! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Ігрова програма "Космічна мандрівка"

Опис документу:
За допомогою цікавих конкурсних занять учні отримують знання про космос, планети, сонячну систему

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Космічна мандрівка

ігрова програма для учнів 4-х класів

Мета:

  • Узагальнити і систематизувати знання про Космос;

  • Закріпити вміння конструювати ціле з частин;

  • Закріпити уявлення про будову Сонячної системи, повторити назви планет;

  • Розвивати логічне мислення, творчу уяву, мовлення, память, увагу;

  • Сприяти розвитку самостійних суджень у висловленні власних думок.

Хід програми:

Ведучий:

Наша планета – Земля.

Щира вона і багата.

Гори, ліси і поля –

Наша домівка, малята.

- Сьогодні ми з вами вирушимо в політ над Землею.

На сцену вибігає Баба Яга.

Б.Я.: - Чи бачили Ви таке нахабство? Лечу я у гості, мрію про смачну вечерю, аж тут бац, і велика каструля прямо в мою ступу врізалася. І ось результат – ступи немає, і в мене синець!

- Зажди, бабусю, ця каструля нагадує нам…

- Літаючу тарілку!

- Чи це тарілка, чи сковорідка, а я здам її на металобрухт – гроші на нову ступу будуть!

- Не бурчи, бабусю! Хочеш з нами у політ?

- Я б полетіла…

- Діти, візьмемо Бабусю Ягусю з собою?

- Так!

Гра «Маленькі космонавти»

Для того, щоб підготуватися до польоту, нам слід розімятися.

Я буду говорити фрази і показувати певні рухи, а ви будете за мною повторювати. Домовились?

1. Подивились маленькі космонавти у віконце.

2. Всі космонавти роблять зарядку.

3. Всі космонавти гарні плавці.

4. А тепер сіли в човник і попливли по річці.

5. Наші космонавти не забули поснідати. Погладимо свої животики.

6. Залишилось одягнути скафандр.

7. І останнє тренування – центрифуга.

Ведучий: - Всі готові до польоту? Рушаймо до космічного майданчики. (Імітація ходьби під музику).

Ведучий: - Ось ми і на місці. Але де ж наша ракета? Що з нею сталося?

Гра «Склади пазл»

На сцену викликаються ___ учасників. Кожному дається малюнок (фотографія) ракети, розрізана на частинки. Завдання дітей – за 1 хвилину скласти ракету і приклеїти її на чистий аркуш. Хто найшвидше справиться з завданням – отримує зірочку.

Ведучий: - Молодці! Ракету ми склали. Але у нас знову проблема – зламався головний компютер і порушився весь цифровий ряд.

Гра «Склади код»

На сцену запрошуються ___ учасників. Діти отримують набори карток цифр «1», «2», «3», «4», «5», «6», «7», «8», «9», «10» та карток з зображенням геометричних фігур: квадрат, прямокутник, трикутник, овал, коло.

Завдання:

  1. Трикутник поставте над цифрою 7.

  2. Прямокутник – над цифрою, яка більша за 2 у 2 рази

  3. Овал – над цифрою, яка менша 9 у з рази

  4. Квадрат – над цифрою, яка більша 1 на 8

  5. Коло – над цифрою, яка більша за 1 у 5 разів.

  • Молодці! Ми склали секретний код і наша ракета запрацювала!

  • Космічна команда! До польоту готуйсь! Мотор завели! 5, 4, 3, 2, 1, пуск!

  • Увага! Увага! Ракета вийшла на трасу космічного польоту. Всім приготуватися до стану невагомості!

Гра «Невагома кулька»

Кожному ряду дається повітряна кулька. За сигналом вона передається кожному учню. Виграє той ряд, в якого кулька дійде першою до кінця ряду, але за умови, що кожна дитина братиме участь у її передачі.

Ведучий: А зараз я викликаю до себе ___ учнів.

Гра «Ланцюжок планет»

Дітям видаються набори з зображеннями планет Сонячної системи. Завдання дітей – скласти ланцюжок з планет у правильній послідовності.

Ведучий:

Ви, напевно, і не знали, що Сонце –

Це велика зірка.

Здалеку вона нам сяє

Так привітно.

І навколо неї

Крутяться постійно

Марс, Земля, Венера,

І Меркурій швидкий.

Не забудь Юпітер

І Сатурн з Ураном,

А Нептун з Плутоном

Теж їм друзі гарні.

Сонце – зірку нашу,

І планет цих 9

Разом називають –

Сонячна система.

Баба Яга: Увага! Увага! На нас летить неопізнаний обєкт!

  • Діти, допоможіть його впізнати, відгадайте загадку:

В небі куля вогняна.

