Ідеї ігор-руханок для знайомства учнів класу

Опис документу:
Ідеї ігор-руханок для знайомства учнів класу. Гра-руханка буде сприяти не тільки швидкому запам'ятовуванню імен однокласників, але і стане веселою фізкультхвилинкою, доречною між уроками. Орієнтовний час проведення ігор від 3 до 10 хвилин.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ідеї ігор-руханок для знайомства учнів класу
Гра «Сніговий ком»

Орієнтовний час: 3-10 хвилин.

Принцип: Учні класу стають колом. Перший називає своє ім'я, після цього інший учень називає ім'я попереднього і своє. Третій ім'я першого, другого і своє. Таким чином має утворитись великий ланцюжок з імен.

Гра «Ми йдемо в похід»

Орієнтовний час: 5-12 хвилин.

Принцип: Учень називає своє ім'я і предмет, який він бере із собою у похід, назва предмету має починатися на ту ж букву, що й ім'я учня.

Наприклад: «Мене звати Настя, я йду в похід і беру із собою наплічник». Наступний учень говорить відповідну фразу про себе та повторює фразу попереднього школяра: «Мене звати Степан, я йду в похід і беру з собою спальник, а ще Настю з наплічником». Гра продовжується, доки не будуть названі імена всіх учнів класу.

Гра «Я-такий»

Орієнтовний час: 3-10 хвилин.

Принцип: Учні утворюють коло і по черзі називають своє ім’я, додаючи слово-прикметник, що їх характеризує (можна запропонувати ускладнений варіант – прикметник має починатися з тієї ж букви, що й ім'я дитини).

Гра «Імена дівчаток та хлопчиків»

Орієнтовний час: 5-15 хвилин.

Принцип: Клас об'єднується у 2 групи – команди хлопчиків та дівчаток. Команди сідають одна навпроти іншої. Хлопчики називають будь-які імена дівчаток. Якщо ці імена має хтось із команди дівчаток, то вони встають і розповідають трохи про себе. Потім дівчатка називають будь-які імена хлопчиків. Гра продовжується, доки всі імена дітей не будуть названі.

Гра «Відкриваємо серце один одному»

Орієнтовний час: 7-10 хвилин.

Принцип: Кожен гравець отримує маленький аркуш паперу в формі сердечка, на якому він пише своє ім'я. Вчитель йде з капелюхом по колу. Учні по черзі голосно називають свої імена і опускають сердечко у капелюх. Завдання гравців: витягнути з капелюха сердечко, прочитати ім'я і віддати його дитині, яка має це ім'я.

Гра «Реклама»

Орієнтовний час: 10 – 13 хв.

Принцип: Учні об’єднуються в пари. Протягом кількох хвилин діти спілкуються один з одним, дізнаючись про захоплення, уподобання, улюблені ігри тощо. Потім усі діти сідають у коло, кожна пара повинна якнайкраще представити свого друга з пари, зробивши йому рекламу перед учнями всього класу.

Гра «Кросворд з імен»

Орієнтовний час: 7-12 хвилин.

Обладнання: аркуш паперу, фломастери.

Принцип: У центрі аркуша ватману ведучий пише друкованими літерами своє ім’я. Потім усі діти почергово додають свої імена по горизонталі та по вертикалі на зразок кросворда – так, щоб вони поєднувались через спільні літери. Після цього аркуш ватману можна прикріпити на стіну чи на дошку.

Ідеї сюжетно-рольової гри «Чого я хочу навчитися у школі?»
Ідея №1


Скориставшись прийомом сторітелінг, розкажіть учням історію про двох сусідських хлопчиків-школярів (наприклад, Василя і Петра), розмову яких начебто почули дорогою до школи. Сенс діалогу полягав у тому, що Василю надзвичайно подобається школа, Петро обожнює канікули.

Запропонуйте школярам стати учасниками уявного діалогу та спробувати розказати Петру про те, які на їх думку переваги має школа, які знання та вміння можна отримати.

Ідея №2

Запропонуйте всім учням вийти на вільний від столів простір класу. За сигналом вчителя, наприклад, плесканням у долоні чи увімкненням музики, учні мають почати хаотично рухатись. Після повторного плескання/ вимикання музики, вони мають зупинитися і розіграти діалог з учнем, який виявився поруч, про те, що їм подобається у школі, або чого вони хочуть тут навчитись.

Діалог можна повторити тричі. Після цього учні розсаджуються на свої місця за партою. Після цього можна здійснити рефлексію.

Діалог-гра «Що варто покласти в ранець і для чого?»
Ідея №1

Запропонуйте учням зіграти у гру «Зіпсований телефон».

Принцип: Діти стають ланцюжком, вчитель говорить пошепки першому учню назву певного шкільного приладдя. Після цього дитина має пошепки передати сусіду почуте слово - від першого до останнього учня. Останній учень має сказати, що він почув.

Рефлексія: Спитайте дітей, чи знають вони, що означає це слово та як це можна використовувати на уроках.

Ідея №2

Запропонуйте школярам прослухати віршик про те, як першокласник складав вперше свій ранець.

Принцип: Діти уважно слухають віршик, який читає вчитель. Якщо учні розпізнають помилку (що зайвого було покладено у ранець), то вони мають відреагувати узгодженим знаком, наприклад, плеснути у долоні.

Рефлексія: Обговоріть з учнями, які саме предмети у ранці є потрібними на уроках, а які – зайвими.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн