Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Т е м а. І. Жиленко. «Жар-птиця», «Підкова», «Гном у буфеті».
М е т а: ознайомити учнів із творчістю І. Жиленко; розвивати вміння
виразно читати поезії, коментувати їхній зміст; виховувати
вміння бачити красу навколо, цінувати доброту, дружбу.
Т и п у р о к у: комбінований.
Х і д у р о к у
І. Мотиваційний етап.
З’ясування емоційної готовності, настрою: якби настрій можна було б скуштувати на смак, яким би він був?
Актуалізація суб’єктного досвіду та опорних знань.
Фронтальна бесіда:
З якими казковими героями вам хотілося б зустрітися? Чому?
Чи можлива така зустріч? А в уяві?
Як ви гадаєте, кому легше «зустрітися» з казковими героями – дітям чи дорослим? Чому?
Сьогодні ви познайомитеся з творчістю дорослої людини, яка теж, як і ви, діти, уміє зустрічатися із гномами, жар-птицями. Це поетеса Ірина Жиленко.
ІІ. Опрацювання навчального матеріалу.
Перевірка домашнього завдання:
а) тести
Розповідь учителя про Ірину Жиленко.
Групова робота над змістом творів (І група – «Жар-птиця»; ІІ група – «Підкова»; ІІІ. група – «Гном у буфеті»):
а) уважно прочитати твір, обговорити його у групі:
яка головна думка та провідні мотиви вірша;
які художні засоби вжито у поезії і з якою метою;
б) запишіть 2-3 питання, які виникли під час читання вірша.
в) підготуватися до виразного читання поезії.
4. Виразне читання, аналіз творів (один представник від групи виразно читає, інший аналізує);
5. Бесіда за змістом творів (за складеними учнівськими запитаннями);
6. Створення ілюстрацій (кожна група малює (усно) ілюстрацію до одного з творів), малюнки коментуються.
IІІ. Рефлексивно-оцінювальний етап.
Гра «Заповни анкету»
Паспортна характеристика-анкета для гнома
Ім’я | Буфетний гном |
Вік | Три століття |
Риси зовнішності | Старенький, у багряному ковпачку, має вигляд франта |
Заняття | Золотить на свята сервізи, нашіптує дітям казки |
Уподобання | Любить пити какао, смоктати м’ятні гостинці, довго і солодко спати |
Друзі | Дідусь, мама, діти, маркіза із фарфору, цвіркуни-музиканти |
Риси характеру | Добрий, суворий, працьовитий, ввічливий, клопітливий, непосидючий |
Гроно «Сніг» за поезією «Підкова»
Сенкан «Жар-птиця»
Домашнє завдання.
Виразно читати поезії, дати відповіді на запитання та виконати завдання підручника
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»