Ігри - стимулювання духовного типу поведінки „Ми любимо один одного"для дітей старшого дошкільного віку.

Опис документу:
На початку року вихователь складає список днів народження усіх вихованців. Напередодні він повідомляє всіх про День народження дитини. Кожен має приготувати невеликий подарунок для іменинника, який, в свою чергу, повинен приготувати сюрприз для всіх. Наступного дня іменинника просять на деякий час вийти з кімнати. В цей час діти кладуть подарунки на його стіл. Коли він заходить, усі вітають його, а він дарує свій сюрприз.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ігри - стимулювання духовного типу поведінки

Ми любимо один одного"

(дні народження)

На початку року вихователь складає список днів народження усіх вихованців. Напередодні він повідомляє всіх про День народження дитини. Кожен має приготувати невеликий подарунок для іменинника, який, в свою чергу, повинен приготувати сюрприз для всіх. Наступного дня іменинника просять на деякий час вийти з кімнати. В цей час діти кладуть подарунки на його стіл. Коли він заходить, усі вітають його, а він дарує свій сюрприз.

Який мій друг"

Діти сідають у коло. Вихователь просить кожного подумати і назвати позитивну якість свого друга. Потім по черзі діти показують її рухами. Якщо одну якість називає більшість дітей, то вихователь пропонує їй оселитися в групі.

Виділяється окреме місце і віднині малюки знають, що це місце, наприклад, Доброти. По черзі вони можуть там сидіти, щоб бути добрими. Кожного тижня можна обирати нову якість.

Свято Розуміння"

Раз на місяць вихователь та діти проводять у групі Свято Розуміння. На це свято малюки запрошують своїх рідних, друзів. Попередньо готується концерт, у якому кожна дитина бере участь. На святі можна показати виставу, альбоми з малюнками вихованців.

Поділися з іншим"

Вихователь розповідає дітям, що в молодшій групі (або в дитячій лікарні) малюки потребують іграшок або книжок і просить їх принести не дуже потрібну їм іграшку чи книжку. Свої подарунки вихованці віддають іншим дітям. Протягом року можна організувати кілька таких відвідувань.

Ігри на розвиток емоційно-комунікативної сфери дітей

Піраміда любові"

Діти стають у коло. Вихователь говорить „Кожен із вас щось або когось любить. Я люблю... Розкажіть і ви кого і що ви любите" (розповіді дітей). „А зараз ми побудуємо піраміду любові із наших рук. Я назву того, кого я поважаю і покладу свою руку, потім кожний із вас називатиме того, кого він поважає і кластиме свою руку (діти будують піраміду любові). Ви відчуваєте тепло рук? Вам приємний цей стан? Подивіться, яка висока в нас вийшла піраміда. Висока, тому що ми поважаємо і нас поважають".

Сонячний зайчик"

Вихователь повідомляє, що він спіймав „сонячного зайчика", пропонує передати його по колу, щоб кожен міг зігрітися його теплом і з приємною усмішкою передати товаришу. Коли „зайчик" повертається до вихователя, він звертає увагу дітей на те, що за цей час „зайчик", зігрітий дітьми, виріс і не поміщається в долонях. „Зайчика" випускають, але кожний ловить частинки його тепла, ніжні промені сонця.

Різнокольоровий букет"

Кожна дитина називає себе квіткою і знаходить собі до пари іншу квітку, пояснюючи свій вибір. Потім усі „букетики" об'єднуються в один „букет" і водять хоровод квітів.

Вправи на розвиток образу „Я"

Вправа 1.

Дітям читається казка про чарівні люстерка. Після прочитаної казки пропонується дитині зобразити себе в 3-х люстерках. В зеленому - якою вона уявляє себе, в червоному - якою бачать люди, в блакитному - яка вона є. Що потрібно зробити, щоб в усіх дзеркалах було однакове зображення?

Вправа 2.

Дитині пропонується уважно подивитися на себе в дзеркало. „Уважно подивись на себе в дзеркало, дай відповідь на запитання - якого кольору в тебе очі, волосся, якого ти зросту? Порівняй себе з ким-небудь, або чим-небудь. Чим твоя зовнішність відрізняється від зовнішності інших? Що в твоїй зовнішності є привабливим?"

Вправа 3.

Інструкція „Це наш дім". На найвищому поверсі живуть найрозумніші, слухняні, чесні діти, на найнижчому ті, хто не дуже слухняний, ображає своїх друзів, не може гарно себе поводити. Розселенням в цьому будинку займається чарівник. На якому поверсі чарівник поселить тебе? Чому?

Вправа 4.

З паперу вирізають кольорові картки - назви рис характеру.

Інструкція - „Подивись на коло - в ньому дитина. Це ти. Розклади картинки навколо малюнка таким чином: якщо якість, яка позначається відповідною карткою проявляється дуже часто, поклади її поруч з дитиною, якщо рідко - поклади далі. Якщо такої риси немає - картки слід покласти за межами кола".

Ігри та вправи, які сприяють розширенню області правових знань, знайомлять дітей зі службами екстреної допомоги, формують почуття особистої безпеки

я маю право..."

Мета. Розширити область правових знань.

Обладнання. Набір сюжетних картинок до статей „Конвенції ООН про права дитини". Картинки з зображенням ситуацій, які не розглядаються в „Конвенції" (дитина їздить на велосипеді, поливає квіти і т.д.). Шаблон „Я маю право" (може бути, наприклад, у вигляді знака „ + " або сонечка).

Діти по черзі вибирають ті картинки, які стосуються статей Конвенції і розкладаються біля шаблона „Я маю право". Потім кожна дитина пояснює свій вибір, інші обговорюють правильність свого вибору.

„Я не повинен..."

Мета. Вчити розрізняти поняття „можу", „повинен", „хочу".

Обладнання. Серії сюжетних картинок, пов'язані з правильними і неправильними взаємовідносинами в системах: дорослий - дитина- дитина -

дитина; дитина - оточуючий світ. Шаблон „Я не повинен" (наприклад зображення знака „ -„ або хмаринки).

Діти розкладають навколо шаблона ті картинки, які зображають ситуації, які не повинні бути у взаємовідносинах між людьми, між людиною і природою, людиною і оточуючим світом. Потім пояснюють свій вибір.

Швидка допомога"

Мета. Вчити дітей у випадку необхідності дзвонити в службу медичної допомоги за телефоном 03.

Обладнання. Іграшкова машина „Швидка допомога". Сюжетні картинки з зображенням різних ситуацій. Білі лікарські халати на кожного учасника гри.

На столі розкладаємо сюжетні картинки. Бригада „Швидкої допомоги" (5-6

дітей) повторює номер телефону своєї служби, їде на „виклики" (діти рухають

машину від картинки до картинки і забирають у лікарню (збирають картинки) тільки тяжкохворих людей".

Інші обговорюють дії бригади „Швидкої допомоги".

Якщо незнайомець стукає в двері

Мета, Вчити дітей відчиняти двері, коли вони самі вдома, тільки людям які живуть з ними в одній квартирі.

Вихователь і діти розігрують ситуації, в яких дитина, знаходячись в квартирі сама, не повинна впускати незнайомців.

Хтось із дітей стоїть за дверима, інші вмовляють її відчинити двері використовуючи різні обіцянки, ласкаві слова та інтонації.

Наприклад:

- листоноша приніс листа;

- міліціонер прийшов у справах;

- медична сестра принесла ліки для бабусі тощо.

Куди бігти, якщо за тобою женуться Мета. Навчити дітей різними способами реагувати на загрозливу ситуацію. Діти розглядають картинки з зображенням парку, безлюдної дороги, зупинки, людьми, що чекають на автобус, поста ДАІ. Діти висловлюють і обговорюють свої думки щодо того, куди слід бігти від переслідувачів.

т

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
0
5
дн.
0
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!