! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Ігри та вправи для ранкових зустрічей на тему "Весна"

Опис документу:
Ігри та вправи для ранкових зустрічей на тему "Весна". На допомогу вчителю підібрано ряд ігор та вправ, які можна використовувати під час проведення ранкових зустрічей. Вірші, руханки, пісні-веснянки - все те, що необїхідно для даної теми. Можна використовувати по 2-3 слайди на кожну ранкову зустріч.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Ігри та вправи для ранкових зустрічей на тему «Весна»
Слайд № 1

Ігри та вправи для ранкових зустрічей на тему «Весна»

Дружно читаємо Гріє землю сонечко, Ніжно примовляє: Прокидайтесь, квіточки, День весну стрічає! Просинайся, річечко, Посміхнись, струмочку Затанцюй...
Слайд № 2

Дружно читаємо Гріє землю сонечко, Ніжно примовляє: Прокидайтесь, квіточки, День весну стрічає! Просинайся, річечко, Посміхнись, струмочку Затанцюй нам гопака, Дощику - дзвіночку! Розливайся радісно По землі, проміння, Покривай сади й луги, Весняне цвітіння!

Уважно слухаємо Звучить пісня - «Веснянка» - Діти, яку пору року нагадує вам ця мелодія? - Чому так називається пісня? - Які ознаки весни згадано в...
Слайд № 3

Уважно слухаємо Звучить пісня - «Веснянка» - Діти, яку пору року нагадує вам ця мелодія? - Чому так називається пісня? - Які ознаки весни згадано в пісні? - У давніх слов’ян рік починався весною. Весну зустрічали радісно і пишно, з піснями, танцями, іграми. Ці пісні називаються веснянками.

- На дошці розвішені малюнки, на яких зображені явища природи. Нам потрібно залишити тільки ті, які притаманні весні. Гра «Буває не буває».
Слайд № 4

- На дошці розвішені малюнки, на яких зображені явища природи. Нам потрібно залишити тільки ті, які притаманні весні. Гра «Буває не буває».

Гра «Вгадай квітку за кольором» Вчитель називає будь-який колір, а діти пропонують відповідні назви весняних квітів. Білий — конвалія, пролісок, на...
Слайд № 5

Гра «Вгадай квітку за кольором» Вчитель називає будь-який колір, а діти пропонують відповідні назви весняних квітів. Білий — конвалія, пролісок, нарцис. Жовтий — кульбаба, мати-й-мачуха, лозові котики Блакитний — пролісок, сон, барвінок. Фіолетово-рожевий — медунка, фіалка, бузок

Психогімнастика на килимку - А зараз ми з вами погріємось під промінчиками нашого сонечка – заплющимо очі, відпочинемо, відчуємо тепло сонячних про...
Слайд № 6

Психогімнастика на килимку - А зараз ми з вами погріємось під промінчиками нашого сонечка – заплющимо очі, відпочинемо, відчуємо тепло сонячних промінчиків, вони лоскочуть нам долоньки, щічки. - Як же приємно грітися на сонці! Спокійно дихаємо – вдих, видих, вдих, видих, вдих, видих…. - Руки розслабились, ноги розслабились. Ваше тіло зовсім не напружене…. - Зробили глибокий вдих, відкрили очі, потягнулися і встали.

Відгадування загадок про птахів – вісників весни Першим я приніс весну.. Пробудив усе від сну Заспіваю під вікном Звуть усі мене… (шпаком) На даху ...
Слайд № 7

Відгадування загадок про птахів – вісників весни Першим я приніс весну.. Пробудив усе від сну Заспіваю під вікном Звуть усі мене… (шпаком) На даху моєї хаті Оселився птах цибатий. Довгий дзьоб і ноги має, Мишок, жабок, полюбляє Чемних діток із далека В кожен дім несе...(лелека)

Цікаво! - Найпершими з вирію повертаються жайворонки, за ними прилітають шпаки. Вони оселяються у шпаківнях, які для них виготовили люди. Потім при...
Слайд № 8

Цікаво! - Найпершими з вирію повертаються жайворонки, за ними прилітають шпаки. Вони оселяються у шпаківнях, які для них виготовили люди. Потім прилітають чайки та дикі гуси. - Чи не найдовший шлях долає лелека, який зимує на півдні Африки, близько 10 тис. км. долаючи. На переліт витрачає 2 місяці.

Гра «Посади рослину» Діти отримують карточки з написами «Сад», «Квітник», «Город», «Поле». Учитель промовляє слова-назви різних рослин, а учні мают...
Слайд № 9

Гра «Посади рослину» Діти отримують карточки з написами «Сад», «Квітник», «Город», «Поле». Учитель промовляє слова-назви різних рослин, а учні мають швидко показувати табличку відповідно до місця посіву (посадки). Наприклад, «пшениця», діти у відповідь показують табличку з написом «поле».

Гра «Плесни в долоні, коли почуєш правильну ознаку весни» - Діти загоряють, купаються, носять легкий одяг. - Припікає сонечко, тане сніг. - Під ног...
Слайд № 10

Гра «Плесни в долоні, коли почуєш правильну ознаку весни» - Діти загоряють, купаються, носять легкий одяг. - Припікає сонечко, тане сніг. - Під ногами шарудять сухі різнобарвні листочки. - Набухають бруньки, розпускаються на деревах листочки. - Люди збирають урожай фруктів, овочів. - З теплих країв прилітають птахи.

Малюємо весну - Як ви думаєте, які фарби треба взяти, щоб намалювати весну? - Покажіть відповідні цеглинки ЛЕГО. (Відповіді дітей: жовту – для сонц...
Слайд № 11

Малюємо весну - Як ви думаєте, які фарби треба взяти, щоб намалювати весну? - Покажіть відповідні цеглинки ЛЕГО. (Відповіді дітей: жовту – для сонця, синій – для неба, зелену – для листочків…)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності соціального педагога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись