Ігри з LEGO "Так чи Ні"

Опис документу:
Ігри з LEGO "Так чи Ні" Діти вчаться: бути уважними і не відволікатися, орієнтуватися на площині, домовлятися з іншими, спрівпрацювати. • Переконайтеся, що ваш зразок містить цеглинки, які діти з легкістю можуть знайти. • Для ускладнення завдання можна змінити передавача інформації через певний проміжок часу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Гра «Так чи Ні»

1. Дитина 1 будує фігуру, проте може говорити лише «так» або «ні».

2. Дитина 2 повинна побудувати таку ж фігуру, задаючи питання, наприклад, «нижня цеглинка червоного кольору?» тощо.

Розташовуємо зі слів

Час виконання:

Діти вчаться:

бути уважними і не відволікатися, орієнтуватися на площині, домовлятися з іншими, спрівпрацювати.

Поради та хитрощі:

• Переконайтеся, що ваш зразок містить цеглинки, які діти з легкістю можуть знайти.
• Для ускладнення завдання можна змінити передавача інформації через певний проміжок часу.

Основні завдання:

1. Заздалегідь на аркуші паперу накресліть клітини розміром 1,5 см в ширину та 1,5 см в довжину. Розташуйте цеглинки на аркуші з клітинами (наприклад, як на малюнку). Заховайте їх від дітей.

2. Діти у групах (по 4-6) обирають дитину (Дитина 1), яка буде передавати інформацію групі. Група отримує координатну сітку, на якій необхідно будувати.

3. Дитина 1 підходить до координатної сітки з цеглинками, запам’ятовує розташування цеглинок і повертається до своєї групи. Дитина 1 розповідає про розташування цеглинок, щоб група могла відтворити ідентичний “візерунок”, при цьому Дитина 1 повинна тримати руки за спиною.

4. Дитина 1 може повертатися до координатної сітки з цеглинками, щоб переконатися, що вона все правильно запам’ятала.

5. Вправа продовжується, допоки діти не закінчать копіювати “візерунок”. Дорослий демонструє зразок, а діти порівнюють його зі своїми роботами.

Запитання до дітей

• Що легко/важко запам’ятати у фігурі, створеній дорослим?
• Які хитрощі допомогли вам запам’ятати?
• Чи легко було слідувати інструкціям товариша?
• Як ви можете допомогти один одному наступного разу?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Українська мова у професійній діяльності державних службовців. Публічна комунікація»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн