Ідеї ігор-руханок для знайомства учнів класу

Опис документу:
Ідеї ігор-руханок для знайомства учнів класу. Гра-руханка буде сприяти не тільки швидкому запам'ятовуванню імен однокласників, але і стане веселою фізкультхвилинкою, доречною між уроками. Орієнтовний час проведення ігор від 3 до 10 хвилин.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ідеї ігор-руханок для знайомства учнів класу
Гра-руханка буде сприяти не тільки швидкому запам'ятовуванню імен однокласників, але і стане веселою фізкультхвилинкою, доречною між уроками.

Гра «Трубопровід»

Орієнтовний час: 5-8 хвилин.

Принцип: Діти стають у лінію, тримаючись за руки. Обирають ведучого-водопровідника. Він стає спиною до гравців і говорить: «Вода пішла». Після цього діти по черзі швиденько називають свої імена. Коли останній в ланцюжку назве своє ім'я, учні продовжують називати імена у зворотному напрямку (2-3 рази).

Після цього ведучий каже «Кран перекритий», повертається обличчям до гравців і називає їхні імена по черзі. Кожна правильна відповідь – очко. Після цього обирають нового ведучого, гра поновлюється.

Весела руханка «Знайомимось!»

Орієнтовний час: 3-10 хвилин.

Принцип: Учасники стоять колом. Кожен учень по черзі робить крок у центр, називає своє ім'я і показує певний рух. Потім всі учасники одночасно повторюють ім'я однокласника і рух, який він щойно показав.

Гра-руханка «Два береги»

Орієнтовний час: 5-7 хвилин.

Принцип: На підлозі чи асфальті креслять дві паралельні лінії на відстані 0,5 м одна від одної. Діти стають довільно вздовж ліній.

Вчитель стає між лініями та називає якісь характеристики, наприклад: «Нехай праворуч стануть ті, хто любить малювати, а ліворуч – ті, хто любить майструвати» (варіанти можуть бути будь-які).

Учасники повинні швидко перебігати за ту лінію, яка їм підходить. Якщо комусь з учнів не подобається жоден із варіантів, вони мають залишитися між лініями-берегами. Гра повторюється кілька разів.

Гра-руханка «Компот»

Орієнтовний час: 5-7 хвилин.

Принцип: Учні класу стоять колом, а усередині кола – ведучий. Він може звернутися до будь-кого з дітей. Якщо той, хто водить, говорить слово «грушка», то учень, до якого звернувся ведучий, має назвати ім’я свого сусіда праворуч, якщо «сливка»,– відповідно однокласника ліворуч. Якщо відповідь учасника гри буде неправильна, він стає замість ведучого.

На команду ведучого «компот» – учасники гри швиденько перемішуються і знайомляться з тими дітьми, які знаходяться праворуч та ліворуч від них.

Гра-руханка «Трям-привіт!»

Орієнтовний час: 4-8 хвилин.

Принцип: За сигналом вчителя учні мають привітатися за руку з якнайбільшою кількістю однокласників. Зверніть увагу на те, що тиснути руку потрібно максимально доброзичливо і, вітаючись, зустрітись поглядом з однокласником.

Виграє той, хто привітався із максимальною кількістю учнів.

З часом можна запропонувати ускладнений варіант цієї гри – попередньо кожному учневі видається картка із зображенням певного казкового персонажа, а завдання – привітатися так, як би вітався його персонаж. Виграє той, хто виявився найбільш артистичним.

Веселі ігри для швидкого запам'ятовування імен однокласників
Пропонуємо добірку ігор, які дозволяють створити у класі дружню атмосферу, сприяють розвитку сконцентрованості у кожного школяра та допомагають всім учням класу швидко запам'ятати імена однокласників.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Вчити читати. Літературна освіта в школі: химери чи лабіринти?»
Мацевко-Бекерська Лідія Василівна
30 годин
590 грн