язує приклади на одну арифметичну дію;

  • розрізняє одиниці вимірювання довжини: сантиметр, дециметр, метр;

  • самостійно користується лінійкою, мірною стрічкою,

  • самостійно може виміряти предмет;

  • під контролем вчителя вимірює за допомогою лінійки довжину відрізка в сантиметрах, дециметрах;

  • під контролем вчителя вміє будувати відрізок даної довжини;

  • під контролем вчителя вміє будувати промінь;

  • наслідуючи дії вчителя вміє креслити трикутник, прямокутник, квадрат за даними вершинами;

  • ознайомлена з поняттям кут;

  • під контролем вчителя, наслідуючи дії однокласників, утворює різні види кутів з підручного матеріалу;

  • з допомогою вчителя креслить кути: прямий, гострий, тупий

16.02

Зразки робіт, спостереження, бесіда з дитиною

Тема: числа. Дії з числами.

Довгострокові цілі: на прохання вчителя самостійно називає компоненти дії на додавання та віднімання; розв’язує прості арифметичні задачі на знаходження суми, остачі, які мають відношення «менше на…», «більше на…»; прикладає зусилля для покращення результату роботи.

Короткострокові цілі .

Методи оцінювання Дата та прогрес

17.02-10.03

Учениця:

  • з допомогою вчителя утворює, читає, записує, порівнює числа в межах 20;

  • разом з класом рахує в межах 20 в прямому і зворотному порядку, від заданого до заданого числа, рівними числовими групами;

  • визначає десятковий склад числа;

  • з допомогою вчителя читає та записує приклади на додавання та віднімання в межах 20 без перехода через розряд;

  • за допомогою вчителя намагається записувати розв’язування задачі у вигляді приклада;

  • з допомогою вчителя називає компоненти дії додавання: доданок, доданок, сума;

  • з допомогою вчителя може називає компоненти дії віднімання: зменшуване, від’ємник, різниця

09.03

Зразки робіт, бесіда з дитиною, контрольний аркуш

Тема: математичні вирази. Рівності. Нерівності. Величини. Час

Довгострокові цілі: з допомогою вчителя орієнтується в часі за годинником (годинна стрілка); самостійно визначає дату за календарем; самостійно визначає кількість днів у місяці за календарем; прикладає зусилля для покращення результату роботи.

Короткострокові цілі

Методи оцінювання Дата та прогрес

12.03-26.03

Учениця:

  • з допомогою вчителя розрізняє види стрілок: годинна, хвилинна, секундна;

  • називає порядок днів тижня, кількість діб у тижні;

  • з допомогою вчителя розв’язує прості арифметичні задачі на знаходження суми, остачі, які мають відношення «менше на…», «більше на…»;

  • розв’язує приклади на одну арифметичну дію;

  • за допомогою вчителя намагається записувати розв’язування задачі у вигляді приклада.

24.03

Спостереження,

зразки робіт, контрольний аркуш.

Тема: числа. Дії над числами. Просторові відношення. Геометричні фігури. Коло і круг

Довгострокові цілі: на прохання вчителя самостійно називає компоненти дії на додавання та віднімання; самостійно записує та розв’язує приклади на одну арифметичну дію в межах 20 без переходу через розряд; розв’язує прості арифметичні задачі на знаходження суми, остачі, які мають відношення «менше на…», «більше на…»; прикладає зусилля для покращення результату роботи.

Короткострокові цілі .

Методи оцінювання Дата та прогрес

05.04-18.05

Учениця:

  • з мінімальною підказкою вчителя читає, записує, порівнює числа в межах 20;

  • разом з класом рахує в межах 20 в прямому і зворотному порядку, від заданого до заданого числа, рівними числовими групами;

  • визначає десятковий склад числа;

з мінімальною підказкою записує та розв’язує приклади на додавання та віднімання в межах 20 без перехода через розряд;

  • під наглядом вчителя намагається записувати розв’язування задачі у вигляді приклада;

  • з допомогою вчителя називає компоненти дії додавання: доданок, доданок, сума;

  • з допомогою вчителя називає компоненти дії віднімання: зменшуване, від’ємник, різниця;

  • за допомогою вчителя розрізняє геометричні фігури: трикутник, квадрат, прямокутник, коло круг.

18.05

Спостереження, бесіда з дитиною, контрольний аркуш

Тема: величини. Маса (кілограм). Вартість.

Довгострокові цілі: учениця користується позначеннями: кг, грн; самостійно називає номінали грошових купюр; з допомогою вчителя виконує дії з іменованими числами, розв’язує арифметичні задачі на одну дію; прикладає зусилля для покращення результату роботи.

Короткострокові цілі .

Методи оцінювання Дата та прогрес

27.10-13.11

Учениця:

  • розв’язує приклади на одну арифметичну дію;

  • з допомогою може порівняти масу предметів: легший, важчий;

  • самостійно називає номінали грошових купюр;

  • на запитання вчителя пояснює для чого потрібні гроші

13.11

Зразки робіт

Тестові завдання

Умовні позначення:

О – учень оволодів умінням, досяг високої мети;

СП – спостерігається суттєвий прогрес;

НП – спостерігається незначний прогрес;

ПН – прогресу в досягненні визначеної мети немає.

Методи оцінювання:

Бесіда з дитиною

Зразки робіт

Спостереження

Контрольні аркуші

Тестові завдання

Стандартні тести

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.