Ігрові завдання для активізації уваги й підвищення емоційного підьому.

Опис документу:
Ігрові завдання для активізації уваги й підвищення емоційного підьому. Особисті спостережень доводять,що застосування прийомів мобілізації уваги на протязі уроку підвищують зосередженість учнів і активізують іх пізнавальну діяльність в навчанні фізичними вправами.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Досвід і наукові дослідження свідчать,навчальний процес на уроках фізичної культури пов'язаний з підвищенням фізичного і нервово-емоційного напруження та постійною мобілізацією психічних функцій( сприйняття,увага,пам'ять).ДоведеноЮщо управління увагою єоднією з важливих умов підвищення ефективності навчання.( Л.С Виготський, П.Я Гальперін , С.С Левітіна, К.К Платонов)

Ігрові завдання для активізації уваги й підвищення емоційного підьому.

  1. « Клас , струнко!» «Клас ,ліворуч!» і т.д.

Команда виконується,якщо перед нею буде слово «Клас» 5-7 команд і підводяться підсумки.

  1. «Уважний учень»

  • По команді «один»- упор присівши,

  • «два» -упор лежачі,

  • «три» -упор присівши,

  • «чотири»-вистрибнути до гори.

Команди подаються в різному порядку.

  1. «Ми чуємо».

Вправа виконується учнями тільки та,яку показує викладач,команда може бути інша.Наприклад , « Руки -до гори!» а, викладач показує «Руки-вниз!»

  1. «Зміна напрямку».

Викладачем подається команда «біг у колоні по одному», а за сигналом ,змінюється напрямок на протилежний.

  1. «Знайди відмінності»

Викладач викликає двох учнів .Викликані учні приймають вихідні положення,але не одинакові. Наприклад: один-широка стійка ніг,права рука нагору,ліва вперед.Інший – стійка на правій нозі,ліва рука на тулуб,права рука нагору. Клас дивиться й запам'ятовує положення учнів,а потім повертається кругом. Викладач вносить деякі зміни в положення викликаних учнів. По команді викладача ,клас знову повертається кругом та відгадує що змінилось.

Завдання проводиться 3-4 рази.

Дані психолого-педагогічної літератури і моїх спостережень також доводять,що застосування прийомів мобілізації уваги на протязі уроку підвищують зосередженість учнів і активізують іх пізнавальну діяльність в навчанні фізичними вправами.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
3
міс.
0
7
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!