Має довгий хвіст вона.

Це не зірка, не планета,

Здогадалися - … (Комета)

  • Молодці!

  • Комета – це шматочки брудного льоду. Коли вони зявляються біля Сонця, то нагріваються, тануть і випускають хвіст газу та пилу. Тоді ми можемо їх побачити у небі.

Гра «Впіймай комету»

6

9

4

2

1

8

5

7

3

На слайдах показується цифра, яку огортає комета. Потім цифри змінюються швидше. Діти говорять цифри.

Планета «Память»

Дітям показуються картки різного кольору з написаними на них назвами планет. Після того, як всі планети названі, ведучий показую кольорову картку без напису, а діти повинні сказати, назва якої планети тут була записана.

Планета «Казкова»

Гра «З якої казки?»

  1. «Ішов дід лісом, а за ним бігла собачка. Та й загубив дід … Що він загубив?» (Рукавичку)

  2. «Дівчинка сподобалася Миші і Мишка сказала: «Ти можеш жити у мене всю зиму, тільки прибирай гарненько мої кімнати»…» («Дюймовочка»)

  3. «Добре, - каже Вовк, - я теж хочу провідати твою Бабусю…» («Червона Шапочка»)

  4. «Зайшла Маша в їдальню. Там побачила три миски з кашею. Перша миска була найбільшою, друга меншою, а третя – найменша…» («Три ведмеді»)

  5. «Закинув дід сітку в море і зловив…» («Про рибака і рибку»)

Планета «Фольклорна»

Діти обирають жанр – загадка, прислівя, скоромовка, лічилка, щедрівка. І в залежності від обраного розповідають приклад певного жанру.

Планета «Місяці»

Ведучий читає загадки про місяці року, діти відгадують.

Планета «Пташина»

  1. Ці птахи не бояться ні холоду, ні голоду. Ведуть кочовий спосіб життя. Полюбляють плоди хвойних дерев. (Шишкар)

  2. Маленька на зріст, не боїться холоду. Зимує в наших краях. Примітна за своїм жовтим кольором грудки. (Синичка)

  3. У цього птаха на голові «червона шапочка», має міцний дзьоб. Коли сидить на дереві, опирається на свій міцний хвіст. (Дятел)

  4. Це перелітний птах. Здебільшого живе в садах. Діти для нього будують будиночки. (Шпак)

  5. Цей птах чорного кольору. В народі його називають «Синоптиком», тому що за його поведінкою визначають погоду. (Ворона)

Планета «Природна»

Знайти зайве серед:

  1. Горобець, ящірка, синичка, ворона, страус

  2. Корова, заєць, сорока, кішка, ведмідь

  3. Дуб, береза, калина, сосна, яблуня

  4. Олень, косуля, бик, лось, вовк

  5. Окунь, щука, карась, тритон, сом

  6. Пролісок, підсніжник, жоржина, фіалка, тюльпан.

Планета «Краплиночка»

Зі слова «КАПЛИНОЧКА» скласти якомога більше іменників.

(Краплинка, лан, крапка, плин, пачка, кран, нора, пара, калач, чан, пил, рак, рана, рачок, качок, полин, лапа, кара, качка)

Ведучий: - Срібними ліхтариками мерехтять зорі. Це теж планети, тільки знаходяться вони дуже-дуже далеко від нас.

А зараз уявіть себе зірочками. Заплющіть очі. На небі спалахують зірочки – більші та менші. Замерехтіли наші зірочки – покліпайте очима. Зірочки розминають свої рученята-промінчики – підніміть свої руки вгору і покажіть свої зірочки.

Баба Яга: Ой, як багато зірок та планет! А серед них я вже бачу і нашу Землю.

  • Увага! Увага! Всім приготуватися до стану невагомості!

Гра «Невагома кулька»

Кожному ряду дається повітряна кулька. За сигналом вона передається кожному учню з кінця ряду на початок. Виграє той ряд, в якого кулька дійде першою до кінця ряду, але за умови, що кожна дитина братиме участь у її передачі.

Планета «Земля»

Ведучий: - Вітаю всіх з приземленням. Наша подорож завершилася. Ми виконали програму польоту. Мабуть, ви трішки стомилися. Давайте відпочинемо.

Глибоко вдихніть повітря: чисте і приємне, бо таке повітря є тільки на нашій Землі.

Нахиліться до струмочка, вмийте обличчя чистою, прозорою водою, бо така вода є тільки на нашій Землі.

Подивіться один на одного, усміхніться, бережіть один одного, бо такі діти є тільки на нашій Землі.

Дякую вам за участь у програмі! До нових зустрічей!!!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись