І. Жиленко. «Жар-птиця», «Підкова», «Гном у буфеті».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Т е м а. І. Жиленко. «Жар-птиця», «Підкова», «Гном у буфеті».

М е т а: ознайомити учнів із творчістю І. Жиленко; розвивати вміння

виразно читати поезії, коментувати їхній зміст; виховувати

вміння бачити красу навколо, цінувати доброту, дружбу.

Т и п у р о к у: комбінований.

Х і д у р о к у

І. Мотиваційний етап.

  1. З’ясування емоційної готовності, настрою: якби настрій можна було б скуштувати на смак, яким би він був?

  2. Актуалізація суб’єктного досвіду та опорних знань.

Фронтальна бесіда:

З якими казковими героями вам хотілося б зустрітися? Чому?

Чи можлива така зустріч? А в уяві?

Як ви гадаєте, кому легше «зустрітися» з казковими героями – дітям чи дорослим? Чому?

Сьогодні ви познайомитеся з творчістю дорослої людини, яка теж, як і ви, діти, уміє зустрічатися із гномами, жар-птицями. Це поетеса Ірина Жиленко.

ІІ. Опрацювання навчального матеріалу.

  1. Перевірка домашнього завдання:

а) тести

  1. Розповідь учителя про Ірину Жиленко.

  2. Групова робота над змістом творів (І група – «Жар-птиця»; ІІ група – «Підкова»; ІІІ. група – «Гном у буфеті»):

а) уважно прочитати твір, обговорити його у групі:

  • яка головна думка та провідні мотиви вірша;

  • які художні засоби вжито у поезії і з якою метою;

б) запишіть 2-3 питання, які виникли під час читання вірша.

в) підготуватися до виразного читання поезії.

4. Виразне читання, аналіз творів (один представник від групи виразно читає, інший аналізує);

5. Бесіда за змістом творів (за складеними учнівськими запитаннями);

6. Створення ілюстрацій (кожна група малює (усно) ілюстрацію до одного з творів), малюнки коментуються.

IІІ. Рефлексивно-оцінювальний етап.

Гра «Заповни анкету»

Паспортна характеристика-анкета для гнома

Ім’я

Буфетний гном

Вік

Три століття

Риси зовнішності

Старенький, у багряному ковпачку, має вигляд франта

Заняття

Золотить на свята сервізи, нашіптує дітям казки

Уподобання

Любить пити какао, смоктати м’ятні гостинці, довго і солодко спати

Друзі

Дідусь, мама, діти, маркіза із фарфору, цвіркуни-музиканти

Риси характеру

Добрий, суворий, працьовитий, ввічливий, клопітливий, непосидючий

Гроно «Сніг» за поезією «Підкова»

Сенкан «Жар-птиця»

Домашнє завдання.

Виразно читати поезії, дати відповіді на запитання та виконати завдання підручника

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
1
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!