Ігровий калейдоскоп "Чарівна квітка"

Опис документу:
Година спілкування розкриває значення естетичного виховання у молодших школярів засобами бесіди, сюжетно-рольової гри, поетичної хвилинки, елементами хореографічного та музичного мистецтва, що сприяють виховному процесу, пробуджують пізнавальний інтерес, естетичність. Мета заняття навчити дітей бачити красу навколо себе, цінувати красу,вчитися бути красивими. Матеріал допоможе співпраці вихователя та учнів, стане у пригоді вчителям етики та естетики, класним керівникам.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Ігровий калейдоскоп «Чарівна квітка»

Мета: навчити підростаюче покоління цінувати красу; вчитися бути красивими, бачити красу навколо себе; створити відповідну емоційну атмосферу заходу, який дасть поштовх дітям до створення прекрасного навколо себе власноруч.

Форма проведення: ігровий калейдоскоп

Місце проведення: класна кімната

Обладнання: Музика з к/ф "Мій ласкавий та ніжний звір» http://muzlishko.ru/mp3, Пісня Наталії Май «Кап-кап» » https://mp3folder.org.ua  , вірш Надії Красоткіної «Учися бачити красу», макет бутона квітки, шість пелюсток, «чарівна скринька», дзвіночок, парфуми, статуетка танцюючої пари, сердечко,лялька,шишка, картина, пазли з паперу, свічка, подарунок з цукерок.

Хід проведення

І Вступна частина. Очікування.

Під музичний супровід Музика з к/ф "Мій ласкавий та ніжний звір» http://muzlishko.ru/mp3 вчитель декламує вірш «Учися бачити красу» Надії Красоткіної

Учися бачити красу

Краса у небі голубому,
Де білі плавають хмарки.
Краса у сонці золотому,
У полі та біля ріки.
Краса у кетягах калини,
Що червоніють край вікна.
Краса і в тому є , дитино,
Що в світі ти така одна!
Краси у лісі є багато,
Та й в кожній квіточці вона.
І де росте сосна крилата,
І павутинка, мов струна.
Поглянь на синє-синє небо,
На листя, квітку й на росу,
Уважно глянь навколо себе
І вчися бачити красу!

  • Діти, про що був вірш?

  • З чим для вас асоціюється краса?

  • Що красивого є у нашому оточенні, в класі, в сьогоднішньому нашому одязі?

  • Як на вашу думку, про що ми сьогодні будемо спілкуватися?

  • А що ви очікуєте від нашої сьогоднішньої розмови?

(учні формулюють свої очікування,вчитель записує на дошці)

ІІ Оголошення теми, мети заняття

  • Гляньте довкола себе, а що у нас незвичайного є у нас в класі?

У нас – бутон квітки, а розквітнути вона може лише з вашої допомоги. Якщо наша квіточка розквітне на протязі нашої години спілкування, значить - ми вміємо бачити красу, цінувати красу та вміємо бути красивими. І кожна наша пелюстка – це наше завдання.

Отож запрошую вас поспілкуватися у формі ігрового калейдоскопу «Чарівна квітка»

ІІІ Основна частина заходу

  1. Перша пелюстка – «Чарівна скринька»

  • Діти, а чи можемо ми побачити і відчути красу, створити красу в усьому, що нас оточує?

У мене є чарівна скринька, у якій знаходяться різні предмети. Давайте спробуємо зрозуміти,яку красу нам дають ті чи інші предмети.

(В скриньці знаходяться: дзвіночок – краса звуку, парфуми- краса запаху, статуетка танцюючої пари – краса руху, сердечко - краса почуттів або внутрішня краса, лялька – зовнішня краса, шишка - краса природи, картина – краса побаченого)

Як багато краси нас оточує і ми щодня з цим живемо. Давайте будемо намагатися щодня знаходити хвилинку часу щоб помилуватися нею,відчувати і цінувати її.

  1. Друга пелюстка – «Музичного мистецтва»

Нещодавно, ми з вами жили і відтворювали красу звуку у - тижні мистецтва,який проходив у стінах нашої школи. Давайте ми з вами пригадаємо цю красу і приємні миттєвості звуку.

Пісня Наталії Май «Кап-кап»

https://mp3folder.org.ua › 

Хмарка біла-біла в небі голубім

Раптом потемніла і почувся грім,

Дощик не барився, він співав пісні,

У вікно настукував мені.

Дощик капає зі стріхи, кап-кап-кап,

Я ступає тихо-тихо, кап-кап-кап,

Сумно йти мені по суші, кап-кап-кап,

Я гуляю по калюжах, кап-кап-кап...

Крапельки сріблясті - дощику, привіт!

Умивають рясно цілий білий світ,

Всім навколо сумно, я одна сміюсь,

Я дощу ні краплі не боюсь.

Дощик капає зі стріхи, кап-кап-кап, |

Я ступає тихо-тихо, кап-кап-кап, |

Сумно йти мені по суші, кап-кап-кап, |

Я гуляю по калюжах, кап-кап-кап... | (3)

Кап-кап-кап... Кап-кап-кап...

Кап-кап-кап... Кап-кап!

  1. Третя пелюстка – «Творча»

А як же діти без краси створеної віками? Краси, яку ми бачимо щодня, але можливо вона для нас звична і ми не звертаємо на неї особливої уваги.

  • Хто творить кару?

Давайте і ми всі побудемо трішки митцями і спробуємо створити картини.

(діти складають картини з паперових пазлів, прикріплюючи на листок формату А5)

  • Що ви відчуваєте від картини?

  • З якою із рис красоти вона асоціюється?

  1. Четверта пелюстка – «Внутрішня краса»

Ми з вами прослухали приємну музику, побачили красиві речі,відчули себе митцями – створюючи картину. І все це відтворювало – зовнішню красу. Ми розмовляли про зовнішню красу, але є ще краса,яку ми не можемо відчути – це наша внутрішня краса.

А в чому прихована краса внутрішня?

Давайте ми з вами спробуємо за місяць до Нового року, Різдва коли трапляються різні дива, збуваються мрії і бажання побути трішки чарівниками і побажати внутрішньої краси.

(вчитель передає запалену свічку одному з учнів промовляючи «Якби я був(ла) чарівником я подарувала б людям більше ….(добра, любові, щедрості, поваги, оптимізму, турботи і так далі)» учень наступному учневі і знову до вчителя)

Отож нехай чарівний вогник найкращих людських якостей, які ми щойно озвучили палахкотять і ваших сердечках незгасимим теплим полум’ям.

  1. Пята пелюстка – «Краса руху»

Внутрішня краса, завжди породжує зовнішню красу. Неймовірним краси зовнішньої є краса руху. Зараз ми з вами пригадаємо танець,який також став окрасою нашого шкільного тижня мистецтв.

(діти виконують вальс під музичний супровід -  Музика з к/ф "Мій ласкавий та ніжний звір» http://muzlishko.ru/mp3

  1. Шоста пелюстка – «Релаксація. Насолода»

І як ви помітили у нас лишилась остання пелюстка.

  • Скажіть, що ви відчули від сьогоднішнього заняття?

Отож ми побачили красу, відчули красу, а ще краса має – смак. А який смак ми дізнаємось,коли ми створимо віночок із наших маленьких квітів які є у кожного із вас. (діти прикріплюють квіти у формі віночка утворюючи слово –насолода)

Насолода – смак солодкого, приємного,смачного. І я вам хочу подарувати цей смак. Адже на Україні є хороша традиція, коли є гості то їм дарують подарунки.(один із учнів роздає присутнім подаруночок з цукерків)

5

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00