Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Природотерапія для дітей, що постраждали внаслідок воєнних дій
»
Взяти участь Всі події

Ігри на уроках української мови

НУШ

Для кого: 3 Клас

24.01.2022

235

27

0

Опис документу:

Дана розробка містить ігри, загадки, прислів’я, приказки, ребуси з метою використання на уроках української мови у початковій школі НУШ. Завдання підібрані для різнобічного розвитку мовлення учнів, їх мислення, формування навичок творчої самостійної роботи, свідомого читання. Створена на уроці ігрова атмосфера, що розвиває пізнавальний інтерес і активність учнів,знімає втому, дозволяє утримувати увагу.

Ігровий матеріал підібраний для розвитку логічного мислення молодших школярів в умовах креативної освіти.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Літературні ігри на уроках української мови


Гра «Казкова абетка»

Дітям необхідно пригадати казкових героїв і розташувати їх в алфавітному порядку за першою буквою в імені. Виграє той, хто швидше складе абетку.

Наприклад. Айболить, Барвінок, Вовк, Дюймовочка…












Гра «Кому надійшла ця телеграма»

Читаються літературні уривки, в яких висловлюються прохання героям, імя яких потрібно відгадати. Виграє той, хто перший назве правильно твір та імя літературного героя.

Наприклад. Несе мене Лиска

По каменю-мосту

На своєму хвосту

Порятуй мене!

(Телеграма Котику з української народної казки «Казка про Котика і Півника»)


Гра « Склади прислів’я» (робота в парах)

На партах лежать картки з прислів’ями, поділені на дві частини. Потрібно зєднати ці частинки так, щоб можна було прочитати прислів’я.

Яке частування так і їстимеш.

Як посолиш воно добром вернеться.

Роби добро таке й дякування.

Гра «Павутинка»

Оскільки читатимемо з вами про ялинку, я пропоную вам «сплести» навколо цього слова павутинку. Назвіть слова, які ви уявляєте собі, коли бачите чи чуєте слово ялинка.

Новорічні прикраси

Снігурка Новий рік

Іграшки Різдво

Бенгальські вогні Ялинка Срібний дощик

Сніжинки Гірлянди

Дід Мороз Ліхтарики

Свято Сніг

Гра «Встигни прочитати»

Ця гра для уважних оченят. Потрібно подивитися на картки зі словами, прочитати їх та запам’ятати.

Учитель протягом кількох секунд показує дітям картки зі словами, реченнями. Діти повинні запам’ятати ці слова і повторити вголос.

Зразки карток:

  • зі словами: їжак, вовк, лисиця, коза.

  • з реченнями: Коза прийшла додому. Вовк заспівав пісню.

  • Скажіть , читаючи які казки, ми зустрічали цих тваринок? («Лисиця та Їжак», «Вовк та козенята», «Рукавичка», «Колобок»).


Гра «Книжковий горбочок»

У кожній групі слів потрібно відновити відсутні букви на позначення голосного звука, орієнтуючись на перше слово.

Мед – слдкй, лпвй, зпшнй, грчнй, прзрй, янтрнй.

Дуб – мгтнй, крслтй, стрй, рзлгй. Мама – крсв, млд, рдн,мл, дрг.

Лисиця – рд, хтр, пхнст, прдк, спртн, хвстт.

Гра « Шифрувальники»

У кожному рядку знайти «зайву» літеру. Скласти всі зайві літери з кожного рядка і прочитати назву твору. Вказати автора. Перемагає та команда, яка швидше і правильніше виконає завдання.

Наприклад.

ОООООООООООООООЯОООО

ВВВВВВВВБВВВВВВВВВВВВВ

ИИИИИИИИИИИИЛИИИИИИИ

ДУДДДДДДДДДДДДДДДДДДД

ТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТКТ

АМММММММММММММММ

А.Малишко»Яблука»


Гра « Чарівна лотерея»

Для проведення гри клас обєднується у чотири групи. Кожна група отримує однакові картки, на яких записані ключові слова з певного твору.

Потрібно швидко прочитати слова, визначити назву твору та автора слів.

бились поживились

розумні а дурні

(«Дурні бились, а розумні поживились». Слова належать курці).

Гра «Лото»

Клас обєднується у чотири групи. Кожна група отримує однакові картки. Перша група карток містить прізвища авторів, друга група карток – назви творів, третя – фрагменти творів.

Вибрати із загальної кількості карток ті, що стосуються одного автора.

П еремагає та група , яка швидше і правильніше виконає завдання.


Гра «Промені»

Прочитай, дивлячись на початок слова.

б

бець

бороб

ХЛІбчик

бний

бина

бниця

Прочитай, дивлячись на кінець слова.

ліс

часник

пень

дзвінОК

ріж

стіж

пиріж

Гра « Буквений хаос»

Дітям потрібно знайти і закреслити в хаосі букв слова на запропоновану тематику (наприклад 4 чоловічі імені)

ІГОРЖО

ПЕНАКР

КУРЬІЙ

ОПЕТРО

АНТОНЛ

ЗМЮРІЙ


Гра «Замасковані слова»

Прочитай завдання з картки, встанови межі слів у реченні. Роби відповідні паузи.

  1. Непомітнонадійшовранок.

  2. Уселісталошумно.

  3. Забрехалисобаки,заревіликоровитателята.

  4. Цілаотараовецьтакібекалаівмекала.

  5. Великийпівеньстрибнувнавеликийперелазіголоснозакукурікав.


Гра «Знайди кінець»

Прочитай частину вірша в першій колонці, а в другій знайди його закінчення.

Сива кізка скік та скік слово «мама» написало

Стоїть баба снігова щоб родило житечко

Ой, мороз, який мороз! Хтось на дворі гупотить

Тихо спить собі ведмідь здоровенна голова

По снігу дівча гуляло через річку на той бік

Сійся жито і пшениця треба взяти нам лопату

Принесла я вам літечко лиш над містом сонце встане

Щоб город перекопати всіх пташок проймає дрож

Ти прокинься рано-рано шкідників ним добуває

Д зьоб міцний і гострий має буде дітям паляниця.









Гра «Слова з трьох (чотирьох, п’яти) букв»

У цю гру бажано грати до того часу, поки діти не навчаться швидко і легко придумувати слова, які складаються з трьох, чотирьох чи п’яти букв. Щоб ця гра не набридала і завжди була цікавою, можна її урізноманітнити, придумавши казку.

Наприклад:

«Жив був (хто?)…(вчитель пропонує перше слово, яке складається з трьох букв – дід).У нього болів (що?)…(зуб). Зайшов він (куди?)…дім. Хотів з’їсти (що?)…(сир).Раптом прилетіла (хто?)… оса. Вона впала в (куди?)…(суп). І т.д.

В одному далекому царстві жив(хто?)…(вчитель пропонує слово з чотирьох букв – слон). Він дуже любив їсти(що?)…(диню). Одного дня він стояв біля (чого?)… (дуба) і жував (що?)… (лист). До нього підійшов (хто?)… (тигр). Він сказав давай підемо (куди?)… (цирк)». І т.д


Гра «Чи є такий предмет»

Клас обєднати у групи. Кожній групі дати завдання: прочитати слова і сказати, чи існують ті предмети або явища, які вони позначають.

  1. Кущ, баж, мед, вім, фап, лук, цюн, ніч, гач, сад, жіб, таз, чуб, пек, щар, зиг, яма, хор, різ.

  2. Буря, гафо, нота, діту, жатю, птах, зіду, осел, ірек, вухо, кюса, цирк, хрест, борщ, шпак, рюза.

  3. Актор, вимус, бочка, жнифя, голос, парта, ізюнт, хітко, земля, церпа, сосна, диван, чвари, труби, осаті, фрукт.

  4. Родина, вулира, ремінь, цукода, береши, палиця, чітасу, музика, діреня, кисіль, жибань.

  5. Загадка, фільток, кімната, руфлон, веселуб, учитель, голубіж, метелик, бдзуза, іграшка, дівчиря.



Гра «Фантазери»

У запропонованих словах замість рисок потрібно уявити букву «о» і прочитати. Перший раз читати повільно, другий – швидше, третій – дуже швидко.

Д – бр – г – л – д м – з – к

С – р – м г – р – х г – л – с

М – р – з к –л – м – л – к -

К – мп – т з –л – т – б – л – т –

Ж – вт – к м – л – т – к з – л – т –

К – л – с – к б – р – шн – п – в – р – т

П – р – ш – к п – т – п в – л – к н –

Л – т в – г – нь с – р – к

Коли діти добре навчаться справлятися із такими карточками можна запропонувати їм трохи складніші, наприклад: замість першої рисочки підставляти букву «е», а замість другої – «а».

Т – м – в – н – сп – к –

Г – н – тв – р – д – р – дьк –

Сц – н – в – р – б – з – б – р –

Д – с – н – в – р – б – сц – н – а

П – н – л – м – д – ль – м – т – л

Т – – тр ф – рм – с – стр –

Ст – ж к – м – ж – г – кт – р

Кр – йд – п – к – р Ст – ф –


Потім завдання можна ще ускладнити: прочитати слова у колонках, уставляючи на місці рисок вказані букви, які позначають голосні звуки.

Е Е А И И А

С – р – д – д – т – н – (середа, дитина).

Ч – р – м – х – б – л – н (черемха, билина).

В – с – л – к – сл – ч – к – (весела, кисличка ).

З – л – н – с – в – н – (зелене, сивина).

П – р – к – з д – в – н – (переказ, дивина).

Н – б – с – хв – л – н – (небеса, хвилина).

См – р – к – ш – пш – н – (смерека, шипшина).


Гра «Морська хвиля збила слова»

Ці ігри дають вміння передбачати. Загадки чи віршики у яких слід додати риму. Вчитель читає загадку, а діти мають передбачити розгадку і відповісти.

Дивний ключ у небі лине,

Не залізний, а пташиний

Цим ключем в осінній млі

Відлітають …….(журавлі).

Вчитель читає початок речення, а діти мають його закінчити.

Д іти, звісно, вчаться в …

А комбайн працює в …

Ми лікуємось в …

А стрижемось в …

Ліки беремо в …

А книжки в …

Читання прислів’їв, приказок, слів з недописаними частинами.

«Слова спокійно жили в книжці,

В яку вдалось пролізти мишці.

Вона початки відкусила

У себе в нірці схоронила».

рона (ворона)

рова (корова)

ито (сито)

іто (літо)


Ішов інди… з індич…,

Ішо … понад водичк…,

А за ни… – індичат …

Починай… все спочат… .


Гра «Швидкі перегони»

На карточках дітям пропоную слова з переставленими буквами. Діти мають якнайшвидше переставити букви і прочитати правильне слово.

А ЛШКО

КАРЧІ

ЕЛСО

НАСВЕ

ЗОРОМ

ЛЬВТЕЧИ


Гра « Діряві слова»

Ще один вид попередньої гри з пропущеними голосними. Знайди зайве слово.

СЛВЙ

ЛСТВК

РБ

ЛЛК

ЖРВЛЬ

ГРБЦЬ


Гра «Переставлені слова»

Ця гра для роботи в парі або невеликій групі. Дітям пропонується правильно прочитати текст, переставивши склади місцями.

чуБа – м’ячик титькося,

баПотивись четьхося.

кЯ побавивсь тим мечмя

от лазивсь кимгір пламеч.




Гра «Прочитай слово у слові»

Із запропонованого слова склади всі можливі слова.

Наприклад.

ЛАСТІВКА

Сітка, стіл, став, лавка, ліс, ласка, віл, вата, лата, сік, вік, віск, салат….








Гра «Добирай слова»

Знайди у вірші слова, якими лагідно називали зиму (весну, осінь, літо). Придумай свої лагідні слова.

Наприклад.

Зимонька

Зимонько – лебідочко , Обдаруй сніжинками,

Птахо легкокрила, Заспівай з вітрами,

Кличуть тебе діточки, Зацвіти розшитими

Білосніжко мила. Сріблом килимами.

Гра « Відгадай казку»

На цих малюночках зображено персонажів українських народних казок. Як називаються ці казки і як звуться зображені тут казкові герої?





Гра «Хто швидше і більше?»

- Полічи і запам’ятай скільки у вірші літер «ж», «ш», і «ф» . Які слова з цими літерами ти знаєш?

Жирафа

У жирафи довга шия:

Спробуй, шарфик пов’яжи їй.

Голова сягає неба, –

Певно, й шарфик довгий треба.


- Полічи, скільки разів у скоромовці зустрічається буква «с». Які ще слова з цими літерами ти знаєш?

Сипся, сніжок!

Сипся, сипся, сніжок,

На поля і лужок.

Рясно землю встеляй,

Діточок звеселяй.


- Скільки разів у вірші вживається літера «ч» , скільки «ц». Які слова з цими літерами ти ще знаєш?

Пролісок

П ригорнулось сонечко

До синього проліска,

Вкутало, мов ковдрою,

Теплим промінцем.

Розквітай же, квіточко,

Та й на радість діточкам.

Не гнися, стеблиночко,

Перед вітерцем.

Вірші можна підбирати до теми уроку на будь яку тему.

Гра «Допоможи лисичці»

Лисичка бігла, хвостиком зачепила і ненароком розсипала літери з навчальної каси. Будь ласка, допоможіть їй зібрати літери.

- -- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---

--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---

--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---


Й Ц У К Е Н Г Ш Щ З Х

Ї Ф І В А П Р О Л Д Ж

Є Я Ч С М И Т Ь Б Ю Г


Гра «Знайди слово у слові»

Прочитай запитання і знайди відповіді у виділених словах.

Яку квітку бачив хлопчик коли лежав у ГАМАКУ? (мак)

Що їв КАСИР під час обідньої перерви? (сир)

Який спортивний заклад спорудили на ПУСТИРІ? (тир)

Що хлюпнули з цистерни на залізничну КОЛІЮ? (олію)

Я ку страву любить ТРАКТОРИСТ? (рис)

Що зламав цап у ПОРІГ? (ріг)

Хто налякав КОРОЛЕВУ у лісі? (лев)

Що побачив КАРЛСОН, коли спав на даху? (сон)

Як називається водойма, де ковзалася МАРІЧКА? (річка)


Гра «Ігри в слова»

- У кожному з цих слів бракує якогось одного складу. Віднайди ці склади встав у слова.

ЛИ – ЦЯ ВО – ТА

КА – НА АВ – ТОБУС

ТЕ – ФОН МА – НА

  • З усіх цих слів випав один і той самий склад. Скажи який? Швидко прочитай ці слова.

ВЕ – СИПЕД

КО – БОК

МО – КО

ТО

СЕ –

  • З цих складів побудуй слово. Серед малюнків є підказка.

МА ЛУ ЗИ ДА ВО РО МО









Гра «Це початок, а де кінець?»

Як хочеш шити, то той, що кінчає.

Робочі руки на завтра не відкладай.

Не той молодець, що починає, а гори вернуть.

Очам страшно, а перш вузлика зав’яжи.

Сьогоднішньої роботи руки зроблять.


Гра «Хто це робить?»

Добери якомога більше слів!

Летить … Росте …

Пливе … Співає …

Стрибає … Шумить …

Гра «Як звуться діти?»

Склавши правильно літери, дізнаєшся як звуться діти.






К А А Д Я У Л Й С Е Я А

О С Н А Р К Л Т Н

Н І А С Н І О Т Е


И С Р В Е О Й І

Т Д М А Н І С Р А

О Р А Т А Л Я К А М


Гра «Відповідай швидко!»

Лінійка вузька, а міст – … .

Ніж короткий, а шабля – … .

Ніж гострий, а палиця – … .

Палиця товста, а голка – … .

Яблуко кругле, а банан – … .

Пісок сипкий, а камінь – … .


Гра «Зозуля»

Придумати із словом зозуля три речення з різною кількістю слів.

З озуля … .

зозуля … … .

… … … зозуля.



Гра «Кмітливчики»

Діти, у «Кмітливчиків» хочете пограти? Треба з поданих складів скласти слова (слова надруковані на окремих аркушах паперу).

НИК і ПІВ – це склади. Слово з них тепер склади!

ЛО, КО, СОК – це склади. Слово з них тепер склади!

КИ і МИШ – це склади. Слово з них тепер склади!

РІГ і ПИ – це склади. Слово з них тепер склади!

Подібні склади і слова можна використовувати до вивчення будь якої казки.







Вправа-гра «Знайди зайве»

поетеса

перекладач перукар

науковець

видавець

ОЛЕНА ПЧІЛКА

фольклорист співачка

учителька

етнограф публіцист

Гра «Що тут написано?»

Для гри використовую тексти загадок, прислів’їв та приказок, речення з казок без інтервалів між словами.

Невогонь,аобпікає. (Загадка)

Олисичкосестричкозакричавбідолаха. (Казка)

Пташкакраснасвоїмпірям, алюдиназнаннями. (Прислів’я)

Гра «Буква змінює значення слова»


До кожного з поданих слів доточи лише одну букву, щоб утворилися слова з іншими значеннями.

К ОМА* АРКА*

ЇЖА* ВІЗ*

ПРЕС* СТОПА*

СУМ* ВАТА*

ТЯГА* ФАЗА*

ПАРА* БАЗА*

ДУШ* ДИВА*


Гра «Виправ помилку»


Кожен з цих рядків належить відомому українському поетові. Але сталося так, що під час набору тексту переплутали авторів. Хто насправді творець поетичних рядків?

1. «Любіть Україну у сні й наяву». А.Малишко.

2. «Вибрати не можна тільки Батьківщину». Т. Шевченко.

3. «Як парость виноградної лози, плекайте мову». В.Сосюра.

5. «Ще нам, браття українці, усміхнеться доля». П. Чубинський

6. «І чужому научайтесь, й свого не цурайтесь». В.Симоненко.

1. В. Сосюра

2. В.Симоненко

3. М. Рильський

4. А. Малишко

5. П. Чубинський

6. Т. Шевченко



Гра «Заримуй вірші»

По дорозі жук повзе, Облизала кішка кришку

На спині жука … (везе) І пішла ловити … (мишку)


Я поклала спати кішку Ворона вчила соловя:

У мяке котяче … (ліжко) - Співай, сусідо мій, як … (я)


Пожовтів і пересох Усміхнулася Лукерка,

На городі цар … (горох) Як поглянула в … (люстерко)


Ти, Надієчко, не плач, Я недавно кремом білим

Я ввімкну тобі … (приймач) Замастив красивий … (килим)


Собі мама купила праску Попросив Андрійко Юру

А мені новорічну … (маску) Принеси мені … (бандуру)


Досить гратися, Андрійку, До землі зігнулась гілочка,

Поклади на стіл … (лінійку) Як по ній пробігла … (білочка)


  • Обережним будь, Іванку, Ярослав у човен сів,

Не розбий з варенням … (банку) Ловить в річці … (карасів)


Шафу, двері й чобіток Має Галя добру звичку

Ремонтує … (молоток) Класти книжку на … (поличку)


Їжак ожину в лісі їв

І слухав пісню … (соловїв)




Гра «Склади прислів’я про маму»

Як мати рідненька, крім рідної матері.

Кожній матері того й голівка чистенька.

В кого ненька, діточки свої милі.

На світі все знайдеш, то й сорочка біленька.

Такі ігри проводжу з прислів’ями які мають різну тематику. Записую їх на індивідуальних картках, дошці та таблиці.


Гра «Вкрадені слова»

Спочатку говорю дітям, що в одного чарівника була дуже погана звичка. Він викрадав з цікавих віршів, оповідань і казок слова, які йому сподобалися. Інколи залишав у тексті перші букви від цих слів, щоб читач міг здогадатися, якого слова бракує.

Дзвінок

Дзвінко дзвенить

У школі д….

Ідуть ш…

На перший у….

Згодом гру ускладнюю, пропоную учням тексти без букв-підказок «вкрадених слів».

Гра «Збери росинки»

Прочитай прислів’я з розкиданих слів, написаних на росинках.


Вчить на світі

той питає як

жить Книга

знає багато

Хто більше

Гра «Букви вивчаємо – слова складаємо»

Склади речення за зразком та малюнками.

____ , а _____ .

____ , а _____ .


____ , а _____ .

(Рибка плаває, а пташка літає.

Дуб високий, а калина низька.

Полуниця солодка, а лимон кислий.)


Гра «Відгадайте, хто? (що?) це»

1. Визнач предмет за його ознаками.

Легка, м’яка, біла... – (вата).

Струнка, висока, білокора... – (берізка).

Прудка, руда, пухнаста... –(білочка).

2. Визнач предмет за його діями.

Йде, падає, блищить, скрипить – (сніг).

Світить, гріє, усміхається, пече – (сонце).

Виє, бігає, полює – (вовк).


Гра «Згрупуй слова»

Складіть можливі групи слів зі слів, записаних на дошці.

Карась

тополя

акула

олівець

опеньок

альбом

береза

щука

пенал

мухомор

кит

маслюк

(Карась,щука, акула, кит – живуть у воді.

Опеньок, мухомор, маслюк – гриби.

Олівець, альбом, пенал – шкільне приладдя).

Гра «Шифрувальник»

Виділити в назвах предметів, зображених на картинках, перші звуки й скласти з них слово.


( , , ) – КІТ.


( , , ) – МАК.


Виділити в назвах предметів, зображених на картинках, останні звуки й скласти з них слово.


( , , ) – ОКО.


Чистомовки

Ма-ма-ма – в мене добра мама.

Мо-мо-мо – ми купили молоко.

Му-му-му – молока кому?

Ми-ми-ми – випили все ми!


Гра «Слова-переверти»

Прочитайте слова, поясніть їх значення.

Ага, еге, біб, тут, пуп, дід, око, Пилип, Алла, Ада, Аза, корок, потоп, зараз, шалаш.

Прочитайте слова спочатку зліва направо, а потім справа наліво. Поясніть їх значення.

Бук, сир, прес, Рим, кіт.


Гра «Впізнай казку»

Сидить півник на печі,

Їсть смачненькі калачі.

Тут лисичка прибігає

Мерщій півника хапає.

Біжить котик рятувати,

В лисиці півника забрати.  (Котик і Півник)

В игнав дід козу із хати,

Та пішла вона блукати.

В зайця хатку відібрала.

Всі козу ту виганяли.

Рак козуню ущипнув,

Зайцю хатку повернув. (Коза-Дереза)

З найшов Півник колосок,

Змолов борошна мішок.

Спік негайно у печі

Пиріжки та калачі.

Мишенят не пригощав,

Бо жоден з них не помагав. (Колосок)


Що втекло від баби з дідом,

Не сиділо на вікні,

А зустрілось з зайченятком –

Й ну співать йому пісні? (Колобок)


Що за казка? В ній Лисичка,

Вовчик-братик, ополонка.

 (Лисичка-сестричка і Вовк-панібрат)


В’ється річка невеличка,

Хлопчик у човні сидить,

З берега матуся кличе,

Щоб обідом пригостить.

І вгадать цього героя –

Справа зовсім не складна,

Казка ця усім відома,

Про … (Телесика)  вона.


Гра «Казкові вітражі»

Пригадайте дійових осіб казок «Колобок» та «Рукавичка».

Оберіть окремі персонажі і придумайте нову казку. Намалюйте до неї ілюстрацію.


Гра «Ланцюжок»

Скласти ланцюжок зі слів так, щоб вони з’єднувалися однаковими складами.

Віра – ракета – тато – Толя – лялька – каток – токар – картопля ...

Сорока – каша – шабля – лялька – калина – наука – канава – вата ...


Гра «Кола на воді»

Написати вертикально довільне слово. На ці букви дібрати нові слова, до слів речення. На основі отриманих результатів скласти оповідання, казку або вірш.

С – сніг – Настав ранок, прокинулась сніжинка.

Т – танок – Закружляла вона у веселому танку.

І – іній – Укрив іній усе навкруг.

Н – небо – По небу пливуть хмаринки.

А – акація – Сніжинка сіла на акацію перепочити.

Гра «Плутанки слів»

Утвори слова. Як називається казка, в якій зустрічаються ці герої?

Кажаб (жабка) Айзчик (зайчик)

Акшим (мишка) Мідьвед (ведмідь)

Їокжач (їжачок) Кчивов (вовчик)

Качлиси (лисичка)

Хто зайвий? Опиши словами дійових осіб.







Гра «Що не так?»


Прочитай загадки, виправ помилки.


П ід землею в нього хата.

Риє сам ходів багато.

Лиш не любить світла вдень.

Хто він, діти? Це олень!



Боязлива ця тварина

Заховалась в кущ малини

І тремтить, мов лист осики.

Це кабанчик в лісі дикий.



В ін сідає на квітки,

Крильця, наче пелюстки,

Кольорові, оксамитні.

Звісно, це дракончик спритний.



Хто лікує у садку

Вишню, яблуньку струнку?

Хто це дзьобом стук і стук?

Ну, звичайно ж, це павук!






Гра «Слова-пірамідки»


К С В

Ка Со Ве

Кіт Сом Віл

Кава Село Вата

Клени Сосна Вазон

Кислий Сумний Валити

Килинка Стежити Верблюд

Кипятити Стерегти Вересень

Кукурудза Спорудити Весільний

Композитор Спортивний Відмовляти


Завдання:

1. Читати в різному темпі, з різною силою голосу.

2. Знайти найбільше, найменше слово.

3. Прочитати слова з наголосом на першому складі.

4. Знайти іменники, прикметники, дієслова.

5.Скласти речення із заданим словом.









Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.