і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в педагогічній практиці. Емоційний розвиток особистості засобами арт-терапії
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Іменники загальні і власні

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ТЕМА. Іменники загальні й власні. Велика буква і лапки у власних назвах

МЕТА: поглибити знання учнів про іменник як частину мови,про вживання великої літери та лапок у власних назвах, удосконалювати відповідні орфографічні вміння й навички; розвивати культуру усного і писемного мовлення, логічне мислення, пам'ять; виховувати відповідальне ставлення до вивчення української мови

ТИП УРОКУ: урок формування практичних умінь

ХІД УРОКУ:

І.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ.АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.Лінгвістична гра «Естафета»

Кожна команда одержує завдання записати на дошці у колонки слова. Учень, який написав слово, передає крейду іншому члену команди. Переможе та команда, яка швидше впорається із завданням і не допустить жодної помилки. Записати слова, що позначають:

  1. 2

Назви фруктових дерев Назви птахів

--Узагальнюючі запитання до класу:

1)На які питання відповідають записані слова?

2)До якої частини мови вони належать?

3)Яка частина мови називається іменником?

2.Розподільний диктант

Записати у 2 колонки іменники: назви істот та неістот

Земля, мураха, пісня, соловей, життя, футболіст, натхнення, бактерія, дівчатко,русалка

--Пояснити,за якими ознаками ви розподілили іменники у 2 колонки

ІІІ.ПОВІДОМЛЕННЯТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ

ІV.ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1.Слово вчителя

2.Робота з підручником.

Вивчення орфограми «Велика буква і лапки у власних назвах»- с.96

Впр. 224- списати слова, підкреслити орфограму

3.Словниковий диктант з коментуванням

Тарас Григорович Шевченко, річка Либідь, Дніпро, оповідання «Лось»,Чорне море, Сатурн, сузір’я Великої Ведмедиці, журнал «Соняшник», Різдво, Будинок культури, Новий рік, назва нашого села; прізвище та імя письменника, якого вивчаємо на уроці укр.. літератури; твір, який вивчаємо

4.Творча робота

Доберіть власні іменники до запропонованих загальних. Складіть 2 речення. Поясніть правопис власних назв

Письменник…,поет…, артист…, місто…, художній твір…, річка…, країна…, цукерка…

5.Лінгвістична задача

Складіть пари речень так, щоб в одному вживалась власна назва, а в іншому—загальна. Поясніть уживання великої та малої літер

Роман—роман Кривий Ріг—кривий ріг дружба—«Дружба»

6.Лінгвістична гра

Ставши в коло,називати по черзі слова- власні назви, причому наступне слово має починатися на ту літеру,на яку закінчується попереднє. Хто не може назвати,вибуває з гри

Київ

V.Підбиття підсумків уроку

Рефлексія

Закінчіть речення:

--Мені подобається тема, що вивчається тим, …

--Я добре розібрався в…

--У мене виникають труднощі…

V.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Вивчити правила с.96; вправа 225 (письмово)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Урок формування практичних умінь
  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Українська мова
  • Клас
    5 Клас, 6 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    105
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    AS429024
  • Вподобань
    0
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь