• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • ЯДС
  • Індивідуальна навчальна програма з інтегрованого курсу ЯДС для дитини з інтелектуальними порушеннями. 2 клас. 2 семестр

Індивідуальна навчальна програма з інтегрованого курсу ЯДС для дитини з інтелектуальними порушеннями. 2 клас. 2 семестр

ЯДС

Для кого: 2 Клас

20.01.2021

161

5

0

Опис документу:
Індивідуальна навчальна програма з інтегрованого курсу ЯДС для дитини з інтелектуальними порушеннями, яка навчається в інклюзивному класі ЗНЗ. 2 клас. 2 семестр. Дитина з інтелектуальними порушеннями навчається разом з усіма учнями, лише з допомогою асистента.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Індивідуальна навчальна програма

1І семестр

Навчальний предмет: Я досліджую світ (3 години на тиждень)

Тема: Природа взимку.

Довгострокова мета: учениця має уявлення про добові та сезонні зміни в природі; самостійно називає пори року та відповідні явища у живій та неживій природі взимку; розрізняє об'єкти неживої і живої природи; використовує знання про особливості будови та життєдіяльності живих організмів у повсякденному житті; з допомогою фіксує результати досліджень (експериментів).

Короткострокові цілі

Методи оцінювання.

Дата та прогрес

15.01-18.02

Учениця:

  • уважно слухає розповідь вчителя;

переглядає запропоновані вчителем медіа продукти;

  • за запитанням вчителя розповідає про сезонні ознаки зими;

  • за картками розпізнає свята зимового календаря;

  • дотримується правил безпечної поведінки на вулиці;

  • розповідає про дозвілля в сім’ї;

  • за малюнком наводить приклади: домашніх обов’язків; безпечної та небезпечної поведінки вдома та на вулиці;

  • дотримується елементарних правил поведінки у природі;

  • наводить приклади: предметів неживої і живої природи, рукотворних об'єктів;

  • за запитаннями вчителя називає: імена своїх товаришів; імена працівників школи;

  • підбирає власний одяг у відповідності до погоди.

18.02

Бесіда з дитиною,

зразки робіт у робочому зошиті,

контрольний аркуш

Тема: Природа навесні.

Довгострокова мета: учениця на запитання вчителя відповідає чому буває літо, осінь, зима, весна; за малюнками може розповісти про сезонні зміни у живій природі. може розповісти про погоду у різні пори року. Розрізняє об'єкти неживої і живої природи; виявляє готовність наслідувати моральні якості та позитивні риси характеру у повсякденному житті; використовує знання про особливості будови та життєдіяльності живих організмів у повсякденному житті; під наглядом вчителя бере участь у груповій роботі. Під наглядом (чи з допомогою) вчителя проводить експеримент.

Короткострокові цілі

Методи оцінювання.

Дата та прогрес

19.02-27.04

  • уважно слухає розповідь вчителя;

  • переглядає та з допомогою вчителя обговорює запропоновані медіа продукти;

  • за запитаннями вчителя і малюнками називає пори року, час доби та відповідні явища у живій та неживій природі у різні пори року;

  • має уявлення про добові та сезонні зміни в природі

  • під наглядом вчителя бере участь у груповій роботі;

  • за допомогою вчителя пояснює правила гігієни; дотримується їх;

  • дотримується правил поведінки у сім’ї;

  • з допомогою вчителя бере участь у груповій роботі;

  • дотримується правил поведінки в природі;

  • бере посильну участь в природоохоронній діяльності;

  • з допомогою використовує здобуті знання у повсякденному житті;

  • за малюнками впізнає свята з народного календаря;

  • з допомогою батьків готується до свята;

  • з допомогою може назвати 2-3 традиції святкування Великодня;

  • за малюнками розрізняє свійських та диких тварин;

  • наводить приклади свійських та диких тварин;

  • підбирає власний одяг у відповідності до погоди.

27.04

Бесіда з дитиною.

Спостереження

Зразки робіт у робочому зошиті

Тема: Природа влітку.

Довгострокові цілі: учениця на запитання вчителя відповідає чому буває літо, осінь, зима, весна; за малюнками може розповісти про сезонні зміни у живій природі. може розповісти про погоду влітку. Виявляє готовність наслідувати моральні якості та позитивні риси характеру у повсякденному житті; під наглядом вчителя бере участь у груповій роботі. Під наглядом (чи з допомогою) вчителя проводить експеримент.

Короткострокові цілі

Методи оцінювання.

Дата та прогрес

28.04-28.05

Учениця:

  • за запитанням вчителя розповідає про сезонні ознаки літа;

  • за допомогою вчителя може назвати 2-3 культурні пам’ятки рідного краю, зображені на фото чи картках; під час екскурсії чи перегляду відео;

  • з допомогою може пояснити поняття «ґрунт»;

  • з допомогою вчителя може висадити у ґрунт насіння, розсаду;

  • з допомогою доглядає кімнатні рослини;

  • дотримується правил безпечної поведінки на вулиці;

  • розповідає про дозвілля в сім’ї;

  • з допомогою використовує здобуті знання у житті.

20.05

Спостереження, бесіда з дитиною, зразки робіт у зошиті, контрольний аркуш

Умовні позначення:

О – учень оволодів умінням, досяг високої мети;

СП – спостерігається суттєвий прогрес;

НП – спостерігається незначний прогрес;

ПН – прогресу в досягненні визначеної мети немає.

Методи оцінювання:

Бесіда з дитиною

Зразки робіт

Спостереження

Контрольні аркуші

Тестові завдання

Стандартні тести

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.