Імідж закладу позашкільної освіти

Опис документу:
Пам'ятка для педагогічного колективу

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ІМІДЖ ЗАКЛАДУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

(пам’ятка для педагогічного колективу)

  • У всіх і в кожного є свій імідж!

  • Імідж і репутація – найцінніше майно школи.

  • Будь-який аспект вашої діяльності впливає на імідж ПНЗ, навіть якщо ви цього і не усвідомлюєте.

  • Звертайте увагу на дрібниці!

  • Імідж не можна купити. Його можна тільки створити.

  • Спочатку ви працюєте на імідж, а потім він працює на вас!

  • Імідж визначає перспективу розвитку.

  • Яким стане ваш імідж, залежить тільки від вас.

  • Покладайтеся на стратегічні цілі, а не на короткостроковий результат.

  • У вашого закладу має бути своя «родзинка», своє «обличчя».

  • Ви повинні відрізнятися від інших і всіляко підкреслювати цю відмінність.

  • Кожен вибирає те, що подобається тільки йому!

ОСНОВНІ ЧАСТИНИ ІМІДЖУ:

Фундамент – це ваші принципи, ваша філософія.

Зовнішній імідж – це те, як вас сприймає суспільство, ЗМІ, соціальні партнери.

Внутрішній імідж – відношення до закладу його учнів, персоналу, педагогів і керівників.

Невідчутний імідж – будується на відчуттях, це атмосфера, «дух» школи.

ПОБУДОВА ІМІДЖУ:

1. Ревізія принципів і цілей (Який образ хочемо мати в очах громадськості?) Зосередьтесь на потребах людей (дітей, батьків, педагогів).

2. Визначення довгострокових завдань (Що необхідно для цього зробити? Що змінити?) Подумайте про потреби, які ви повинні задовольнити.

3. Визначення конкретних заходів (Як змінити те, що хотілося б?) і розробка стандартів закладу, їх письмове оформлення. Стандарти – інструменти в руках колективу закладу, якими вони підтримують його імідж в очах суспільства. Стандарти визначають дії.

ЩО ВПЛИВАЄ НА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПНЗ В ОЧАХ ГРОМАДСЬКОСТІ?

  • Інформування громадськості про заклад

  • Суспільна діяльність ПНЗ, добродійність

  • Взаємини зі ЗМІ

  • Відгуки батьків і ВИПУСКНИКІВ

ПАМ'ЯТАЙТЕ!

83% рішень приймаються на основі візуальної інформації.

Перше враження залишається надовго!

Враховуйте думку батьків!

ЩО ГУБИТЬ ПОЗИТИВНИЙ ІМІДЖ ЗАКЛАДУ?

- Зневажливе відношення до батьків.

- Необов'язковість.

- Відсутність досягнень суспільного плану.

- Байдужість колективу.

- Невірна інформація, поширювана «скривдженими» відвідувачами ПНЗ

ЯК ЗБЕРЕГТИ ІМІДЖ?

Залишайтеся вірні тому, що ви заклали у фундаменті – цілі, принципи, стандарти.

Ніколи не жертвуйте довгостроковим іміджем ради легкого успіху.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
0
дн.
1
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!