Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Командна гpa
Час виконання:
Діти вчаться:
спільно працювати над завданням, уявляти і творчо мислити, пояснювати що зробили та чого навчились.
Поради та хитрощі:
• У цій вправі найважливішим ета пом є обговорення після будування, тому виділіть на це достатньо часу.
• Коли групи обговорюють питання прислухайтеся до їхніх дискусій, якщо потрібно, допоможіть їм.
Основні завдання:
1. Діти у групах (по 4-6) будують будь-яку спільну конструкцію протягом 5-ти хвилин. Проте вони повинні робити це мовчки.
2. Коли час вичерпався, діти у групах обгово рюють такі питання:
• Хто перший почав будувати?
• Хто потім зрозумів, що будується, і якої форми буде конструкція?
• Хто завершив будівництво? (Хто поста вив останню цеглинку? Хто вирішив, що конструкція готова, можливо, до закін чення часу?)
• Як ви працювали в команді?
• Який внесок зробив кожен член коман ди?
• Чи всі задоволені результатом?
З. Підсумуйте обговорення питань зі всією групою дітей.
Варіант: Хто це? І Що це?
1. Команда домовляється між собою на що схожа створена ними модель.
2. Інша команда намагається відга дати, що вони побудували, задаю чи запитання.
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»