Зараз в ефірі:
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Індивідуальна навчальна програма з математики для дитини (адаптована) із математики для дитини із ЗПР. 2 клас. 2 семестр.

Математика

Для кого: 2 Клас

31.01.2021

315

28

0

Опис документу:
Індивідуальна навчальна програма з математики для дитини (адаптована) із математики для дитини із ЗПР. 2 клас. 2 семестр за підручником Гісь, Філяк. Дитина із ЗПР працює разом з іншими учніми, з допомогою асистента.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Індивідуальна навчальна програма

2 семестр

Навчальний предмет: математика (4 години на тиждень)

Тема: Числа. Дії з числами.

Довгострокові цілі: учень самостійно коментує виконання обчислень;

порівнює числа різними способами; подає числа у вигляді суми розрядних доданків; виконує дії додавання і віднімання чисел у межах 100; планує розв’язування сюжетної задачі; розв’язує прості і складені сюжетні задачі; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; шукає різні способи розв’язування задач; складає сюжетні задачі на одну і дві дії.

Короткострокові цілі .

Методи оцінювання Дата та прогрес

15.01-05.02

Учень з допомогою вчителя:

  • відтворює послідовність чисел у межах сотні;

  • утворює та порівнює числа різними способами;

  • визначає розрядний склад двоцифрового числа;

  • виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

  • володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100;

  • обчислює усно зручним для себе способом;

  • прогнозує результат додавання та віднімання;

  • перевіряє правильність обчислень;

  • визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення;

  • обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання;

  • подає числа у вигляді суми розрядних доданків;

  • читає умову задачі;

  • після прочитання умови може розповісти про що чи про кого йдеться у задачі;

  • розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

  • шукає різні способи розв’язування задач;

  • записує вираз для розвязання задачі;

  • складає сюжетні задачі на одну і дві дії.

03.02

Зразки робіт, спостереження,

контрольний аркуш

Тема: Просторові відношення. Геометричні фігури .

Довгострокові цілі: учень самостійно орієнтується на площині і в просторі; розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; обчислює довжину ламаної, периметр многокутника; називає елементи геометричних фігур; моделює геометричні фігури; креслить відрізки заданої довжини; користується інструментами для вимірювання величин; будує прямокутник (квадрат) на аркуші в клітинку; самостійно може знайти третє число за сумою двох перщих.

Короткострокові цілі .

Методи оцінювання Дата та прогрес

08.02-16.01

Учень під наглядом вчителя:

  • співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур;

  • вимірює сторони геометричних фігур;

  • розрізняє еометричні фігури об’ємні та

  • плоскі;

  • розрізняє одиниці вимірювання довжини: см, дм, м;

  • розрізняє круг і коло;

  • самостійно користується лінійкою, мірною стрічкою,

  • самостійно може виміряти предмет;

  • під контролем вчителя вимірює за допомогою лінійки довжину відрізка в сантиметрах, дециметрах;

  • вміє будувати відрізок даної довжини;

  • наслідуючи дії вчителя вміє креслити трикутник, прямокутник, квадрат за даними вершинами;

  • під контролем вчителя, наслідуючи дії однокласників, утворює різні види кутів з підручного матеріалу;

  • з допомогою вчителя може обчислити периметр заданої фігури;

  • з допомогою може знайти третій доданок за сумою двох перших.

16.02

Зразки робіт, спостереження, бесіда з дитиною

Тема: Числа. Дії з числами. Математичні вирази. Рівності. Нерівності

Довгострокові цілі: : учень самостійно коментує виконання обчислень;

порівнює числа різними способами; подає числа у вигляді суми розрядних доданків; виконує дії додавання і віднімання чисел у межах 100; планує розв’язування сюжетної задачі; розв’язує прості і складені сюжетні задачі; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; шукає різні способи розв’язування задач; складає сюжетні задачі на одну і дві дії; знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви.

Короткострокові цілі .

Методи оцінювання Дата та прогрес

17.02-10.03

Учень з допомогою вчителя:

  • відтворює послідовність чисел у межах сотні;

  • утворює та порівнює числа різними способами;

  • визначає розрядний склад двоцифрового числа;

  • виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

  • володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100;

  • обчислює усно зручним для себе способом;

  • прогнозує результат додавання та віднімання;

  • перевіряє правильність обчислень;

  • визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення;

  • обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання;

  • подає числа у вигляді суми розрядних доданків;

  • читає умову задачі;

  • після прочитання умови може розповісти про що чи про кого йдеться у задачі;

  • розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

  • шукає різні способи розв’язування задач;

  • записує вираз для розв’язання задачі;

  • складає сюжетні задачі на одну і дві дії;

  • у підручнику вказує на вираз зі змінною;

  • може підставити задане значення змінної у вираз;

  • може розв’язати вираз зі змінною.

09.03

Зразки робіт, бесіда з дитиною, контрольний аркуш

Тема: Величини. Час

Довгострокові цілі: учень самостійно користується годинником (годинна, хвилинна стрілки) для визначення часу та планування своєї діяльності; самостійно визначає дату за календарем; самостійно визначає кількість днів у місяці за календарем; прикладає зусилля для покращення результату роботи.

Короткострокові цілі

Методи оцінювання Дата та прогрес

12.03-26.03

Учень з допомогою вчителя:

  • розрізняє види стрілок: годинна, хвилинна, секундна;

  • розв’язує вирази з іменованими числами;

  • використовує короткі позначення величин часу – год, хв, с.;

  • називає порядок днів тижня, кількість діб у тижні;

  • з допомогою вчителя розв’язує прості арифметичні задачі на знаходження суми, остачі, які мають відношення «менше на…», «більше на…»;

  • за допомогою вчителя намагається записувати розв’язування задачі у вигляді приклада.

24.03

Спостереження,

зразки робіт, контрольний аркуш.

Тема: Числа. Дії над числами. Таблиці множення і ділення.

Довгострокові цілі: учень самостійно використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення; виконує дії множення та ділення; коментує виконувані дії; використовує в обчисленнях переставний закон множення; розуміє сутність кратного порівняння чисел; користується здобутими знаннями у повсякденному житті.

Короткострокові цілі .

Методи оцінювання Дата та прогрес

05.04-18.05

Учень з допомогою вчителя:

  • розуміє сутність дій множення і ділення;

  • використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням;

  • використовує в обчисленнях правила множення і ділення з числами 1 і 0;

  • розуміє неможливість ділення на нуль;

  • застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення;

  • обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці;

  • прогнозує результат множення і ділення;

  • перевіряє правильність обчислень;

  • знаходить число, яке у кілька разів більше (менше) за дане;

  • розуміє сутність кратного порівняння чисел;

  • обчислює результат кратного порівняння чисел;

  • визначає невідомий компонент дій множення і ділення; обчислює його значення.

18.05

Спостереження, бесіда з дитиною, контрольний аркуш

Тема: Просторові відношення. Геометричні фігури. Коло і круг. Величини. Маса (центнер). Вартість.

Довгострокові цілі: учень самостійно вимірює і порівнює величини: масу, вартість; використовує їх короткі позначення - кг, ц, грн, к; називає номінали грошових купюр; оперує грошима в уявному процесі купівлі-продажу та в практичній діяльності

Короткострокові цілі .

Методи оцінювання Дата та прогрес

19.05.-28.05

Учень з допомогою вчителя:

  • може виміряти та порівняти масу предметів;

  • користується скороченим позначенням одиниць вимірювання маси (кілограм –

кг, центнер – ц);

  • виконує дії з іменованими числами;

  • користується електронними вагами для вимірювання маси

  • самостійно називає номінали грошових купюр;

  • на запитання вчителя пояснює для чого потрібні гроші;

  • з допомогою оперує грошима;

  • розрізняє круг і коло.

24.05

Спостереження,

Контрольний аркуш

Зразки робіт

Тестові завдання

Умовні позначення:

О – учень оволодів умінням, досяг високої мети;

СП – спостерігається суттєвий прогрес;

НП – спостерігається незначний прогрес;

ПН – прогресу в досягненні визначеної мети немає.

Методи оцінювання:

Бесіда з дитиною

Зразки робіт

Спостереження

Контрольні аркуші

Тестові завдання

Стандартні тести

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.