Ігри та вправи на розвиток мислення

Опис документу:
Ігри та вправи на розвиток мислення Проводяться ігри: "Спійманка" . "Що плаває, що тоне?" , Гра "Що трапилось?" , Гра "Яким буває?" , Гра "Пошук спільного" , Гра "Хто ким буде?" - данні ігри сприяють розвитку мислення у дітей. ,

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ігри та вправи на розвиток мислення

Гра "Спійманка"
Мета: розвиток критичного та логічного мислення. 
Повторіть назви посуду: тарілка, лопата, каструля, ніж. 
Скільки ніг у карася? 
Скільки крил у поросяти? 
Скільки крил в індика? ... . 
Скільки рук в їжака? 
Скільки яєць знайшов Петрик, якщо біла курочка знесла одне яйце, чорна одне, а півник цілих два? 
Скільки олівців у порожній коробці? 


Гра "Що плаває, що тоне?"
Мета: розвиток логічного мислення, спостережливості. 
Підбираємо предмети з металу, пластмаси й дерева: лінійки, ложки, ґудзики, олівці, цвяхи та ін. Пропонуємо дитині вгадати, що з нихіПотонє-, а що ні. Далі уперевіряємо, кидаючи їх у воду по черзі. 
Діти роблять висновок про те, з якого матеріалу зроблені предмети. 


Гра "Що трапилось?"
Мета: розвиток творчого мислення, уяви, мовлення. 
Потрібно скласти речення в розповідь: 
- По вулиці їхала машина тому в Діда Мороза була зелена борода, 
- Падав сильний сніг..., тому сьогодні наша кішка залишилася голодною. 
- Тато приніс маленьке цуценя тому ввечері довелося запалювати свічку. 
Гра "Яким буває?"
Мета: розвиток уміння виділяти властивості предметів, творчого мислення, мови. 
Потрібно придумати якнайбільше властивостей: яким буває будинок, дерево,.автомобіль, корабель, метелик, кішка. 
Наприклад, будинок буває великим, маленьким, дерев'яним, новим, старим. 


Гра "Пошук спільного"
Мета: розвиток мислення. 
Дітям пропонується два слова. Вони повинні знайти спільні ознаки. Наприклад: 
тарілка - сонце (форма); 
яблуко - помідор (форма); 
вазон - ялинка (колір). 


Гра "Хто ким буде?"
Мета: розвиток уваги, уяви, мислення, мовлення. 
Діти сидять у колі. Ведучий запитує по черзі кожну дитину: "Ким буде (чи чим буде) яйце, курча, хлопчик, жолудь, насінина, ікринка, гусениця, борошно, залізо, цегла, тканина, учень, хворий, дівчинка, брунька, цуценя, шкіра, теля, дошка, пташеня, козеня, ягня?" 
Під час обговорення відповідей важливо підкреслити можливість кількох варіантів. Наприклад, з яйця може бути пташеня, крокодил, черепаха, змія й навіть яєчня. Виграє той, хто назве найбільше варіантів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
790 грн